![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Zet er U bij. Ge gaat niet opvallen! Ongelooflijk. Ge wilt dus die jongskes ook al een totalitair gedachtengoed aan praten? Als die thuis uw totalitaire benadering dagelijks mee maken en uw woordenschat begrijpen dan kunnen er moeilijk democraten van komen. Natuurlijk ga je van uzelf nooit zeggen :"Ik ben uitschot." Wie niet stemt naar uw goesting is dus uitschot? Waarvan akte. Nee vent; jij bent geen democraat die de wijsheid van het volk deelt. Uw standpunt is dat wie gij en soortgenoten in een cordon zet dat dezen die er in zitten moeten leven met uw dagelijkse dosis drek en leugens. Tja, dat is het leven. Niemand is volmaakt en iedereen heeft fouten. Gelukkig ben jij er nog. De uitzondering die de algemene regel bevestigt. En degenen op dit forum die het waarom van uw werkwijze niet willen begrijpen of delen zijn geen mensen van het volk. En ik ga ze zeker geen mestkevers noemen. Ik blijf er bij dat ik meer last heb gehad van strontvliegen. Wie dat zijn laat ik aan het forum over. Ik catalogeer niemand. Jij echter dagelijks. ![]() U pretendeert een oorlogstrauma? Nee hoor. U pretendeert dingen die U het best uitkomen om uw doel te bereiken. En dat is iets gans anders dan een oorlogsverhaal. Maar dit oordeel laat ik aan de kiezer. Laatst gewijzigd door werkman : 29 mei 2019 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is altijd de mop he. Hij noemt VB kiezers "uitschot" omdat ze een "totalitair gedachtengoed aanhangen" terwijl hij dat zelf ook doet ten aanzien van hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlucht naar Engeland, nu het nog kan...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 mei 2019 om 09:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dobberpanda aangespoeld
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de Brexit gaat dat problematisch worden hee xeno... Ze willen daar geen vreemdelingen meer uit de EU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat weten we wel. Maar ik wordt dat gezaag hier kotsbeu. Mijn vader is de ganse oorlog op de vlucht geweest als werkweigeraar in Duitsland. En heeft op gevaar voor zijn leven nog gewerkt want er moest eten op de tafel komen. Een kopje melk werd liever aan de kalveren gegeven dan verkocht door de boeren. Hij is gelukkiglijk een hele tijd kunnen onderduiken bij een "hereboer" in Limal. Mijn peter;zijn broer dus; is door de Duitsers dwars door zijn voet geschoten. Idem dito dus. Niks als ellende. En dan zovele jaren nadien pretendeert Panda een trauma te moeten verwerken. Of is het iets anders? Ik heb de verhalen van mijn vader en peter gehoord. Ik ben grootgebracht met voorgekauwde aardappelen en brood bij gebrek aan melk. En haring heeft de gewone man in leven gehouden. Echt vlees was voor smokkelaaars en rijke lui in de steden. Mijn eerste stukje chocolade kreeg ik van de binnentrekkende Amerikanen en Engelsen. Zou Panda ook een oorlogskind geweest zijn? Heeft zijn familie ook problemen gehad met Duitsers en zwarten? Wel dan wordt het hoog tijd dat de spons geveegd wordt over de problematiek van vorige generaties. Maar de toekomst lijkt niet schitterend. Er zijn nieuwe problemen geïmporteerd. En dat is het grootste probleem. Niet de oprispingen van uiterst rechts die menen een oude dode God Hitler te moeten aanbidden. Die soort mensen zijn degenen waar wij het allemaal moeten mee aan de stok hebben. En dan geef ik Panda gelijk. Europa moet van oorlogszucht af. Dus bestrijden mag en importeren zeker ook niet. Want anders maakt een nieuwe generatie hetzelfde mee zoals het hier eeuwen het geval was. Vrede mag en moet maar.....geen nieuwe oorlog uitlokken! En zeker geen deel van de bevolking blijven uitstoten met niet democratische middelen. Wie democratie als een lachertje afdoet zal vroeg of laat de rekening krijgen van de kiezer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld zullen ze u een budget en manschappen toewijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk Panda. En de kiezer doet dat. Maar ik ben een democraat en zaag er niet over als de kiezer dat doet. Want op den duur wordt dat wel vervelend. Doe zoals ik. Als iets U irriteert en je kunt niet slapen; neem dan uw charetteke en steek er een popje in; en ga vervolgens bij nacht toertjes maken op de autostrade. Dat was toch uw advies? Ik denk dat ze uw charetteke en uzelf wel binnen de kortste tijd zullen overhoop rijden. Maar goed. Weer een moppentapper minder op dit forum. Het gaat hier saai worden! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 29 mei 2019 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij hangt de grote meerderheid ervan net niet een totalitair gedachtengoed aan. Anders zouden ze evengoed voor 'méér Islam' hebben kunnen kiezen, nietwaar. Ik ben er vast van overtuigd dat de keuze van die 1 op 5 medeburgers van u door héél andere motieven dan 'totalitair gedachtengoed' werd bepaald: pure miserie, zuivere wanhoop, en ongetwijfeld ook heel wat walging, weerzin en woede. Van diegenen die door die keuze aan een 'mandaat' zijn geraakt, ben ik evenwel véél minder zeker. Daar zullen inderdaad wel aanhangers van een of ander 'totalitair gedachtengoed' tussen zitten. En het zijn dié mensen waar ik me tegen wil wapenen (alsmede tegen de talrijke aanhangers van 'totalitair gedachtengoed' bij de overige 4 op 5 van de medeburgers).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 29 mei 2019 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2! Maar Panda spreekt liever over den oorlog. Echt oude mensen herinneren zich het best de voorvallen tijdens hun jeugd. En dementerende zeker. Die vergeten alles van het heden. Zou Panda soms zelf de oorlog mee gemaakt hebben? Ik herinner mij nog heel goed het onweer toen Leuven-station gebombardeerd werd. Lichtflitsen en knallen en vooral de schrik in schuilkelder. Ik zal waarschijnlijk ook dementerend zijn zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al spelen bij die groep wellicht ook de motieven 'desinteresse', 'luiheid' en 'onverschilligheid' een rol. Alsmede, bij enkelingen, 'niet mogen van Allah (of de echtgenoot)'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige totalitairen zijn de groenen die het kapitalistisch systeem omver willen werpen en ons leven tot in de puntjes (=in zijn totaliteit ergo totalitair) willen regelen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 29 mei 2019 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke twie!
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
"Die gastjes van Schild & Vrienden die ik bezig zag in de Pano-reportage, die zijn even erg als de mannen die we na de Tweede Wereldoorlog hebben gefusilleerd.” https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eerd~a4d41ad3/ Leve belgie.
![]() |