Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 31 maart 2003, 17:45   #61
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Citaat:
Miljaardedju!
Volgens Tantist zijn schema (Duits door Belgisch of zelfs Vlaams te vervangen) mag ik mij met Vlaanderen72 probleemloos te buiten gaan aan procreatie.
Die nazi's hadden toch vreemde ideetjes, nietwaar?

Ik zou het niet weten heb jij er geen gekend want dat was toch in jouw tijd nietwaar.
Lees maar eens Tantist zijn nazi-documentje over toegestane 'verbindingen' op de vorige pagina.

'T lezen niet waard pipo!
En wederom gescheld van een rasechte Vlaamsche vrouw!! Totdat ze effe haar familliegeschiedenis na kijkt waaruit blijkt dat ze een eindproduct is van zowat alle europese landen die in ons land gevochten hebben met huurtroepen uit de rest van de wereld.

Komaan, schelden wereld72
Ik heb mijn stamboom al kunnen nagaan tot de 16 de eeuw en laat daar nu uitsluitend vlaamse voorouders en vlaamse namen op voorkomen.
Mijn naam kan ook niet vlaamser .
En waarom schelden is dat het énige waar jij op uit bent .
vlaanderen72 is offline  
Oud 31 maart 2003, 17:57   #62
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Miljaardedju!
Volgens Tantist zijn schema (Duits door Belgisch of zelfs Vlaams te vervangen) mag ik mij met Vlaanderen72 probleemloos te buiten gaan aan procreatie.
Die nazi's hadden toch vreemde ideetjes, nietwaar?

Ik zou het niet weten heb jij er geen gekend want dat was toch in jouw tijd nietwaar.
Lees maar eens Tantist zijn nazi-documentje over toegestane 'verbindingen' op de vorige pagina.

'T lezen niet waard pipo!
En wederom gescheld van een rasechte Vlaamsche vrouw!! Totdat ze effe haar familliegeschiedenis na kijkt waaruit blijkt dat ze een eindproduct is van zowat alle europese landen die in ons land gevochten hebben met huurtroepen uit de rest van de wereld.

Komaan, schelden wereld72
Ik heb mijn stamboom al kunnen nagaan tot de 16 de eeuw en laat daar nu uitsluitend vlaamse voorouders en vlaamse namen op voorkomen.
Mijn naam kan ook niet vlaamser .
En waarom schelden is dat het énige waar jij op uit bent .
Wat is uw naam dan? Hildebrand? Edelhart?
Patriot! is offline  
Oud 31 maart 2003, 18:21   #63
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb mijn stamboom al kunnen nagaan tot de 16 de eeuw en laat daar nu uitsluitend vlaamse voorouders en vlaamse namen op voorkomen
Dit verklaart jouw wijze van reageren op dit forum.
Inteeltproducten hebben blijkbaar niet ten onrechte een kwalijke reputatie.
Oud 31 maart 2003, 18:26   #64
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik heb mijn stamboom al kunnen nagaan tot de 16 de eeuw en laat daar nu uitsluitend vlaamse voorouders en vlaamse namen op voorkomen
Dit verklaart jouw wijze van reageren op dit forum.
Inteeltproducten hebben blijkbaar niet ten onrechte een kwalijke reputatie.
Daar kan jij inderdaad van meespreken!
vlaanderen72 is offline  
Oud 31 maart 2003, 18:30   #65
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Zwakke reactie, Hilde.
Patriot! is offline  
Oud 31 maart 2003, 20:23   #66
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Zwakke reactie, Hilde.
Heheheh das jouw trant nietwaar jean -claude!
vlaanderen72 is offline  
Oud 31 maart 2003, 21:22   #67
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Aangezien het Vlaams Blok het heeft over 'Eigen volk eerst', is het uiteraard handig om te weten wat ze juist verstaan onder het woord 'volk'. In 'Baas in eigen land. Over identiteit, culturele eigenheid en nationaliteit' schrijft Filip Dewinter hetvolgende daarover:

"Kort samengevat zijn de Vlamingen dus Nederlandstalige West-Europeanen die in het zuidelijke deel van de lage landen aan de zee wonen en die zich bekennen tot de Europese beschaving, gebaseerd op Grieks-Romeinse, christelijk-humanistische, Keltische en Germaanse invloeden en waarden. Dit is een poging tot definitie die onmogelijk volledig sluitend kan zijn. De overgrote meerderheid van de Vlamingen zal zich zonder enig probleem volledig herkennen in deze definitie; voor anderen zal dat minder het geval zijn. Een Vlaming die zich bekeerde tot het Boeddhisme zou zich kunnen afvragen of hij wel een Vlaming is, aangezien hij zich niet zal terugvinden in verschillende aspecten van onze Europese beschaving. Desalniettemin berust zijn bekering op een vrije keuze, die in feite eigen is aan onze tradities. Bovendien kan hij zijn genetische afkomst, zijn Vlaamse opvoeding en waarden en normen die hij zich - soms onbewust - eigen heeft gemaakt, onmogelijk verloochenen."

Op het proces tegen de 3 VZW's die het Vlaams Blok ondersteunden, kwamen de aanklagers dan ook tot de conclusie dat het "eigen volk zich onderscheidt van de anderen op grond van taal (Nederlandstalig), cultuur en afkomst (Europese beschaving, Vlaamse opvoeding en waarden), etnische afstamming (Grieks-Romeins, Keltische en Germaanse invloeden), godsdienst (christelijk-humanistisch) en ras (genetische afkomst)."

Vooral het stuk waarin het Blok aangeeft dat iemand zijn genetische afkomst en etnische afstamming niet kan verloochenen, toont duidelijk de racistische achtergrond van het Blok. Een geadopteerd Indisch meisje zal dus nooit een Vlaming zijn. Ook moslims mogen die droom vergeten. Zelfs als ze hun geloof laten varen, zullen velen geen Vlaming kunnen worden door hun genetische afkomst en etnische afstamming.

Maar er is meer: Ook voorstanders van het homohuwelijk zijn geen Vlamingen. Het homohuwelijk is volgens het Blok tegen onze 'normen en waarden'. Wie het homohuwelijk verdedigt, verloochent dus zijn Vlaamse opvoeding en waarden en normen, iets wat volgens het Blok voor een echte Vlaming onmogelijk is. Een andere mening mag, maar niet als die ingaat tegen de Vlaamse waarden en normen. Want dan sluit je je uit de volksgemeenschap en heb je in de democratie niks meer te zeggen.
Jup zeer goed geschreven van de fluppe!
vlaanderen72 is offline  
Oud 31 maart 2003, 21:44   #68
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Citaat:
Zijn er echt geen reacties? Aanvaardt iedereen dat het Blok discrimineert op basis van ras?
Dat doen ze niet zeveraar ,is het nu zo verkeerd om voor je eigen volk en bloed en bodem op te komen!
Ieder heeft zijn land met geloof cultuur en ras!
En daar zou iedereen ook moeten blijven ,dan is er geen onnozel gekwaak meer zoals wat jij lult!
Wel VL72 hierin kan ik volgen, je bent hoegenaamd niet multicultureel ingesteld en het is dan ook logisch dat je niet wenst samen te leven met mensen uit een andere cultuur.
Iedereen heeft dus zijn plaatsje op deze aardkloot waar hij dient te blijven, JUIST???

Als ze dan toch verhuisd zijn moeten ze maar teruggestuurd worden, Juist???

Maak dan alvast maar wat plaats in Europa, als al die blanke amerikanen terugkomen. De zwarten gaan uiteraard terug naar Afrika.
Of ben je misschien van mening dat de indianen geen mensen waren en die kontinenten door god voorbestemd waren voor de blanken? Ik dacht eerder dat die nieuwe wereld veroverd werd met harde hand, weliswaar in naam van god zoals extremistische moslims nu handelen in naam van Allah, moesten de europeanen dan ook niet blijven waar ze thuishoorden?
Je kan natuurlijk stellen dat we die gebieden eerlijk veroverd hebben, de pioneers hebben gewonnen dus pech voor de plaatselijke bevolking. Als nu de moslim ons zouden komen veroveren en we verliezen hebben wij pech gehad. Zelfde scenario voor Australië en Afrika.
Wat hadden de Delgen of Vlamingen te zoeken in Kongo?
Dat is daar onze plaats toch niet? Of moesten wij er naartoe om die zwartjes manu militari onze cultuur op te leggen. Misschien hebben de moslims dat wel van ons geleerd. Zij denken ook dat ze het bij het rechte eind hebben.

Het strafste van al vind ik dan nog dat die gelovigen ambras maken om details. God = Allah = Jehova = God = Allah. De joden geloven niet dat Jezus de zoon van God was en de christenen geloven niet dat Mohamed ne profeet was met een directe lijn naar boven maar de grote pipo is dezelfde.Om dan nog maar te zwijgen over de rasta's die geloven dat de Ethiopische koning Haile Selassie de reïncarnatie is van christus.

Groetjes

PS; das niet speciaal aan VL72 gericht hoor daar is het waarschijnlijk toch te moeilijk voor en aan een paar emoticons heb ik ook niet veel.
George is offline  
Oud 1 april 2003, 11:21   #69
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Ja, als we die lijn doortrekken kunnen we er ook nog een miljard Indiërs bijnemen.
Jorge is offline  
Oud 1 april 2003, 17:34   #70
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Maak dan alvast maar wat plaats in Europa, als al die blanke amerikanen terugkomen. De zwarten gaan uiteraard terug naar Afrika.
Doet me denken aan een racistische mop.

Een Afro-Amerikaan, en Latino en een blanke Amerikaan wandelen in Yellowstone Park, alwaar een magische beer hen elk een wens toe staat. De Afro-Amerikaan vliegt op en zegt: "ik wil dat al mijn broeders weer veilig in Afrika zitten, man!". De beer klapt in zijn poten en de Afro-Amerikaan is verdwenen, samen met alle andere.

De Latino zegt: "Caramba, ik wil alle latino's terug naar Mexico, zodat we samen tequilla kunnen drinken in het land van de mariachi's". De beer klapt in zijn poten en hopla, alle Latino's zijn in Mexico.

"En wat wil jij hebben?" vraagt de beer aan de blanke. "Dus... Alle zwarten zijn uit Amerika?". De beer knikt. "Enne... alle latino's ook?". "Jazeker". "Euhm... voor mij een koffie dan."

(kwam die niet uit een film?)
Oud 1 april 2003, 19:56   #71
vlaanderen72
Banneling

Standaard

[quote="George

Wel VL72 hierin kan ik volgen, je bent hoegenaamd niet multicultureel ingesteld en het is dan ook logisch dat je niet wenst samen te leven met mensen uit een andere cultuur.
Iedereen heeft dus zijn plaatsje op deze aardkloot waar hij dient te blijven, JUIST???

JUIST!

JUIST!

UITERAARD!

Of ben je misschien van mening dat de indianen geen mensen waren en die kontinenten door god voorbestemd waren voor de blanken?

NEEN DE INDIANEN ,ABORIGENALS(of hoe schrijf je het) EN MAORI'S MOET HUN LAND TERUG KRIJGEN! 8)

Ik dacht eerder dat die nieuwe wereld veroverd werd met harde hand, weliswaar in naam van god zoals extremistische moslims nu handelen in naam van Allah, moesten de europeanen dan ook niet blijven waar ze thuishoorden?

UITERAARD!

Je kan natuurlijk stellen dat we die gebieden eerlijk veroverd hebben, de pioneers hebben gewonnen dus pech voor de plaatselijke bevolking. Als nu de moslim ons zouden komen veroveren en we verliezen hebben wij pech gehad. Zelfde scenario voor Australië en Afrika.

NIETS ,MAAR DAT WAS EEN GESCHONKEN KOLONIE VAN "ONZE" LIEVE KONING,WAT TOTAAL NIET WOU ZEGGEN DAT WE ER UBERHAUPT MOESTEN ZIJN.
MAAR IK WEIGER ME SCHULDIG TE VOELEN OM IETS WAAR IK TOTAAL NIETS MEE TE MAKEN HAD,NOCH VIND IK DAT WE NU ALLE NEGERS MOETEN BINNENPAKKEN!

Dat is daar onze plaats toch niet?

ZOALS IK ZEI NEEN.

Of moesten wij er naartoe om die zwartjes manu militari onze cultuur op te leggen. Misschien hebben de moslims dat wel van ons geleerd. Zij denken ook dat ze het bij het rechte eind hebben.

DIE MOEST JE HUN ALLANG NIET MEER LEREN ZELLE!

Het strafste van al vind ik dan nog dat die gelovigen ambras maken om details. God = Allah = Jehova = God = Allah. De joden geloven niet dat Jezus de zoon van God was en de christenen geloven niet dat Mohamed ne profeet was met een directe lijn naar boven maar de grote pipo is dezelfde.Om dan nog maar te zwijgen over de rasta's die geloven dat de Ethiopische koning Haile Selassie de reïncarnatie is van christus.

TJA EEN GELOOF MOET PRIVEE BLIJVEN .

Groetjes

IK GELOOF JE.

PS; das niet speciaal aan VL72 gericht hoor daar is het waarschijnlijk toch te moeilijk voor en aan een paar emoticons heb ik ook niet veel.[/quote]

NEEN EMOTIE IS JE DUIDELIJK TOTAAL VREEMD!
vlaanderen72 is offline  
Oud 1 april 2003, 19:56   #72
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, als we die lijn doortrekken kunnen we er ook nog een miljard Indiërs bijnemen.
vlaanderen72 is offline  
Oud 1 april 2003, 19:57   #73
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Doet me denken aan een racistische mop.

Een Afro-Amerikaan, en Latino en een blanke Amerikaan wandelen in Yellowstone Park, alwaar een magische beer hen elk een wens toe staat. De Afro-Amerikaan vliegt op en zegt: "ik wil dat al mijn broeders weer veilig in Afrika zitten, man!". De beer klapt in zijn poten en de Afro-Amerikaan is verdwenen, samen met alle andere.

De Latino zegt: "Caramba, ik wil alle latino's terug naar Mexico, zodat we samen tequilla kunnen drinken in het land van de mariachi's". De beer klapt in zijn poten en hopla, alle Latino's zijn in Mexico.

"En wat wil jij hebben?" vraagt de beer aan de blanke. "Dus... Alle zwarten zijn uit Amerika?". De beer knikt. "Enne... alle latino's ook?". "Jazeker". "Euhm... voor mij een koffie dan."

(kwam die niet uit een film?)
Ze mogen die magische beer eens naar hier sturen!
vlaanderen72 is offline  
Oud 1 april 2003, 23:03   #74
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

[quote=vlaanderen72]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "George

JUIST! :wink:

UITERAARD! :wink:

Of ben je misschien van mening dat de indianen geen mensen waren en die kontinenten door god voorbestemd waren voor de blanken?

NEEN DE INDIANEN ,ABORIGENALS(of hoe schrijf je het) EN MAORI'S MOET HUN LAND TERUG KRIJGEN! 8)

Ik dacht eerder dat die nieuwe wereld veroverd werd met harde hand, weliswaar in naam van god zoals extremistische moslims nu handelen in naam van Allah, moesten de europeanen dan ook niet blijven waar ze thuishoorden?

UITERAARD! :D

NIETS ,MAAR DAT WAS EEN GESCHONKEN KOLONIE VAN "ONZE" :roll: LIEVE KONING,WAT TOTAAL NIET WOU ZEGGEN DAT WE ER UBERHAUPT MOESTEN ZIJN.
MAAR IK WEIGER ME SCHULDIG TE VOELEN OM IETS WAAR IK TOTAAL NIETS MEE TE MAKEN HAD,NOCH VIND IK DAT WE NU ALLE NEGERS MOETEN BINNENPAKKEN!

ZOALS IK ZEI NEEN.

Of moesten wij er naartoe om die zwartjes manu militari onze cultuur op te leggen. Misschien hebben de moslims dat wel van ons geleerd. Zij denken ook dat ze het bij het rechte eind hebben.

Groetjes

IK GELOOF JE. :roll:

PS; das niet speciaal aan VL72 gericht hoor daar is het waarschijnlijk toch te moeilijk voor en aan een paar emoticons heb ik ook niet veel.[/quote

En hoever moeten we terug gaan in de tijd V72, want uiteindelijk kunnen we toch niet allemaal op die ene plek waar de mensheid is ontstaan gaan wonen he, want dat zou nogal een flatgebouw zijn hoor.

Kan u er nu echt niet mee leven dat er mensen zijn die graag de wereld rondtrekken en op verschillende plaatsen gaan wonen? Ik zie ook niet graag de toeristen naar Florida komen omdat ik dan 's morgens meer volk op de baan heb, maar daarom ga ik ze nog niet verbieden van hier rond te hangen he.
Oud 2 april 2003, 09:53   #75
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Citaat:

JUIST!

JUIST!

UITERAARD!

UITERAARD!

NIETS ,MAAR DAT WAS EEN GESCHONKEN KOLONIE VAN "ONZE" LIEVE KONING,WAT TOTAAL NIET WOU ZEGGEN DAT WE ER UBERHAUPT MOESTEN ZIJN.

ZOALS IK ZEI NEEN.

Groetjes

IK GELOOF JE.

PS; das niet speciaal aan VL72 gericht hoor daar is het waarschijnlijk toch te moeilijk voor en aan een paar emoticons heb ik ook niet veel.
En hoever moeten we terug gaan in de tijd V72, want uiteindelijk kunnen we toch niet allemaal op die ene plek waar de mensheid is ontstaan gaan wonen he, want dat zou nogal een flatgebouw zijn hoor.

Kan u er nu echt niet mee leven dat er mensen zijn die graag de wereld rondtrekken en op verschillende plaatsen gaan wonen? Ik zie ook niet graag de toeristen naar Florida komen omdat ik dan 's morgens meer volk op de baan heb, maar daarom ga ik ze nog niet verbieden van hier rond te hangen he.
Hiermee bewijst ze gewoon de onmogelijkheid van het programma van haar partij. Door zo te reageren bewijs je toch gewoon dat je hoegenaamd géén enkel argument hebt om repatriëring te onderbouwen. En verder denken dan haar neus lang is zit er echt niet in.

Jij vindt dat er 1 miljard mensen in Vlaanderen moeten wonen?

Vl72: "JAA!!!! ALS DAN ALLE VREEMDELINGEN BUITEN MOETEN DIRECT!!!

Maar dat is toch niet leefbaar?

Vl72: "DAN STERF IK NOG LIEVER VANDAAG IN EEN VLAANDEREN MET ALLEEN BLANKEN!!!
Jorge is offline  
Oud 2 april 2003, 10:21   #76
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Triestig. Ik heb meer dan een week terug in mijn eerste bijdrage geschreven dat het Blok racistisch is, en der is maar één blokker die daarop reageert, en die dan nog niet verder komt dan wat gescheld...
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline  
Oud 2 april 2003, 10:35   #77
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Triestig. Ik heb meer dan een week terug in mijn eerste bijdrage geschreven dat het Blok racistisch is, en der is maar één blokker die daarop reageert, en die dan nog niet verder komt dan wat gescheld...
Toeval ....
Jorge is offline  
Oud 2 april 2003, 12:56   #78
vlaanderen72
Banneling

Standaard

[quote=TomB]
Citaat:
Citaat:

UITERAARD! :wink:

UITERAARD! :D

NIETS ,MAAR DAT WAS EEN GESCHONKEN KOLONIE VAN "ONZE" :roll: LIEVE KONING,WAT TOTAAL NIET WOU ZEGGEN DAT WE ER UBERHAUPT MOESTEN ZIJN.

ZOALS IK ZEI NEEN.

Groetjes

IK GELOOF JE. :roll:

PS; das niet speciaal aan VL72 gericht hoor daar is het waarschijnlijk toch te moeilijk voor en aan een paar emoticons heb ik ook niet veel.[/quote

Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken ik reis enorm graag en pas me aan aan de gebruiken van het land ,niet meer dan normaal me dunkt.
Maar dat wil niet zeggen dat ik daar moet blijven wonen ee met nog velen van mijn ladgenoten zonder mij aan te passen en wel de rechten maar niet de plichten te willen!
vlaanderen72 is offline  
Oud 2 april 2003, 12:59   #79
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Jij vindt dat er 1 miljard mensen in Vlaanderen moeten wonen?

Waar haal jij die 1miljard nu !

ALLE VREEMDELINGEN BUITEN DIRECT!!!

Maar dat is toch niet leefbaar?

Zonder vreemdelingen word het hier terug echt leefbaar!

Vl72: "DAN STERF IK NOG LIEVER VANDAAG IN EEN VLAANDEREN MET ALLEEN BLANKEN!!![/quote]

Ja hoe weet je het!
vlaanderen72 is offline  
Oud 2 april 2003, 14:51   #80
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Arm Vlaanderen & zeker wanneer er 72 achter staat...

Allé hop, als jij vindt zoals hier door George werd geoperd dat alle blanken terug naar hun heimat moeten keren impiceert dit dat er meer dan 1,5 miljard personen in Europa komen leven... bij wijze van overdrijving plaatste ik hen allen in Vlaanderen & da's niet leefbaar,snappie... om aan te tonen, hoe belachelijk u reactie eigenlijk was. Moest je ook nog maar een morzel geschiedenis kennen dat weet je dat doorheen heel de geschiedenis mensen niets anders hebben gedaan dan van hot naar hen getrokken.
Jorge is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be