![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/geld/begrotingste...snel~ade8c2a9/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 juni 2019 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() De N-VA gelooft niet in de liberale democratie, daar getuigt haar drang om burgerlijke vrijheden af te schaffen van.
Maar het is totaal absurd om te impliceren dat N-VA niet in democratie gelooft omdat zij het confederalisme wil doorvoeren. De PS wil ook een beleid doorvoeren dat de meerderheid niet steunt. Maakt dat van de PS een ondemocratische partij? Neen. Als partijen enkel voorstellen mogen doen waar de meerderheid, niet geremd door enig logisch nadenken, voorstander van is, bepleit u feitelijk populisme.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 10 juni 2019 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Panda; gij permitteert U een te grote luxe. Gaat over de hele wereld; vliegen doe je toch nooit; en dan stel je vast dat de hele wereld racistisch is. Moorden inbegrepen. En nu men van dit land een openbaar OCMW gemaakt heeft kom jij ons verwijten; wanneer het in uw kraam past; dat wij racisten zijn. Wij moorden niet Panda. Er zitten hier veel Philippijnse vrouwen die evenmin komen uit liefde maar wel om mannen uit te melken. Welnu die mannen hebben in de Pillipijnen geen enkel recht op enig bezit. Ga daar janken en je zal vlug uw kopke kwijt zijn. Ga naar China dezelfde zever verkopen en je zal uzelf gelukkig prijzen als je binnen de tien jaar terug tussen racisten mag leven. Waar leven mensen die voor alles vrede verkiezen en die hun land desondanks in Europa steeds en voortdurend gebruikt werd om oorlog te komen voeren. En die mensen moeten zich door een niets ontziende brulaap laten uitkafferen? U vreet met uw gat vriend en gebruikt uw mond om smurrie te produceren. Maar we kennen uw redenen. Het ligt er zo vingerdik op dat je zelfs over geen enkele vijs in uw kop moet beschikken om U door te hebben. Voor de N-VA open en bloot aan te pakken ben je te laf. Daarom moeten de doden van het VB het ontgelden. Die mogen nooit sterven want ze blijven bruikbaar. Het zou zelfs niet nodig zijn mochten te U viseren. Desondanks; en dit zonder gekende reden; blijft U met drek en stront gooien omdat ze de kleinste zijn. U bent niet alleen Panda. Hoeveel edelachbare Vlamingen hebben reeds hetzelfde gedaan? Goed. Er zitten mensen tussen het VB die soms beter hun bek houden. Zelfs hier op dit forum zitten ze ook hun drollen neer te schijten op de stronthoop van anderen. Maar noem mij één andere partij Panda waar dergelijke elementen ook niet deel van uitmaken. Dus dat gebazel over racisme is de zweep om de hond te slaan. Er zijn dus andere redenen nietwaar Panda waar u graag over zwijgt. En ….mocht racisme Uw echte leidraad zijn; pak uw biezen en trek naar de landen waar echt racisme is. Maar daar durf je niet gaan kraaien nietwaar; moedige Belg! ![]() Wanneer kom je eindelijk eens meerijden op de autostrade in mijn kinderkoets? Of naar een van mijn slakkenkoersen kijken rond de kartonnen dozen in mijn tuin? Zelden een volwassen kleuter geweten Panda. Jij bent de eerste die ik tegen kom. En je schijnt er nog fier om te zijn! En breng de slakken en ongedierte mee die U omringen. We maken er een volksfeest van. Mijn slakken tegenover de uwe. Plezier verzekerd. Uw woelratten mag je thuis laten. De mijne heb ik nog niet afgericht. Laatst gewijzigd door werkman : 10 juni 2019 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een groter tekort beter is, waarom gaan we dan niet voluit voor een tienvoud bijvoorbeeld van het huidige tekort.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Quercus; laat hem zagen. Trouwens; U schrijft een foutje. Het moet zijn :"Zegt een oubollige arrivist...…." Cheerleader is wel het juiste woord want ballen aan zijn lijf heeft hij niet. En hij viseert vooral vermeende zwakkeren. De schrik dat men hem zijn slipje aftrekt tot op de blote knieën primeert want dan kan iedereen merken dat een gesneden hond vooral andere vermeende honden aanvalt. Waarom weet hij zelf niet maar zijn baasjes geven hem de opdracht wanneer en waarom moet bijten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen: de grootste economie ter wereld heeft het voordeel dat haar munt wereldwijd wordt gebruikt. En dan kan je schulden maken. Flink schulden maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Och, Panda is een linkse kwijlerd, die vroeger voluit Sp.a ging, maar nu zijn partij de trappers verliest, snel probeert over te schakelen naar de O-VLD (linkse fractie). Het bekome hem wel!
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan hem geen ongelijk geven. De O-VLD is zich tenminste bewust dat sommige van hun leden aandacht verdienen. Wat niet gezegd kan worden van sommige zogezegd Vlaamse partijen. Voor een postje in meer vinden die het normaal dat ze hun eigen mensen op de offerblok mogen aanbieden. Gans dat zootje van de VU is na verraad ten gepasten tijde overgelopen. De enige voorwaarde was dat ze genoeg aanhang meebrachten. De rest; noeste werkers of niet; werd in de vergeetput gesmeten met medewerking van eigen soortgenoten. Mocht ik nog jong zijn en herbeginnen dan zou het zeker nooit meer zijn als een der oudste leden van de VU. En zeker er geen werk meer insteken om de zogezegde Vlaamse zaak te dienen. Loosers en broedermoordenaars kan ik missen als de pest. De ene topfiguur na de andere verraadt de Vlaamse zaak. Er zijn altijd wel andere prioriteiten. En ook de Vlamingen als kiezer kruipen deemoedig de knieën uit hun broek voor de jobkes. Altijd geweest en het zal altijd zo blijven. Ik heb er geen enkel probleem nog mee. Ik herhaal het nogmaals. Mijn dorp was bekend om zijn noeste werkers. De seizoenarbeider kreeg er zelfs zijn standbeeld. En toen kwam de generatie die de jobkes kreeg. En het hele dorp stemde voor de milde schenker. Zonen en dochters werden plotsklaps rijke kapitalisten die niet meer hoefden te werken op Waalse velden in modder en slijk. Terwijl hun ouders op hooizolders boven de koeien de nieuwe Vlamingen maakten die niks meer wilden weten van hun ras noch stamboom. En dan verschieten er hier nog dat echte sossen O-VLD-er worden. Arbeid adelt maar adel zal nooit arbeiden. Je droomt maar wie je bent en op den duur ben je wel zeker dat je het bent. Pfffft. ![]() En Panda geef ik ditmaal gelijk. Mits een weinig opletten en nadenken mijdt je best de omgeving waar je uitsluitend stank voor dank krijgt. Dat is in feite de essentie van politiek nadenken. Laatst gewijzigd door werkman : 11 juni 2019 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ai de verkiezingsuitslag heeft pijn gedaan.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Sommige momenten eigen aan het politieke narrenspel geven aanleiding tot feestvieren met de zotskap op. En andere momenten kunnen pijnlijk zijn. Maar die pijnlijke momenten zijn gewoonlijk voor het plebs van de tweede generatie. De andere generaties worden gemaakt in de scholen via mondelinge examens. Vele professoren noemen Nero. Duimpje omhoog of duimpje omlaag. Ook van die luxe willen ze geen afstand nemen. Zij spelen graag God de Vader. Papier is verduldig maar zelfs dat willen ze niet. Is er feitelijk nog iets normaal in onze......democratie? ![]() En inderdaad; de eenvoudigen van geest verwerven niet alleen de hemel maar ook hun plaatsje op aarde. Vooral dat laatste is belangrijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Velen die lachen doen dat heel erg groen.
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Die schuld is in Dollars,1 druk op de knop en de Amerikanen toveren duizenden miljarden dollars er bij alsof het niks is.