![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De tactiek van Trump van Sleepy Creepy Joe begint al aardig vruchten af te werpen. Hierna zal Trump zijn peilen op Sanders richten denk ik—blijft hoogstwaarschijnlijk Warren en Harris over. Wat Warren geflikt heeft om in aanmerking te komen voor een beurs is onvergeeflijk en zal haar strop worden. Er heeft nml. een Indiaan geen universiteit kunnen doen omdat een leliewitte vrouw heeft beweerd van inheemse komaf te zijn. Dit is geen fraude maar diefstal van een mooie toekomst die voor een gekleurd/indiaans persoon was bestemd. Dit gaan gekleurde mensen nooit pikken—die blijven liever thuis. Tulsi en Yang worden weggedrukt door MSM, het is zeer twijfelachtig of ze genoeg aandacht op zich kunnen vestigen door eigen kracht zoals Trump destijds. Terugkomen op Harris: op YT gaat Kulinsky van secular talk bij regelmaat in op haar track record n waarschuwt hiervoor. Ook Jimmy Dore. Het is een afschuwelijke kandidaat en de natte droom voor Trump. Democraten blijven massaal thuis mocht zij of Warren als winnaar uit de primaries komen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 juli 2019 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met al die strapatzen van Trump trekt niemand zich nog iets aan van welk ‘schandaal’ ook.
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Harris lijkt op een establishment construct met massale steun van de media. Maar diezelfde media weten dat ze moeten oppassen haar te veel te openlijk te steunen want dan wordt ze ontmaskerd voor wat ze is. Tegen het militair industrieel complex zal Harris niet ingaan. Oorlog verzekerd a la Clinton.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 5 juli 2019 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() U denkt wat te veel in vakjes vrees ik. Het is niet 'alt right' maar 'anti war' of 'pro republic' (als staande tegenover 'pro empire'). Het is ook niet 'anti MSM' maar 'anti propaganda'
Laatst gewijzigd door Bach : 5 juli 2019 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och het is dezelfde propagandamachine die Clinton probeerde af te schilderen als 'crooked'.
Ze hebben deze keer een foutje begaan met Harris' geboorteplaats en 'kleur' in twijfel te trekken. Dat heeft haar 'Obama' allures gegeven en sympathie opgeleverd. En in de US is het allemaal een kwestie van de opkomst. Als er voldoende zwarten en vrouwen zijn die gaan stemmen maakt Harris een goede kans.
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Qua Obama 'alures' (stijl dus alweer; indrukken) zijn er sommigen die daar anders over denken. Citaat:
De democraten en hun media zouden beter echte kandidaten een evenwaardige kans geven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aandacht afleiden als het je te heet onder de voeten wordt is een tactiek die je niet kan aanleren maar vooral in je moet zitten. Ergens denk ik dat Trump als geen ander in de wereld deze tactiek beheerst en deze gave hem het presidentschap heeft opgeleverd. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 juli 2019 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de US gaat het er gewoon om dat je je eigen achterban naar de registratie en de stemming krijgt. Obama is daarin geslaagd en als Harris het goed speelt heeft ze ook een kans. Biden is net zoals Clinton te saai, Sanders te oud en Tulsi gaat altijd met haar anti-gay imago blijven zitten. Een deel van de Democratische kiezers gaat haar dat altijd blijven kwalijk nemen.
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik was tot ca. 10 jaar geleden ook een MSM believer. Je ziet ook op dit forum dat steeds meer mensen teleurgesteld raken in MSM nieuws. Het gaat niet direct maar het gaat geleidelijk. Dat Trump president zou worden zag ik van mijlen ver aankomen. De MSM believers daarentegen niet; deze voor hen onverwachte uitslag is wel een flinke klap voor dezelfden geweest. Alle pollingbureau's zaten er met hun peilingen naast, behalve Rasmussen en nog een ander bureau. Rasmussen zat meen ik zelfs akelig dicht bij de waarheid.. maar werden straal genegeerd door liberaal MSM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eenheidsworst: dat hele gay gedoe van de afgelopen jaren begint mijn spuigaten uit te lopen. Er gaat geen dag voorbij of CNN brengt weer holebi nieuws. Nu weer een lesbisch stervoetballer; te boeiend misschien? Misschien ben ik einzelganger inzake deze kwestie. Misschien ook niet. Het wordt mijn inziens tot het ziekelijke doorgepusht denk ik — waarmee ik wil zeggen MSM wederom hun geloofwaardigheid verliest na WMD in Iraq, etc? Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 juli 2019 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Dat Harris net als Clinton de lieveling is van media zoals CNN (die ondertussen een anti oorlogskandidaat als Tulsi doodzwijgen of verkeerd voorstellen) toont dat ze een oorlogs establishment kandidaat is. De enige momenten dat CNN Trump presidential vindt is wanneer hij naar oorlog neigt. Maar Trump heeft ten minste door dat die eindeloze oorlogen noch populair zijn noch veel buit opbrengen. Laatst gewijzigd door Bach : 5 juli 2019 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is gewoon een nep kleurling. In Brazilië of Suriname ga je voor blank door; met dit kleurtje. Uit eigen ervaring weet ik dat dat deze net-niet-blanken-maar-geen-kleurlingen de grootste racisten kunnen zijn, maar als het hun uitkomt als bv politiek—de zwarte druppel in hun bloed tot de laatste druppel uitbuiten. Veel succes voor haar toegewenst.. Warren is daar een ander extreem voorbeeld van.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 juli 2019 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Maar goed. Laat ik even ingaan op dat "kleurlingen" gedoe. Je zou de indruk krijgen dat er mensen zijn die zich als kleurling of als blank willen voorstellen naargelang het hen het beste uitkomt. En dan zou je bijna denken dat blank zijn meer boeken doet verkopen, of wat voor 'kleur' is dat hier? Ik doe niet mee met die nonsens. Degenen die een 'zwarte vrouw' als kandidaat zouden willen maar voren schuiven zijn evenzeer doordrongen van racisme als degenen die er niet op zouden stemmen omwille van die eigenschappen. Laatst gewijzigd door Bach : 5 juli 2019 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
die is geen neger dat zie je toch zo, beetje hipocriet om haarzelf zo voor te stellen aangezien ze jamaicaanse slavendrijvens als voorouders had +jamaicaanse vader+indische moeder zal misschien 1/1024 negerke zijn zoals warren en haar indiaanse roots ^^ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu wordt het echt heel vreemd.
Straks gaat men nog gay people aanvallen omdat ze zogezegd niet gay genoeg zijn. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 juli 2019 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |