![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dat eerste moet door de overheid iets aan gedaan worden. dat tweede is een groot probleem, dat jullie natuurlijk graag ontkennen. het is echter al meermaals bewezen. en niet iedereen die discrimineert is eigenlijk een racist. heel wat werkgevers durven geen allochtonen aannemen uit angst klanten kwijt te spelen, of voor de reacties van de andere werknemers. en niet alle werkgevers zijn in te delen bij de progressieven of bij de vb-ers hoor. en kan je die gemeenschappelijke elementen een specifieren, want je bent nogal vaag. en die iman ken ik niet. als ik palestijnen verdedig, doe ik dat omdat ze onderdrukt worden, de geschiedenis van het joodse volk ken ik niet echt, dus daar zul je me niet veel over horen zeggen, en van mij mag iedereen dragen wat hij wil, zeker als die persoon gelooft dat dat moet. dat doet niks af van het feit dat ik nationalisme en godsdienst eigenlijk maar dom vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() daar begint het beledigen dus...
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag me eerlijk gezegd af wie hier contact met de realiteit verliest. De moord op van Gogh was het werk van een individu en de dreigbrief aan de directeur van een worstenfabriek is het werk van extreem rechts
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, de definitie van 'perversiteit' is het omkeren van de werkelijkheid om zo de waarden om te keren. Hier zie je dus een prima voorbeeld van hoe pervers het oude systeem van links/rechts-denken wel geworden is. In de jaren '60 was het nog cool om links te zijn. Het klopte ook, na WOII en het fascisme. Vandaag echter is de realiteit totaal veranderd, en eigenlijk zijn veel zaken zelfs omgekeerd. Niet de moslims zijn 'de joden' van toen, maar wij, niet-moslims, joden, vrouwen, homo's, politici en democraten in het algemeen. De realiteit van de wereld van vandaag roept om heel andere oplossingen, maar men heeft het niet door. Daardoor kan de ellende rustig voortkruipen. En krijgt men zo'n perverse verdraaiïngen zoals Pat hierboven beschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind die bedreiging trouwens laag en belachelijk. Als je dan echt een probleem hebt met een hoofddoek, winkel dan ergens anders. Als het dan bovendien nog gaat om een groothandel waar je als eindgebruiker zelfs niet eens komt, waar ben je dan mee bezig...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Ja, mij kan het geen ruk schelen wie die slakken met looksaus inpakt (ik eet ze toch niet -LOL)!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://faithfreedom.org Laatst gewijzigd door Pat : 27 november 2004 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() wat dacht je van 'slakken' en 'ik eet ze toch niet'?
![]() Past wel onder een thread over extreem-rechts en realiteit, toch?
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 27 november 2004 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |