![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de vakbonden lieten liever geld vloeien naar eeuwige werkloosheid, dan een fatsoenlijk systeem op poten te zetten, zodat die mensen een menswaardig pensioen zouden krijgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar maken die nu deel van de autochtoonse bevolking waarnaar fcal verwijst, of niet? Remember, die zaten hier al voor de periode van 40 jaar die fcal hanteert.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal mijn belofte: als er iets wijzigt aan het netto-bedrag van mijn pensioen, dan meld ik dit op het forum.
De laatste mededeling betrof, zoals steeds, enkel verhogingen: 1/01/2017 56,14 1/01/2018 71,26 1/01/2019 89,81
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel mij helemaal niet vreemd in eigen land, hoor, maar ja, ik kan met verschillen om en ben niet vastgeroest in steeds 'hetzelfde' en realiteiten van 100 jaar geleden.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een globalere hervorming, met respect voor verworven rechten. Gemeenzaam betiteld als "het rugzakje". Maar gelet op de PS die massaal verkozen geraakte in het andere land, maken wij ons weinig illusies. Zeer spijtig voor de komende generatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trumpiaans fake news. Dit forum onwaardig.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij weet er den hond zijn kloten van.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Afgunst is een zeer slechte raadgever... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij zijn ivg met ambtenaren zeer slecht bedeeld. En deze bedrijven zijn vaak de motor van de Belgische economie: ze betalen veel vennootschapsbelastingen die multinationals vaak uit de weg kunnen gaan.... Nu ik prefereer de 150-200k uitbetalen + 1850 euro netto pm boven de 2300-2500 netto per maand van de ambtenaren hoor. Als ge op 68 jaar de pijp uit gaat hebt ge uw groepsverzekering nog op uw rekening staan voor uw erfgenamen. Dat ambtenarenpensioen is foetsie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gestemd zoals Valerie van Peel het me vroeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
“Kinderen in militaire uniformen? Kan niet” Citaat:
![]() Geef eens een paar voorbeelden van incidenten waar Vlamingen zich zo erg hebben misdragen als de Limburgse Turken in bovenstaande citaten. Een hele Vlaamse wijk die een veldslag met de politie voert om de arrestatie van een Vlaamse buurman te verhinderen? Vlaamse Katholieken die na de avondmis in groep een clublokaal van een of andere dissidente strekking gaan kort en klein slaan? Vlaamse kinderen die als paramilitairen meelopen in een betoging, samen met een scala aan verkozen Vlaamsgezinde politici? Je bent hier serieus met twee maten en twee gewichten aan het meten, kerel. Citaat:
Citaat:
De oorspronkelijke gastarbeiders zijn evenzeer verleden tijd als de Limburgse koolmijnen. De Turkse mijnwerkers kwamen uit een seculier land. Een groot deel van hun nakomelingen echter blijft zichzelf segregeren van het gastland door steeds opnieuw huwelijkspartners te importeren uit het land van hun voorouders. En dat land is niet meer wat het geweest was. Erdogan is van Turkije een islamitische theocratie aan het maken en nergens vindt hij zoveel aanhang als onder jouw citébroeders: Waarom Erdogan nergens in Europa zo populair is als in België Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enthousiaste conclusie van de "weg met ons" socioloog Jan Hertogen: "De laatste 30 jaar waren de grenzen nog nooit zo open, nog nooit zoveel erkenningen als vluchteling, was de immigratie op zo'n peil dat de erkende vluchtelingen nog geen 10% van de immigratie uitmaken, nog nooit een staatssecretaris gehad die enkel langs harde maatregelen in de marge zijn gezicht van hardliner probeert te redden maar de geschiedenis en de statistieken zal ingaan als de Moeder Theresa van de vluchtelingen." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herken ze niet. Ik ben afkomstig van Maasmechelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas is voor anti-makak zijn een zeer breed electoraal draagvlak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Hilarisch gewoon hoe jij je leefwereld naar believen laat krimpen van zodra iemand brandhout maakt van jouw uitspraken. Hilde Crevits heeft slecht nieuws voor jou, Tavek. Blijkbaar is Maasmechelen toch niet de oase van integratie die jij ervan maakt: https://www.hbvl.be/cnt/dmf20170306_...ochtone-ouders Citaat:
Kun je je uitspraak over "vlaams racistenvolk" trouwens eens staven? Welke waslijst van Vlaams wangedrag kun jij voorleggen dat zelfs maar in de buurt komt van het geciteerde wangedrag van jouw volksgenoten? |
|||
![]() |
![]() |