![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Oei! Er mag hier enkel gelachen worden met het VB? Democratie is dus het principe van deugddoende selectie? Ondanks het vallen van de bladeren neem jij toch ook nooit een blad voor de mond. Nee, nee! Doe verder. Nu er toch ook eens gelachen wordt met anderen. Ik zal het terug eens opstarten in de goede richting. De belangers zijn profiteurs die niks doen. En als ze iets willen doen dan zetten we hen bij voorbaat achter slot en grendel. Tja; zo heb je altijd gelijk natuurlijk want......ze doen niks. En toch valt het niet op. De anderen doen niet veel meer dan met hun partijvlaggetjes zwaaien. Ooit beweerde hier iemand dat je geen minister moest worden om een ferm pensioen op te bouwen. Ik dacht onmiddellijk aan Margriet en Mieke met haar volière. Zat er natuurlijk weer naast met mijn denken. Denken is hier altijd gevaarlijk. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 13 oktober 2019 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies wel.
![]() "I'll be back" zal hij gedacht hebben.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, niet moeilijk dat het hier nooit zal eindigen op die manier.
Het is zoals het koningshuis ze "erven" hun politieke loopbaan bekwaam of niet, politiek moet zeer lucratief zijn.
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We stevenen af op politieke dynastieën. Ik noem het de politieke kaste. Onbeschaamd lachend met de democratie in feite. De stem.van het volk is bij voorbaat al verzekerd want het systeem zorgt ervoor dat dat volk enkel wat kan beamen wat al gekozen is. Beetje zwart wit voorgesteld maar democratie is België is toch maar een mager beestje vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zal snel veranderen. Dat loodsen is niet eenmalig. Onderaan beginnen met het binnenloodsen geeft meer de indruk dat papa er niets mee te maken heeft. Het is een spel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het profitariaat op z'n duidelijkst en schaamteloos.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fracties van het VB wemelen van zonen en dochters van eigen mandatarissen. Ik lees daar nooit verontwaardigde reacties op op dit wonderlijk inconsequente forum.
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Dat zal vlug veranderen als ze, zoals de VLD, regelmatig kunnen meeëten van de nationale soep en zelfs mogen meebepalen wat er in die soep zit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie zijn die zonen en dochter van die VB mandatarissen dan? Het VB is nog nooit aan de macht geweest maar de traditionele partijen lopen over van nepotisme, vriendjespolitiek en corruptie... Wellicht dat men er daarom iets van zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roosmarijn Beckers, Marijke Dillen, Dominiek Spinnewyn-Sneppe (aangetrouwd), Sam Van Rooy, Koen Dillen. En dan zal ik er nog zijn vergeten. Dat is toch net zo goed een familiaal handeltje in vet betaalde postjes?
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je de wedde van een parlementslid mager?
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let dan even op: Nepotisme is verwerpelijk en zou verboden moeten zijn. Je merkt, ik spreek en veroordeel in het algemeen. Tevreden nu?
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() België/Belgique is gered! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Nepotisme dat is toch eigen volk eerst, wat zit het vlaamsch nationalistisch uitschot dus uit hun mond te kakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet er nog zand zijn? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 oktober 2019 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |