![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allemaal waargebeurde verhalen uiteraard, niet van het type zoals die van Karl Friedrich Hieronymus Baron von Münchhausen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 oktober 2019 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of dacht jij dat al die politiekers en BV's hun boeken echt zelf schreven mss? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jurgen Verstrepen zit zonder werk denk ik dus...
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zal ik even verder gaan: Een feestzaal in een ver verleden in Antwerpen: de broeksbanden werden uit de broeken getrokken en daar ging men elkaar met te lijf. Slaande ruzie zeg maar. Op een bepaald ogenblik vraagt er iemand aan iemand anders: "Zeg, den Uni waar zit die?" "Ah, zegt die andere, die is gaan eten met dat klein knap roske" ![]() Het eten was lekker punt Toen ik haar thuis afgezet had en huiswaarts liep scandeerde ik: "Oh! lieve vrouwentoren" met dank aan wijlen La Esterella.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 oktober 2019 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit die helemaal zonder werk?
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen slecht idee. Antwerpen is echt problematisch aan het worden, granaten in het straatbeeld, containers vol cocaine en een burgemeester die een futiele oorlog wil voeren tegen gebruikers en jointjes rokers terwijl zijn eigen drugssectie in een flikkenoorlog zit en leegloopt.
Gent en Mechelen kunnen zich daar beter niet aan spiegelen... Ninove heeft een ander probleem, die moeten eerst van hun dikke vette Blok nazi afgeraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'fascisme, imperialisme' ![]() *Marie mode off* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien spijtig want ik had al wel een titel zijnde: "De wonderlijke verhalen van Jef Tetten" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 oktober 2019 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij geraakt niet meer aan goede c en loopt weer even slechtgezind rond.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er staat daar nog ergens een kerktoren midden tussen de containers in de haven misschien eens voorstellen?
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wie anders hier in Europa?