![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben dan ook voorstander van het afschaffen van die minimumstraffen, en dus ook van de verzachtende omstandigheden. En dus ook van correctionalisering.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker? Nu weet ik het echt niet meer, tijd voor mij dus om een paar opzoekingen te doen ipv verwarring te zaaien...
![]()
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() En dat bewijzen de uitgebreide recidivestatistieken die men heeft bijgehouden sinds dan?
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga het ook moeten nakijken. Ingevolge de wet van 5 februari 2016 werden ook de maximale straffen aangepast. Het Grondwettelijk Hof heeft verschillende delen van die wet vernietigd, dus ik moet even bekijken hoe het nu zit. Aanvulling: de verlaagde maximumstraffen in artikelen 80 en 81 van het Strafwetboek lijken me behouden gebleven. https://www.ejustice.just.fgov.be/cg...table_name=wet Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 22 oktober 2019 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijzen uw statistieken, die er niet zijn, het omgekeerde?
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking, ik zie mij hier al een totaal nieuwe manier van patch- en softwaremanagement invoeren, om het daarna dan niet op te volgen.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 22 oktober 2019 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen nood aan de vergelijking. Je hebt iets beweerd, maar je kan helemaal niet aantonen dat je bewering juist is.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt! ![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vijf jaar waarvan 45 maanden effectief was al een lachertje, het hof van beroep in Antwerpen spreekt die zwarte clowns nu zo goed als vrij...
Als je de juiste huidskleur hebt kom je in een rechtbank met zo goed als alles weg in dit strontland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat zou er dan aan gedaan kunnen worden? Dergelijke linkse rechters zijn voor het leven benoemd en zo goed als ongenaakbaar. Welke straf heeft die rechter die de moordenaar van Julie Van Espen heeft laten lopen gekregen? Drie maanden thuis zitten met behoud van 100% wedde? Een lachertje, zoals de hele Belgische justitie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lejeune heeft niets met recidive te maken. Dat heeft enkel en alleen te maken met het voorhouden van een wortel zodat de gedetineerde zijn manieren zou houden in de bak. Na verloop van tijd zijn ze die wet echter gewoon gaan misbruiken om zowat iedereen te laten lopen voor het einde van de straf. Marc Dutroux was een prachtig voorbeeld van het misbruik van de wet Lejeune.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles zit overvol, al het geld is op.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat verwondert me niet en lijkt me niet beperkt tot Antwerpen en Turnhout. Zelfs op dit forum zijn ze niet meer te tellen.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar. In deze corrupte politiek WIL men geen echte oplossingen voor dit probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Dat is wel onsmakelijk om de aandacht af te leiden van zo iets smerig als een verkrachting en er een bash Antwerpen draadje van te maken. Recuperatie heet zoiets. Om je onvermogen te verdoezelen dat je geen slecht woord over je lippen kunt krijgen over exotisch krapuul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men ziet dat een gewone man bijna meer gestraft wordt voor een verkeersovertreding dan een zwarte voor een verkrachting dan ga je toch eens goed nadenken hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch komt het er op neer: justitie bezorgt ons ook onze "manada".
https://en.wikipedia.org/wiki/La_Manada_rape_case
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |