![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoek je een homo ventje? Moet je ergens anders zoeken. Ik kies mijn bedgenoten zelf. En aan de kwaliteit van uw pulp op dit forum kom je niet in aanmerking. Goddank; ik waarschijnlijk ook bij U niet. En werken? Ik ben op rust. Ik heb dus al gewerkt. Van sommigen op dit forum die hier ganse dagen zitten te kankeren moet ik dat betwijfelen. Of gebruiken ze de PC van hun baas? Het moet erg zijn dat je uw dagen moet vullen met bezoeken aan een forum dat geen echt forum is. Maar kom. Met een fopspeen is zelfs een kinderhand gevuld. Dus; doe het goed he baasje. Je hoort wel thuis op dit forum. Je valt zelfs niet op! Wat betekent dat je het goed doet. Je kunt U goed aanpassen aan uw omgeving. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 oktober 2019 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn waarschijnlijk veel dingen die jij vindt dat ik beter zou doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dikke Guy heb ik overigens niks.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel; eigenaardig maar.....ik ook niet. Zijn er nog zo op dit forum? Meldt U aan. Dan kunnen we een kaartersclub op richten. ![]() En met plaatselijke politiek moeit Panda zich nooit. Behalve...……...als...….. .(vul zelf aan.) Goh.....er verzuipen er hier in de kots van hun eigen leugens. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 oktober 2019 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent meer "werklozeman" denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo kun je het nu noemen. En ik zal blijven trekken tot al het geld hier op is. De tijd is voorbij dat ik mij daar kwaad om maakte wanneer anderen het er door jagen. Iedereen gelijk voor de wet. En...… de volgende generatie gaat het zeker veel beter doen. Allemaal geleerden in spe. Daar komt misschien wel heibel van? ![]() ![]() ![]() Van mij mag het hoor. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 oktober 2019 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke Guy heeft het te druk met pinten drinken met zijn fanbasis. Misschien zorgt zijn parlementair medewerker voor het mailverkeer met de duizenden burgers die Guy bedreigen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Brussel heeft het Blok ook veel fans, daar kregen ze aan hun hauptcommandatur een pot verf tegen de gevel.
![]() https://www.hln.be/in-de-buurt/bruss...klad~ac538881/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet wat de nazi's bij de joden deden in de jaren dertig?
Vind het een beetje raar dat de Belgo-fascisten die dat veroordeelden het nu zelf doen bij het VB.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet, de kleur klopt niet. Bruin zou esthetisch veel passender geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut.
Dat is het mooie aan democratie, en aan het cordon sanitaire. Het Blok hun verkozenen krijgen wel degelijk hun zitje en hun wedde, en ze mogen volgens dezelfde regels als voor de andere verkozenen medewerkers aantrekken. Allemaal op kosten van de gemeenschap. En ondertussen kan dikke Guy zich fulltime bezighouden met pinten trakteren aan zijn fanbase. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aantal traditio's hebben blijkbaar geen boodschap aan de democratie wanneer je hun reacties ziet op de stemming over het amendement over het extra geld voor de verpleging.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ook niet willen dat er aan partijhoofdkwartieren of secretariaten van andere partijen vernielingen worden aangebracht.
Dus, Panda, dat je anti VB bent begrijp ik en vind ik terecht, maar jouw reacties gaan er zwaar over.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Panda is gewoon een trolletje. Niet veel aandacht aan besteden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een win-win eigenlijk : het zorgt ervoor dat PhDW & volgelingen tot het einde van zijn/hun dagen in het parlement zal kunnen zetelen. En het beschermt de maatschappij tegen de ramp die zou ontstaan moest die bruine kliek ooit bestuurlijke macht krijgen door deelname in een coalitie.
|
![]() |
![]() |