![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Reden om de resolutie NIET te ondertekenen: de resolutie zou er weinig iets kunnen aan veranderen om de homo's van de doodstraf te weren. Daarom geen ondertekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zo een beetje als die ondertekening van het Marrakesh pact he. Het is gewoon een manier om te zeggen dat je aan de "goede kant van de politiek correcte geschiedenis staat". Een soort van bedevaart. Het is een noodzaak voor een goed politicus. Zoals het een noodzaak is voor een goede moslim om eens naar Mekka te gaan.
Laatst gewijzigd door patrickve : 30 oktober 2019 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Ik ben tegen elke vorm van homofobie. 2. Ik ben tegen de doodstraf. 3. Ik ben voor de souvereiniteit van staten. Ergo Ik steun elke resolutie tegen Homofobie Ik steun elke resolutie tegen de doodstraf voor homo's wegens inbruiken tegen de universele rechten van de mens. Ik steen GEEN resolutie tegen de doodstraf voor elke misdaad wereldwijd. Dat is een namelijk een beslissing die elke staat voor zichzelf moeten nemen. Deze specifieke resolutie kan ik dus onmogelijk goedkeuren. Het is dus wachten op een resolutie die ingaat tegen de doodstraf (of gelijk welke gevangenisstraf) voor homo's en lesbienne's. Die resolutie gaat daar absoluut niet over. Hierover moet deze resolutie gaan. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/07...den-1-3033493/ Wat is zo een resolutie eigenlijk waard in de EU? De EU is een tandenloos wezen. Getuige de aanpak van politiek gevangenenschap binnen de EU zelf en het uitblijven van een reactie tov Turkije. Resolutietjes stemmen als de moeder theresa van de wereld is gemakkelijk. Ook daadwerkelijk actie ondernemen is een ander paar mouwen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was één element, maar daarnaast was er ook de benadering dat we de doodstraf misschien niet principieel moeten afwijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het VB beslist voor iets te stemmen dan is het zo. Het cordon impliceert dat je geen afspraken maakt.
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 oktober 2019 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel onwetenden zouden zoiets beweren : het cordon zorgt ervoor dat er geen bestuursakkoorden met het Blok gesloten worden. Dat zij beslissen om in het parlement een resolutie mee te stemmen heeft daar niets mee te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() ondertussen is de aap wel uit de mouw.
deze resolutie mikte meer op Irak om hen op te leggen geen doodstraffen uit te voeren op IS strijders die daar berecht worden dan op de toestand in Oeganda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een geode ouderwetse steniging ofzo.
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() meteen ook de reden waarom Irak de Europese IS strijders niet meer wil berechten nu.
bien joué vd linkiewinkies aan de goede kant van de geschiedenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() QED. Nul inhoudelijke reactie, gewoon eventjes op de man spelen en mij dingen toedichten die er niet zijn. Ik heb geen enkele link met VB what so ever. Tot op vandaag heb ik er zelfs nog nooit op gestemd. Ik moet dus helemaal niets vergeten aangezien ik gewoonweg voor mezelf kan denken. Moet je misschien ook eens proberen, zodat je ook eens tot een inhoudelijk reactie weet te komen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die resolutie heeft geen enkele implicatie he. Een resolutie van het EP is niks anders dan een officieel statement van "een meerderheid van het EP is de volgende mening toegedaan". Wij van WC eend.
|
![]() |
![]() |