![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat omdat hij niet kan zwijgen over nazi's.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op het Belgische premierschap hoeft ze evenmin nog te rekenen. Geen wonder dat ze wild om zich heen slaat. Ze wéét dat ze met lege handen zal achterblijven, en dat niemand haar zal missen. Zelfs haar eigen partijgenossen niet.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar... die fusie kan enkel doorgaan als het Blok in een cordon blijft. De tsjeven gaan nooit akkoord gaan om die eruit los te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() OVLD is volstrekt misbaar in de Vlaamse regering.
zij blijven daar inzitten exact tot t moment dat NVA Belgisch gepasseerd wordt door OVLD, dan vliegen ze en gaat er één ministerpost naar NVA en één naar CD&V. Laatst gewijzigd door Anna List : 30 december 2019 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt nooit anders dan gekapt op de "kaloten" maar omdat je met een reuzen ei in je gat zit probeer je ze aan de N-VA te lijmen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 december 2019 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ik hoop het echt dat het blok en de NVA fuseren.
Gaan alle ex-VLD en CVP kiezers lopen die voor een fatsoenlijk conservatief alternatief kwamen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan hebben de fatsoenlijke progressieven zoals Magnette het voor het zeggen.....
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een fusie is nergens voor nodig. Samenwerking volstaat. Eendracht maak macht.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou toch maar oppassen met die voorspelling. Die is zo zeker als de voorspelling dat Trump nooit de verkiezingen zou winnen. En kijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wist u dat vandaag, 100 jaar geleden, Vlaanderen de onafhankelijkheid uitriep?
Moet Vlaanderen onafhankelijk worden? - De Stem van de Jeugd Op het vlak "Wat met Brussel" kan ik de juffrouw enigszins nog volgen maar of alles duurder zou worden daar wil ik nog aan twijfelen. ![]() De splitsing van België iets waar men al jaar- en dag over 'nadenkt'. Voordelen/nadelen? Brussel? Het juist in twee splitsen (geografisch) of zit men dan met iets zoals: hetzelfde stuk grond dat door twee verschillende volkeren opgeëist wordt bij de Joden en Palestijnen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 januari 2020 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet daar niet over oppassen : het verloop van de recente formatie in Vlaanderen bewijst dat noch de tsjeven noch de liberalen bereid zijn om die fascisten uit hun schutkring te lossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit met een vraagje; Als het vandaag 0° Celsius is en morgen wordt het dubbel zo koud als vandaag,...hoeveel graden gaat het morgen dan zijn. Alle andere hier die zich geroepen voelen mogen ook hun oplossing geven natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |