![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg BUB, ten eerste ben ik geen blokker.
Ten tweede denk ik dat jij een fascist bent, want je laat de mensen geen andere mening toe. Wie er niet mee eens kan gaan om de miljardenstroom van Vlaanderen naar Wallonië te aanvaarden en laten doorgaan wordt meteen de huid volgescholden. Ben jij reeds een archipel in de goelag van Siberië aan het bouwen voor de andersdenkenden? __________________________________________________ __________ Prins Laurent, de man die niks moet doen, niet hoeft te werken, zelfs niet gevraagd wordt om te stempelen. En jaarlijks zomaar 11 miljoen van uw en mijn geld krijgt om te parasiteren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Weg met dit apeland, zijn geïmporteerde "koninklijke" ( t'zijn waarschijnlijk sossen ipv kaloten) randdebielen en al die overbodige regeringen.
![]() |
![]() |
![]() |