![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees #37 nog eens, ik ben benieuwd of je dat ook een intentieproces wil noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou zo een verzopen Panda niet best fotogeniek staan op de voorpagina's van alle kranten? Laatst gewijzigd door Skobelev : 22 januari 2020 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FOEI, gij vleerdinges met virus. ![]() Nu gij ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
echte Panda's zijn onderdanen van Rooie Xi! (Gevaarlijk leven is één ding, geel kapitalistische triadleiders enerveren daarentegen. ...Kweetni)
![]() |
![]() |
#66 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enerzijds toegeven dat we achter de feiten aanlopen qua instroom van illegalen. En anderzijds op je achterste poten staan wanneer iemand een heel concreet onderdeel van de oplossing benoemt: deportaties per C-130. Bij de klassieke partijen is er geen enkele wil om de huidige omvolkings-sneeuwbal te stoppen. Daarvoor hebben ze zich de voorbije decennia te zeer vastgereden in hun welkomst-discours. En het sociale stigma dat die paar enkelingen te beurt valt wanneer ze off-script gaan houdt iedereen in het gareel. Het is wachten tot het VB en consoorten aan de macht komen in West-Europa om aan die zware opdracht te beginnen. Want zelfs de N-VA heeft haar Marrakesh bocht pas gemaakt met de hete adem van het VB in de nek: N-VA wou Migratiepact ook ‘actief promoten’ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Je mag met alles lachen, de Paus, de katholieke kerk, de politiekers, de politiek, Trump, Nederlanders, Belgen ,Vlamingen, maar niet met de islam, de joden en de asielzoekers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel beweer ik dat ze door de inhoud van hun berichten glashelder aantonen dat het Blok bestaat uit uitschot.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 22 januari 2020 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een verdomd hypocriete mening van jou. Mag ik dat schrijven?
Gij verbasterde randvlondereir van de Schoof zijn kloten. Dat mag ik niet schrijven. 't ontglipte mijn vingske op mijn klein keyboardje. Soit. enfin, gezeid es gezeid...
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom staan ze anders op hun achterste poten als er wetten ingediend worden om illegalen op te sporen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie vooral forummers die zich een kriek lachen met de manier waarop je tegen je eigen spiegelbeeld staat te schreeuwen. Lees jouw "blokvrij"-draad maar eens na. Dit mag Kadyrov van jou doen met zijn eigen landgenoten: Maar wanneer VB stemmers oproepen om de islam-invasie terug naar huis te sturen (in plaats van dood te folteren, zoals Kadyrov doet) zet je je valse masker van "menslievendheid" op. Want VB stemmers zijn "foei". Laatst gewijzigd door vanderzapig : 22 januari 2020 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel van die Islamiten komen niet eens uit oorlogsgebieden. En daarkruisen niet enkel Europa, maar ook West-Azië en Noord-Afrika om tot hier te geraken. Ze doorkruisen dus een pak landen en gebieden waar gen oorlog is en waar ze veilig zijn. Maar het zijn geen oorlogsvluchtelingen, het zijn gelukszoekers. En daar kan ik geen begrip voor opbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, ging hij dan ook naar Syrië of Afghanistan ??
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Ik kan moeilijk aannemen dat er in Vlaanderen 810.000 mensen uitschot en kakkerlakken zijn.
Ik kan wel vermoeden dat iemand met zo een taalgebruik zelf uitschot en kakkerlak is. Wat ook zijn mening is, met zo een ongelikte brulaap wens ik niet samen gezien te worden. Soms is het zelfverklaarde middel erger dan de kwaal.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk Panda, alhoewel ik mij niet aangesproken voel mag je gerust van mij aannemen dat ik, samen met ettelijke andere forumgenoten jouw scheldpartijen kots, maar dan werkelijk kotsbeu ben. Ik ben nog nooit een driehoekdrukker geweest maar als je echt niet gaat ophouden met jouw vulgair geschreeuw dan ben ik zinnens om er zonder bezwaar gebruik van te maken. |
|
![]() |
![]() |