![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 januari 2020 om 06:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat dacht 'Zuriel' nadien over de Führer van de SS, Himmler? Wel, hij ontboezemde: "Wat achtte, ja wat minde ik die mens." Moet er nog zand zijn? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 januari 2020 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geschiedenis duiden is altijd nuttig, en soms moedig.
De geschiedenis vergeten is altijd dom, en geeft hoogstens voor zeer korte tijd een opluchting. In het klasje: tussen Leopold I en Albert I was er waarschijnlijk ook wel een koning, maar we zijn zijn naam vergeten. Intussen werden wel speciale relaties aangeknoopt met Congo.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schenk ze u: ![]() Toch deze nuance: België had maar weinig met de Vrijstaat Congo te maken. Verschaeve daarentegen had alles te maken met een Vlaams-nationalisme van zeer twijfelachtig allooi. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 januari 2020 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ene van 't niveau van George Pell, maar gelukkig voor hem was 't in de Vlonders te doen, toen. Juist ja.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die spreidde zijn zaad niet over akkers, maar over rozen.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ilsa voor de tettendraad?
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gezellige topic weeral. We trekken weer ten strijde tegen de doden. De romantiek gaat zover; bij gebrek aan beters; dat we na de vorige oorlogen er nieuwe opstarten over straatnamen. Zelfs een pseudoniem als werkman gebruiken is voldoende om verdacht te worden van communistische betrokkenheid. Een karrevracht pure leugens en nonsens mag je erbij nemen. Of mogelijk is het feit dat je U niet moeit met rechts noch links voldoende om hier dagelijks een karrevracht zeik over uw kop te krijgen. Voor mij is het simpel. Als Vlaming zijnde moet dit volk op mij nooit meer rekenen. Mijn gewezen partij werd verkocht en om zeep geholpen door de Vlamingen zelf. En wat is dan nog een oplossing? Simpel! Nooit nog U inzetten voor een partij die haar eigen aanhangers verkoopt. Feitelijk doen ze dat allemaal. Dus een betere vinden is "not done". Als je een diploma behaalt dat indruk verwekt bij het plebs ben je overal welkom. Als je geboren werd in een tijd dat een universitair diploma niet haalbaar was voor de gewone man; of dat je het moest krijgen; dan heb je geen diploma. Hoger-middelbaar is geen diploma meer. Destijds wel. Heden bekomen sommige echte idioten een universitair diploma. Ik zeg wel "sommige". Gelukkig zijn de meesten wel hun diploma waard want die moeten het hier recht houden. Maar ik heb er wel een aantal geweten die niet lang het uithielden op onze dienst. Ze werden weg gepromoveerd naar andere diensten en mochten fiches gaan klasseren. Zulke toestanden zijn een gevolg van mondelinge examens afleggen voor een of andere professor Nero. Duim omhoog of omlaag bepaald alles. Maar goed hoor. Ik ben dement en ik heb geen universitair diploma. Maar ik vraag mij wel af hoeveel dementerenden er op dit forum zitten. Je zou wel denken als je hun bijdragen leest dat het er een fiks aantal zijn. Met of zonder diploma hoef ik niet te weten. Ik oordeel op een andere manier. En houd mijn bevindingen voor mezelf. Natuurlijk ben ik niet verantwoordelijk als er sommigen van zichzelf beweren dat zij belangrijk zijn en zichzelf verheffen tot baas van de trololo. Laten betijen denk ik dan. Met gekken in debat gaan is onzin. Maar ik acht de meerderheid op dit forum toch wel in staat om zelf tot een oordeel te komen. En sorry voor mijn gekozen pseudoniem. Ik had moeten inkaderen dat Vlaanderen rechts is. Mocht ik nu met zekerheid weten wat ikzelf nog was dan maakte ik de keus wel maar voor het overige heeft dit forum er geen zaken mee. Ik bepaal en ik kies zelf. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 29 januari 2020 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar:
![]()
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben wij ook ons la Belgique niet te danken aan het feit dat Holland een te grote macht werd tegenover de Britten en dat ze maar wat graag die macht afgekalfd zagen door de splitsing van de toenmalige Nederlanden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |