![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In goede tijden kan een leverancier betrouwbaar zijn, maar dat kan snel veranderen. Wie weet zoiets op voorhand ? We hebben pech gehad met een bestelling, maar geeft toe, ze hebben dat vrij snel kunnen goedmaken ondanks de grote vraag die er toen overal was. Ik verwijt onze regering niet veel op dat gebied. Trouwens, in heel deze crisis zelfs niet. Ze doen meer dan hun best.
![]() |
![]() |
#62 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar dit terzijde. Uw argumenten snijden geen hout. Een leverancier die ondanks de wetenschap dat de overheid LAAT betaald, toch nog een contract sluit aan de gekende voorwaarden, weet waaraan hij begint. Daarna de crisis misbruiken om de contractvoorwaarden te wijzigen is fout, en dient bestraft te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Werkt u vaak met onbetaalde hulp? Een deal? Ik ga het opzoeken, en als ik het aantoon, dan gaat u u hier publiek verontschuldigen voor fake news, trollen en ongefundeerde posts. Laat maar weten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat De Block en De Backer nog steeds geen rechtszaak hebben aangespannen of de leverancier in gebreke hebben gesteld is toch wel veelzeggend niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu ... beschuldigt De Block de leverancier van fraude, het contract werd geannuleerd, en daarna - op het vervolg moeten we nog even wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw argumenten snijden geen hout. Een leverancier die ondanks de wetenschap dat de overheid LAAT betaald, toch nog een contract sluit aan de gekende voorwaarden, weet waaraan hij begint. Daarna de crisis misbruiken om de contractvoorwaarden te wijzigen is fout, en dient bestraft te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() WIE is er bestraft? De leverancier die waarschijnlijk 5 minuten nadat de overheid zijn contract annuleerde een nieuwe klant had voor minstens dezelfde prijs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u beweert dat de overheid klacht zou ingediend hebben maar zo werkt dat helemaal niet, eerst dient de overheid de leverancier in gebreke te stellen en tijd te geven om toch nog over de brug te komen. Als de overheid dit niet doet en direct een klacht indient dan zullen zij in hun ongelijk worden gesteld als dit voor een rechtbank zou komen. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 30 maart 2020 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die maskers zijn al 5 keer verkocht waarschijnlijk. Diegene van de 5 die ze echt krijgt, zal wat meer op tafel mogen leggen. De anderen ontvangen "ze" in oktober.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe "niet slecht" is een paar maand laat betaalde opdracht voor een kleine zelfstandige? Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pech voor de belastingsbetaler, want de overheid, door wanbeheer, verspild op die manier nog meer middelen dan anders. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 maart 2020 om 10:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
aangezien ik geen jurist ben, weet ik niet of deze wet voorrang krijgt op de wet overheidsopdrachten en of ze beide kunnen Laatst gewijzigd door spherelike : 30 maart 2020 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overheid moet bij aankopen de wet overheidsopdrachten volgen. Deze wet en de opdrachtdocumenten gaan zelfs voor op de algemene voorwaarden van de leverancier. Maar ik geef toe: ik heb nog nooit een conflict tussen de wet OO en de WHP meegemaakt. Ik moet het antwoord schuldig blijven.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als dusdanig gebruikt. Eens in de week naar 't half rond vijf minuten onnozele praat gaan verkopen, dat is niet moeilijk hoor, dat kan ik van mijn kleindochter van 10 jaar ook laten doen. Er zij 648 naaiateliers in België. Vooruit Maggie, heft uw kont op. Laatst gewijzigd door Garry : 30 maart 2020 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere landen hebben net hetzelfde probleem. Juist in het nieuws op Radio-2 aan bod gekomen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 30 maart 2020 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |