![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
https://www.mediterranee-infection.com/covid-19/ Laatst gewijzigd door groteAntwerpseGust : 2 april 2020 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cijfers zijn vrij onduidelijk over wat er nu juist gedaan is en het gaat over 3 dagen. Die 22 doden, is dat dezelfde testgroep? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() Ja, volgens de Franse dokter Raoult moet de behandeling vroeg genoeg gestart worden, het zorgt ervoor dat de reproductie van het virus sterk vertraagd wordt.
Eens de patiënt al vergevorderde sypmtomen van longontsteking heeft, en op de ICU komt, is de behandeling niet meer effectief. Dan heeft de patiënt geen last meer van het virus, maar eerder van de reactie van het immuunsysteem. Meer informatie google op dr Raoult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nu degenen die de beurs voor een prikje willen opkopen hun onteigening van de massa's zouden kunnen mislopen, nu is er aandacht voor de bijwerking van (hydroxy)chloroquine! Statines zijn veel en veel ongezonder en het nut ervan is nooit in een onafhankelijk onderzoek bewezen. Toch schrijven de artsen in België dat vergif dagelijks voor aan hartpatiënten - om de cholesterol te verlagen, terwijl een hoge cholesterolspiegel, behalve in extreme gevallen, juist gezond is, ook de zogenaamde "slechte". Het verschil? Statines zijn een goudmijn voor "big pharma" en dus ook de grote institutionele beleggers, brengt dezen dus geld op. In beide gevallen zijn de plutocraten erop uit de bevolking ziek te maken of te houden, én bang. Kassa, kassa! Edit: ik lees hier nu dat chloroquine misschien niet helpt, of alleen maar dient om zink in de cellen binnen te sluizen (in dat geval is het overbodig).
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 2 april 2020 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.bloomberg.com/news/artic...paris-hospital Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Vorige week stond het aantal behandelingen in zijn ziekenhuis op ongeveer 800, 1 dode. In noord Italië zijn ze ook begonnen om mensen thuis met dezelfde cocktail van medicijnen te behandelen. In de cocktail zit ook zink, de hydoxychloroquine zorgt ervoor dat zink makkelijker in onze cellen binnen kan, dat verlaagt de ph waarde in delen van de cel, en dat zorgt er weer voor dat de replicatie van het virus veel moeilijker verloopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ph waarde verlagen in uw lichaam...
Ik pas hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forbetterscience.com/2020/03...from-covid-19/ Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is inderdaad slecht voor de immuniteit. En als het uitsluitend de bedoeling is, de opname van zink in de cellen te stimuleren, zouden ze beter een natuurlijker middel zonder bijwerkingen gebruiken: dimethylzwaveloxide (DSMO). Niets is vaker onderzocht, en toch kent uw huisarts het niet, want de farmaceutische industrie kan er niet aan verdienen. Die maakt u liever ziek.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Partijlid
|
![]() De exacte biologische processen gaan me boven mijn pet (niet mijn vakgebied), maar in grote lijnen snap ik het wel.
https://www.sciencedirect.com/scienc...24857920300881 Het is geen fake nieuws, het komt wel niet in de mainstream media. Nee, Dr Raoult heeft geen dubbelblinde studies uitgevoerd, in een interview vindt hij dat op dit moment ook niet verantwoord. Wie zou er in de controlegroep willen terechtkomen. Wat de neveneffecten van chloroquine en hydroxychloroquine betreft, die zijn er, maar ik denk dat ze na ettelijke decennia anti-malaria gebruik al wel bekend zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof er niks van tenzij hij met een rapport dat enigszins wetenschappelijk is afkomt. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 april 2020 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga alleen maar naar een arts als ik van ambtswege naar het medisch onderzoek moet om mijn rijbewijs geldig te houden (hoeft in België niet, geloof ik). Mij genezen doe ik wel zelf.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moogt het dom, noemen, het de sop de kolen niet waard, etc Feit blijft dat het gewoon niet klopt wat je zei Men heeft altijd gekozen om het zekere voor het onzekere te nemen en de nodige maatregelen te treffen en dat steeds ten koste van de economie De schaalfactor en omstandigheden zijn gewoon deze reis compleet anders...intenser Nogal wiedes ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neem dei 8 a 10 als referentie om een idee te hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden deze manier van leven beter aanhouden. Voordeel: geen last van je schoonmoeder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() neen dus En bepaalde posters worden daar door aangezogen als vliegen op een stront Meestal omdat hun media uitsluitend bestaat uit alternatieve pulpsites |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge er al een idee van welke grondstof ge daarvoor wilt gaan gebruiken? En daarna moet ge dan weer van die 'film' af geraken. Als uw voorstel wereldwijd wordt aanvaard, komt dat neer op zo' 5 miljard 'films' per dag. Hoe gaat ge die recycleren? Beter zou zijn u gewoon in een beek of rivier te ontlasten. Dan kan uw 'voortbrengsel' in de voedselketen worden opgenomen. Met 8 miljard producenten van basismateriaal krijgt die voedselketen een 'boost' om U tegen te zeggen, hé. Dat zou nogal een 'vergroening' van de planeet veroorzaken, zeg!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn enkel maar heel twijfelachtige suggesties voor he. Dat is wat ik van in 't begin zegde. De enige situaties waarin men zonder vrees uit zo een lockdown kan komen, is als hij eigenlijk niet gewerkt heeft (en een goeie fractie van het volk al ziek geweest is, zoals met de Spaanse griep destijds), of als hij zo goed als nutteloos was, want we hebben het uiteindelijk over aantallen slachtoffers die niet veel groter zijn ten aanzien van het normale jaarlijkse aantallen doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet trouwens niet waar ge dat van haalt, die 70%. https://www.genesig.com/assets/files...amp=1585855376 Bij voldoende "hoge" virusconcentratie is de test 100% efficient, en de test is quasi 100% specifiek (geen false positives). |
|
![]() |
![]() |