![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alvast een mail gestuurd naar mijn vrienden dat ze het Vlaamse beleid niet mogen aanvallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie was nuttig totnogtoe.
We stellen namelijk samen vast dat er TE VEEL piloten IN de cockpit zitten en bijgevolg de draadtitel aan nauwkeurigheid te wensen overliet... Laatst gewijzigd door kelt : 19 april 2020 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om die reden pleit ik dan ook om de Gewesten weer af te schaffen zodat je maar één cockpit meer hebt die dan ageert voor ons volledige grondgebied.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je wat ouder bent zoals ondergetekende,en de tijd van "één Belgie" nog net bewust heb meegemaakt ,past enkel spot en hoon bij dergelijke opmerkingen. Laatst gewijzigd door kelt : 19 april 2020 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/margo...aken~b3377c86/ Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is maar één goede oplossing.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alle regeringen in dit land doen het zo slecht omdat er zoveel zijn. Geloof jij maar dat Vlaanderen er is voor de Vlamingen, Wallonië voor de Walen, het Duitstalig gebied voor de Duitstaligen en Brussel voor de Brusselaars. Al dat splitsen is er enkel voor de postjes, wie dat nu nog niet doorheeft is totaal achterlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
rede: noord en zuid kijken elk naar een andere richting, en hebben over alles een andere mening (in BE is alles communautair). wie dat ontkent kent niets van BE of heeft met behoud BE iets te winnen. wat is het bij jou Dadeemelee? Laatst gewijzigd door Shadowke : 19 april 2020 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgisch 'confederalisme'?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat de coronacrisis pijnlijk heeft blootgelegd dat deze staatsstructuur faalt.
Schuld bij diegenen die om het even wat geregionaliseerd hebben, zonder zich af te vragen of dit werkbaar was of een logisch geheel vormt. voorbeelden genoeg, gezondheidszorg, justitie, handel, milieu, …. En wat is volgens sommigen de oplossing: we doen hier zonder omzien mee verder, volharden in de boosheid wordt dat genoemd. Eigenlijk nog erger, hun eigen aangerichte schade als argument gebruiken om verder te doen Ik denk dat we beter beginnen met alles eens grondig te evalueren wat misgaat, en eventueel indien nodig te herfederaliseren. En met die opgedane wijsheid bekijken welke COMPLETE domeinen er indien wenselijk kunnen geregionaliseerd worden
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 19 april 2020 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zorg en milieu mogen voor mijn part geherfederaliseerd worden.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 19 april 2020 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die regeringen ook! Waar is den tijd.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() De ene commentator, politiek analyst en twitter-interessant geval struikelt over de andere om deze regering af te branden.
Feit blijft dat het aantal ziekenhuisopnames stevig daalt, veel meer mensen gezen zijn dan er nieuwe zieken bijkomen, en dat de epedimie onder controle is. Kortom, de regering heeft gedaan wat ze moet doen. En ze hebben al dat gejank en gezever van allerhande goed genegeerd. Dat was omdat ze wisten wat ze deden. Wilmes mag van mij nog lang aanblijven. Werken ipv zeveren. Kan de NVA nog wat van leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Waals profitariaat afstoppen en tot eigen responsabilisering dwingen, en Vlaanderen herenigen met Nederland. Zeer nobele doelen, dus.
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dit forum dient ervoor gefrequenteerd te worden om doelen te bereiken, die uw verstand te boven gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |