![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zin om een dwergkonijn levend te villen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een goestingske dat ik nog nooit heb gehad.
Langs de andere kant, hier hebt ge een konijntje klaar om te stropen en van te likkebaarden,
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 april 2020 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Hier zijn wat dwergkonijnen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds hadden wij bij onze trips door de bushes een levend konijn in een soort rugzak kooi mee.
Om op te eten. In de bushes.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's pas dom. Hoeveel gevriesdroogd "trailfood" kan je niet meenemen in het volume en gewicht van dat konijn?
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vers voedsel om te delen en 1 liter water pp en dat is het.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat konijn thuis dan, en neem een slinger mee. Da's niet meer dan een hoofdband met leuk vormpje. Maar natuurlijk, ermee leren slingeren, da's een hoop werk.
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Wij hebben vroeger tot 2 x toe een dwergkonijn gehad.Het eerste was redelijk asociaal,het tweede een sociaal dier,maar beiden bleven liever in de tuin dan binnen.Alle planten en bomen moeten er aan geloven maar tussen september en mei kon zo een beest genoeg gras eten om mijn gazon kort te houden.Die beesten vervelen zich dan ook niet als ze een ganse dag caloriearm gras eten in plaats van 10 minuten elke dag een potje dierenvoeding uit de winkel.
Ons tweede konijn speelde vaak met onze chi-hua-hua,altijd lachen wanneer je de hond achter het konijn aan zag lopen en 2 minuten later het omgekeerde.Als je de achterdeur liet openstaan kwam ze binnen om de hond te zoeken of bij ons even in de sofa te zitten.Let wel een konijn in de tuin zal ook een hol graven,en laat nooit Whisky-cola op de grond staan want blijkbaar lust een konijn dat ook.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je met een paar man, soms 20 door de bossen loopt is alle wild km in de omtrek al lang weg. Zelfs als je sluipt. Het is trouwens ook niet de bedoeling uw tijd te steken in eten te zoeken maar om ergens te geraken op een niet al te lange tijd.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 mei 2020 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle geval, hoe lang duren uw survival tochten?
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet weten dat je niks mee hebt. 1 konijn voor minstens 2 man en maar een klein beetje water. Voor de rest uw mes en dan nog iemand een klimtouw en dat is het. Ook geen geld dus. En de rest is improvisatie ter plekke. Moet je een rivier over dan zwem je en moet je een rots over dan klim je. Droog blijf je dus ook niet.
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is larie.
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3 Dagen. Het enige je daar voor nodig hebt is een deftige camelback water. Al de rest is luxe.