![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft ze het zelf gezocht? | |||
Ja, als je een steek geeft, mag je er een terug verwachten |
![]() ![]() ![]() |
11 | 78,57% |
Neen zeg, ze is nog zo jong, 19 jaar |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Deze poll hangt mijn kloten uit. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, bij manier van spreken èh, want je hebt immers gelijk.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want om 't even hoeveel van die 'koeken' ik ook bak, ik gebruik er telkens maar 1 pan(ne) (omdat pankoek ook belachelijk klinkt) voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maarnee, die riemen heb je toch niet al van geboorte mee, op 'n enkele uitzondering na.
Dat wordt gecultiveerd, daar is werk aan geweest. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld oordeelt u gelijkwaardig over De Gucht toen hij meende bepaalde mensen omwille van hun stemgedrag als "mestkevers" neer te zetten. Naar uw criterium ook "geen toonbeeld van cultuur en goede opvoeding". Merkwaardig dat een bepaalde zijde toen stond te juichen, daar waar diezelfden nu vol afgrijzen spreken over een gevatte reactie van een politicus op een bepaalde steek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit was er op het forum een forumaap die zijn berichten altijd afsloot met "vrede".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal u dan toch moeten teleurstellen, ik werd hier al erger genoemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rooi Wesp, en SuperStaaf antwoordde daar steevast "Hesp" op.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heer de Andere Jakob
Hierbij wordt u voor de wijze raad hartelijk bedankt. Nu geef ik u een goede raad terug. In enkele delen van de wereld dient men bij de uitspraak van "Koenaard" en bv. ook "dank u" goed op te letten. Bij een verkeerde uitspraak kunnen bepaalde mensen zich uiterst beledigd voelen. Dit kan vervolgens zelfs leiden tot een mogelijke aanval. Verder is mijn vermoeden bevestigd. De vijand is op dit overlegoord vertegenwoordigd. Deze is bovendien recht in mijn aangekondigde valstrik gelopen. Dit ligt volledig aan hun aard. Tenslotte ware het voor heel wat mensen niet beter om minder varkensvlees te eten? Daar ging het in deze draad oorspronkelijk toch om? Hoogachtend |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor mij hoor Zjaak.
Ik hou me niet bezig met kinderachtige driehoekjesklikken. Zoals ik net al schreef; ik ben hier erger genoemd. Zelfs door jou die er z'n forumberoep van gemaakt heeft om te provoceren & proberen uitlokken. Stoort mij niet, er zijn ergere dingen... Welkom terug trouwens, voor zo lang 't dit X duurt. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 31 mei 2020 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.... zou hij nog leven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, waar zou hij uithangen, hoe zou 't met hem zijn.
Knuppel weet daar waarschijnlijk meer over.
![]() |
![]() |