![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we het hebben over inferieur of superieur dan hebben we het over verschil in kwaliteiten. Ik ga niet van de veronderstelling uit dat een ras of kleur per definitie over meer kwaliteiten zou beschikken. Ik ben humanist en beschouw ieder mens als gelijkwaardig. Het is niet omdat je de sterkste bent door over meer wapens te beschikken dat je superieur bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() schrijver onbekend,
maar een gevoel die nu bij veel Belgen leeft! Ja,ik ben Belg en blank en dan? Het leven heeft me niets gratis gegeven en al wat ik heb, daar heb ik voor gewerkt! Hoe durven jullie hier in mijn land komen zeggen dat ik racist ben en dat ik me zou moeten verontschuldigingen voor wat sommigen in Afrika hebben uitgespookt! Waar halen jullie dat lef vandaan? Laat staan dat ik mij zou moeten aanpassen aan jullie... Ik ben altijd de vriendelijkheid zelf gebleven, maar wat ik nu zie en hoor dat kan niet meer... Dus stop met jullie black life matters beweging, stop met de stigmatisering van de Belg! Ik ben het beu om jullie steeds weer te horen klagen,niets is goed genoeg voor jullie... En jullie zullen blijven klagen totdat Brussel het nieuwe Kinshasa wordt en dan .... Dan trekken jullie verder want de stad is dan te zwart en onleefbaar geworden... Als alles leeggeplunderd is dan pas zijn jullie tevreden... En voor de Belgen die een knieval maken voor deze beweging heb ik dezelfde boodschap; Ga heen naar een land waar men dit wel apprecieert! Moest even van mijn lever Laatst gewijzigd door wagner.666 : 11 juni 2020 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de "kwaliteiten" zouden zijn van andere entiteiten, dat kan mij worst wezen he. Het is niet omdat iets "hoge kwaliteit" heeft dat ik dat niet wil vernietigen, als het bestaan van die "kwaliteitsvolle entiteit" nadelen voor mij heeft. Het is dan in mijn voordeel dat die entiteit niet bestaat. Lijkt toch evident. Kwaliteit, voor zover ze enige betekenis heeft, meet zich enkel maar als functie van "nut voor mij" he. Citaat:
Ik zou dus niet eens weten wat het zou willen zeggen "gelijkwaardig". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hop, we zijn weer vertrokken.
Politie schiet zwarte man dood tijdens arrestatie in Atlanta. Het hoofd van de politie in de Amerikaanse stad Atlanta is zaterdag opgestapt, minder dan 24 uur nadat een agent in Atlanta een zwarte man had gedood. Ondertussen is ook de agent zelf ontslagen, dat heeft CNN gemeld. De autoriteiten van de staat Georgia zijn een onderzoek gestart naar de dood van de man. Ook de politiebeelden van de arrestatie zijn vrijgegeven. Demonstranten staken het restaurant in brand waar de feiten zich hadden afgespeeld. bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06...e-man-bij-een/ Moest het nu om een wit slachtoffer gaan, zou het restaurant dan ook in brand worden gestoken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() veel is terug te leiden naar de lakse wapenwetgeving, het is gemakkelijker om aan drugs & wapens te geraken dan om aan werk te geraken voor sommige minderheden.
Wat ook direct een verklaring is waarom (sommige) agenten trigger happy zijn. Niets is zwart/wit letterlijk & figuurlijk, overdreven politiegeweld ? in het Atlanta geval zou ik daar over willen debatteren, itt tot de 'wurgdood' die de aanleiding was van dit gedoe, het gaat over reflexen een agent ziet zijn collega 'beschoten' worden met een wapen en reageert,instinctief Niet iedere zwarte die gedood of gearresteerd wordt is een 'slachtoffer', maar dat willen sommigen niet gezegd hebben. Heb godverdomme ook eens wat respect voor de job van hulpverleners en ordehandhavers.. Wat mij betreft mogen 'ingezetenen' van bepaalde wijken neergeschoten worden omdat ze de hulpdiensten bekogelen met dodelijke projectielen... En dat provocateurs in landen waar deze problematiek niet eens aan de orde is, daar misbruik van maken om tijdens een pandemie keet te schoppen ![]() Laatst gewijzigd door edwinp : 14 juni 2020 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Sarin-gasaanval in de metro van Tokio (???????? Chikatetsu Sarin Jiken) was een aanslag met saringas die tijdens de ochtendspits in de metro van Tokio op 20 maart 1995 werd uitgevoerd door de Japanse sekte Aum Shinriky? met dertien doden en duizenden gewonden tot gevolg.
Doel; een racisme oorlog ontketenen. De moord op de familie van roman polanski door James mason; doel een racisme oorlog ontketenen. Nu is hetzelfde bezig. Na racisme oorlog volgt chaos en wereldoorlog. Met als extra een pandemie op onze nek. Dit is strategisch opgezet hoor. Ook de beeldenstormers; kijk naar wat iss deed. Beelden vernielen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 juni 2020 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "religieus" wil niks zeggen, het is gewoon "gedachtengoed" dat fanatiek en idioot dogmatisch is. Religieus is daar gewoon een onderdeel van waar machtige spoken mee in 't verhaal zitten, maar dat is niet de essentie. Hier gaat het nu over het fanatieke dogma dat negers goede uebermenschen zijn en witten hun schuldige slaven, en dat alles wat daar niet mee strookt en zich niet aan onderwerpt, eraan moet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://upload.wikimedia.org/wikiped...umn_2013-2.jpg Petrus geplaatst OP de zuil van Trajanus. Dat is in zekere zin absurd en lachwekkend en toch kan je in een 'nietzschaans' moment - zonder nietzscheaan te zijn - denken: hoe heerlijk is de machtswil die zich meester maakt van eerdere verwezenlijkingen om er de eigen kroon op te plaatsen. 'Wij zien het ZO, met een Petrus erop, en DUS komt daar een Petrus op'. Zij het dus dat die drang naar realisatie zichzelf nog moet 'verhogen' tot een mensheidsomvattende ethische orde die zelfs nog de machtsdrang zelf gebruikt en overtreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 14 juni 2020 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anarchie moet je voeden. En dat doen ze. En met idioten in grote kudden achter u is dat niet moeilijk. Het heeft niks te maken Leopold. Ze bestormen ieder beeld.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 juni 2020 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor jou niet: dat is jou allerindividueelste expressie van jou allerindividueelste emotie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wilde zeggen "in deze discussie". Het al dan niet aanwezig zijn van superspoken maakt geen fundamenteel verschil in het fanatiek dogmatiek zijn.
Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juni 2020 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |