![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Anonimiteit op het internet | |||
JA, anonimiteit moet blijven |
![]() ![]() ![]() |
55 | 84,62% |
NEEN, anonimiteit afschaffen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 15,38% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je hier het varken uithangt Piano, weten ze de volgend dag al wie je bent als dat nodig is, ... Jij kan van je eigen site toch ook zien, wat voor verkeer je binnenkrijgt, ... Wel dan, Je kan dat IP adres traceren, Als je weet van achter welke router het komt, hoef je de gegevens bij de sysadmin van dat bedrijf maar op te vragen, en ze zullen u rap weten te zeggen welke userid op dat uur naar dat adres gesurft is. Als het om Telenet of ADSL klanten gaat, is het zelf nog vlugger te tracen, hoe denk je dat ze hackers pakken. ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zal die kaart rap gehacked zijn, een beetje computercrimineel heeft zo een kaart gekopieerd en dan kan P Edofiel zich voordoen als Jantje 12 jaar uit godweetwelke gemeente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() die anonimiteit kan je toch nooit 100% waarborgen: Marc Dutroux heeft ook kinderen, hij kan dan gewoon de identiteitskaart nemen van zijn kinderen, inloggen in een 'veilige' chatroom, en dan kan ie meteen aan een aantal privégegevens van chattende kinderen..
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door N.J.S.V. Antwerpen : 3 december 2004 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar inquisiteur Hugo ziet er weer een mogelijkheid in om alle ketters op te sporen en op de brandstapel te smijten. En dat met zo'n verleden, waar ie iets minder spraakzaam over is als met zijn identiteit...
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() Voor mij hoeft die anonimiteit ook niet hoor !
Iedereen kan als hij wenst mijn adres en telefoonnummer krijgen ! Ik heb niets te verbergen ! Integenstelling met vele anonieme hier , die alleen maar ambras durven maken omdat ze het anoniem kunnen doen! Hetzelfde ook met overal de muren te gaan bekladden , waarom s'nachts ? Als het toch zo een stoere gasten zijn , mag iedereen hen toch zien !
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik op dit (en andere) forums de persoon ben waarvan het meeste privé bekend is. In verhouding weet ik nagenoeg van niemand iets hier. Blijkbaar is wat van mij bekend is ook niet eens voldoende, 'er zal wel veel meer zijn wat hij verzwijgt' maar 'hij zwijgt daarover'. Eerst en vooral doet mijn privé hier niets terzake en als ik daar wat over kwijt wil zal ik dat wel zelf mededelen. Tweedens circuleren er allerhande verzinsels en cowboyverhalen over mij die ik allemaal heb weerlegd, maar die toch altijd weer opduiken en opgehaald worden door.... dezelfde mensen. Misschien is het beter om je vragen te stellen bij het waarom van deze strategie. In elk geval heeft het mij nooit kunnen stoppen en dat zal ook nooit lukken. So, give it up dude because it is a big waste of time. ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 3 december 2004 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piano schreef:
Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat de communisten binnen het verzet er hier in België niet in slaagden om de zaak te controleren had te maken met hun zwakte t.o.v. de geallieerde troepen (wiens eerste daad erin bestond om het communistische verzet zo snel mogelijk te ontwapenen). In andere landen (bv. Joegoeslavië voerden de communistische verzetstrijders tijdens de oorlog evenzeer strijd tegen andere niet-communistische verzetsgroepen als tegen de Duitsers zelf. Communisten zijn per definitie vijanden van de democratie, evenzeer als Nazi's en fascisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan the Piano even weinig schelen als het hem kan schelen dat Ayaan Hirsi Ali op dezelfde lijn zat als The Van Gogh. ThePiano sympatiseerde met de moordenaar van Van Gogh om dezelfde reden als deze:
Citaat:
![]() |