![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams belang is zich daar heel goed van bewust. Daarom doen ze alleen maar alsof ze uit dat cordon zouden willen breken terwijl het hun net als geen ander goed uitkomt. Geen enkele partij wordt zo makkelijk slapend rijk. Nog een bijkomend voordeel is dat ze zich dankzij dat cordon perfect kunnen wentelen in hun slachtofferrol. Ik verwacht van die mensen totaal niks van oplossingen gewoon opdat oplossingen het slechtste is wat ze kan overkomen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 juni 2020 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je niet weet wat de stroring is , dan kom je met een verkeerde storings -dienst. Dat is het probleem van de Belgische politiek op dit moment. Er wordt te veel gezocht naar oude oplossingen, zonder een heldere analyse van het probleem. Zo kun je erg lang bezig blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar ik heb toch de indruk dat dit met Tom Van Grieken aan de leiding, veranderd is. Nu willen ze weldegelijk meeregeren. Als je echt niks van oplossingen verwacht van die mensen, dan zou je eigenlijk tegen dat cordon moeten zijn, vind ik. Omdat dan pas kunnen de kiezers oordelen, naar wat ze daadwerkelijk doen en laten ipv wat anderen zeggen dat ze zouden doen en laten. Ik denk wel dat er een strenger migratiebeleid zou komen met hen aan de macht en vooral een consequenter uitwijzingsbeleid voor hen die geen recht hebben om hier te verblijven. Ik denk zelfs dat er beloond voor zouden worden ook, met nog meer stemmen als gevolg. En dit is de grote vrees van de andere partijen. Denk ik. Laatst gewijzigd door Eddy Deconinck : 19 juni 2020 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet jij eigenlijk wat ze willen ? Buiten die slogan eigen volk eerst zou ik het niet weten. Maar wat dat eigen volk dan precies inhoudt kunnen ze ons ook niet duidelijk laten weten.
Dat verandert blijkbaar ook van dag tot dag of van tv uitzending tot tv uitzending. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 juni 2020 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=fWQ1nIyWII4 https://www.youtube.com/watch?v=onlHDUH3RGg https://www.youtube.com/watch?v=g-RtFaAwPn8 https://www.youtube.com/watch?v=LTF1Om-IA3c&t=20s https://www.youtube.com/watch?v=30JrByB7BB4 En nu is het telaat, het geloof in de trad.partijen is zo goed als verdwenen. De bevolking is heel die islam-komedie spuugzat.
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De bevolking is ook de altijd durende transfer spuugzat. De bevolking is het eindeloze praten van de politici spuugzat. Het vernederen van de Vlamingen heeft te lang geduurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook natuurlijk. Elke Vlaming gaat jaarlijks ongeveer twee weken werken enklel en alleen om de Waals putten te vullen.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En neen ik ben nooit een groot voorstander geweest van dat cordon gewoon opdat ik altijd heb gevonden dat een partij daar slapend rijk van wordt en zich als geen ander kan wentelen in een slachtofferrol. Aangaande migratie kan je mensen uitwijzen die geen recht hebben om hier te verblijven echt aanzien als een strenger migratiebeleid ? Wie geen recht heeft om ergens te verblijven wordt in principe altijd uitgewezen. Vraag is hoe je dat moet omzetten in praktijk. Volstaat het dat iemand die wij uitwijzen de grens (die er niet meer is) oversteekt naar Frankrijk ? Er is een hemelsbreed verschil tussen praktijk en theorie. Trump ging ook de laatste latino uitwijzen..... Ik vind dat populisten nogal graag scoren met simpele antwoorden op complexe vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Bron:https://www.n-va.be/standpunten/transfers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar wie is De Bevolking ? Die 27 % die VB stemmen of die 75 % die geen VB stemmen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die hun stemmen zijn dermate versnipperd, dat een fed.regering onmogelijk is geworden.
![]() |
#75 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hoe het Vlaams Belang, mensen zullen uitwijzen, als zij geen recht hebben om hier te verblijven, mag toch geen probleem zijn voor jou? Ik heb zelfs een sterk vermoeden, dat je blij zou zijn, als het hen niet zou lukken. Dus, breek daar je hoofd niet over en laat hen eens doen, zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof jij dat de modale Brit een pond meer gaat op zijn rekening krijgen wanneer ze verlost zijn van het zogezegd geldverslindende Europa ? Ik vrees ervoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Komaan zeg,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik zeg dat ik nooit een groot voorstander ben geweest van dat cordon ben ik redelijk duidelijk geweest dacht ik; Blij of niet blij doet hier niks ter zake. Ik zou blij zijn met een beter en efficiënter immigratie beleid. Wie dat uitvoert heeft voor mij minder belang. Ik kan enkel vaststellen dat daar (in EU) waar ze wel mee regeren of regeerden ze er weinig van terecht brachten. In een democratie moet men altijd compromissen zoeken.Dat zal ook zo zijn voor het VB. |
|
![]() |
![]() |