![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, in de USA hebben we gewoon dat de epidemie van oost naar westkust aan het verschuiven is, wat een min of meer vlakke curve voor het land oplevert, maar het zal moeilijk zijn om het veel slechter te doen dan New York lokaal gezien.
Laatst gewijzigd door patrickve : 16 juli 2020 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België moet ontbonden worden vooraleer het code rood krijgt en we allemaal het land dienen te verlaten! Als België niet meer bestaat kan Portugal, Zweden of Spanje ons niet terug pakken en ons geen code rood geven. Als we staatsloos zijn kunnen ze ons ook geen tweede lockdown verplichten. Dan zijn we zo vrij als een illegaal. Gedaan met betalen voor openbaar vervoer, gratis op hotel of naar de camping, een smartphoneabo met data op kosten van Soros en iedereen voor racist uitmaken die ons belet gratis schoenen of boef in een winkel te versieren.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() vette 2 ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is nog veel te vroeg voor een 2de golf, die zal er pas komen rond oktober, en als de geschiedenis een voorbeeld is, dan zal die hard zijn.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat vaccin er niet komt zitten we in diepe shit. Daar zijn nog geen scenario's voor beschikbaar. ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je zegt, als er geen vaccin komt, zitten we in de diepe shit .... met onze maatregelen. Dat er geen scenario's beschikbaar zijn voor het meest voor de hand liggende, namelijk dat men NIET van 10 jaar naar 1 jaar kan voor vaccin ontwikkeling, op een vingerknip, is KRIMINEEL. Want dan zit men daar met die onophefbare maatregelen. Hoe kan je nu plannen maken, gebaseerd op een "er gaat een mirakel gebeuren" ? Ik vind dat ongelofelijk naïef, om te zeggen: "en dan doen we iets dat we nog nooit kunnen doen hebben maar waar een paar industriëlen toch aan gaan werken". Ik ga ervan uit dat het nog minstens 2, 3 jaar duurt eer er een echt werkend en veilig vaccin is. Ik sluit een mirakel niet uit, maar dat kan onmogelijk deel uitmaken van een "strategie" als hoeksteen en een kaartenhuisje dat ineen valt als het er niet komt. Plaats ons 20 jaar terug in de tijd. In het jaar 2000. Als zo een vaccin maken niet denkbaar was op een jaar tijd. Wat zouden we dan gedaan hebben ? Maatregelen genomen voor 20 jaar ? Laatst gewijzigd door patrickve : 16 juli 2020 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou die mens dat liedje nu nog durven zingen ? https://www.youtube.com/watch?v=de7dWrGjOVU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het gemak hebben ze het dan maar een corona virus genoemd terwijl het in feite iets heel anders is. Het is wel een heerlijk virus voor de beursaandelen vooral van de farma reuzen die niks anders doen dan victorie kraaien dat ze vandaag nog minder weten dan gisteren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 juli 2020 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
of hoe diegene die het hardste roepen dat ze tegen fascisme zijn, elke fascistische techniek gebruiken om macht te consolideren.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Waarop baseert U zich? Bovendien, et alors?
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
de meesten zijn toch te bang om iets anders te zeggen of te denken dan de voorgekauwde onzin van een of andere overgesubsidieerde denktank.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 juli 2020 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
De meesten zullen het niet halen, maar er is geen reden om aan te nemen dat er binnen pakweg 6 maand geen serieuze vooruitgang geboekt zal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan gemakkelijk een vaccin produceren, dat toegepast op de ganse wereldbevolking, effectief is i.e. levensreddend van 97 % tot mss wel 99,5 en meer % . (Een griepvaccin werkt ook niet altijd, he) Er zijn , natuurlijk , -soms- enkele triviale bijwerkingen, die te lezen zullen zijn in de bijsluiter. Financiële steun is welkom. HELP MIJ DE WERELD TE REDDEN!
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fred weet alles sinds de vorige God op zijn sterfbed Fred heeft aangeduid als zijn opvolger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Mr Van Ranst draait er geen doekjes meer om en "Twittert" duidelijk dat we beter "in ons kot" blijven,de cijfers zijn NIET goed.(waarmee waarschijnlijk bedoeld wordt,de TENDENS is niet goed)
Verontrustend is dan dat we niet "einde van het jaar " zijn maar nog poef midden in de zomer.... ![]() *zet de poorten nog wat wijder open zodat de Morons overal kunnen recreeeren* Voor onze politiek,die dringend GOED nieuws nodig heeft wordt het natuurlijk MOEILIJK.We zagen het al op de mededeling van de veiligheidsraad....iedereen wordt weer zenuwachtig.... Laatst gewijzigd door kelt : 17 juli 2020 om 09:17. |
![]() |
![]() |