![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp jouw redeneerwijzen niet, jouw basisinstellingen zijn mij zo vreemd dat ik me een Englishman In New York voel, wij spreken een andere taal ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Prietpraat om je gebrek aan argumenten te bedoezelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij niet zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat in die bewoordingen, omdat ik eens banpunten gekregen heb toen ik zij dat een medeforummer deftig mijn kloten uithing met zijn gedram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch nooit zweren gehad na het beffen. Maar ja wie beft nu ook steeds de verkeerden
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 augustus 2020 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat heb ik ook al gemerkt. Dat komt omdat je niet redeneert, lijn per lijn, maar eerst het antwoord wil, en dan manieren gaat bedenken om daaraan te geraken. Als dusdanig ga jij niet mee met redeneringen die vanuit jouw beginpunt vertrekken, maar niet gaan naar de richting waar jij wil uitkomen.
Jij wil rokers dwingen om niet te roken, niet enkel omdat jij geen rook in je gezicht zou hebben - wat begrijpelijk is - maar gewoon omdat rokers een manier hebben om niet braaf de totaal idiote dwangregeltjes te volgen waarvan jij zo graag hebt dat mensen ze ondergaan. Andere posters informeren mij dat telkens men iets kan doen dat rokers het leven zuur maakt door extra dwingelandij, je daar voorstander van bent. Ik besluit daaruit dat rokers storende mensen zijn voor jou. Welnu, storende mensen zijn zodanig, dat de wereld beter is zonder he. Dus lijkt het mij logisch om ze willen te elimineren, zo wordt de wereld een betere plek voor jou. Maar als ik dat dan zeg, begrijp je mijn redenering niet. Die is nochtans eenvoudig, nee ? Het is toch voordelig om mensen die storend zijn, uit de wereld te helpen, dan lopen er minder storende mensen rond ? Ik vroeg dus of je het geen goed idee vond mocht het zo zijn dat je rokers kon afmaken ? Dat leek mij te volgen uit de onwenselijkheid van het rondlopen van rokers op deze wereld vanuit uw oogpunt ? Laatst gewijzigd door patrickve : 21 augustus 2020 om 20:59. |
![]() |
![]() |