![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geld storten aan dierenwelzijn heb ik nooit gedaan. Voor onze kat hadden we een Ierse setter in huis. 12 jaar lang. Mooi dier, een wijfke, zo koppig als een ezel. Jachthond instinct. De laatste 6 maanden kon ik ze nog elke dag 2 keer buiten "zetten" om haar behoeftes te laten doen. De laatste dag hebben we om 1 uur 's nachts de veearts gebeld. Inslapen. Dat doet iets. Drama. Albertine compleet overstuur. Veearts nog 2 uur blijven zitten. Nooit meer. Laatst gewijzigd door Rudy : 26 augustus 2020 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe ouder eens mens is des te meer hecht die aan zijn dier. Ook wel belangrijk om de mens nog eens uit zijn zetel te krijgen en een wandeling te doen. Ik doe alle dagen bijna 5 km met mijn hondje. Ik moet of hij laat me niet gerust.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doet me goed, ondanks de triestige verhalen hier, dat de meeste mensen echt goed zorgen voor hun huisdier.
Ik kan ontzettend kwaad worden op mensen die in een impuls een diertje aanschaffen. Echt he! Dieren zijn levende wezens, die hebben ook gevoelens en een warm 'nestje' nodig. De liefde die ge krijgt van een kat/ hond/ konijntje/ cavia/ whatever is altijd oprecht en onvoorwaardelijk! Het maakt niet uit voor die dieren of ge jong/ oud/ mooi/ lelijk/ dik / mager zijt. Zolang ze maar heel veel liefde en een goede verzorging krijgen zijn ze hun 'baasje' trouw tot aan hun dood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien 50 mensen 3 euro storten is dat dan toch 150 euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al katten sinds 1975 , ook tussenin 2 kauwen gehad
![]() Sinds 1979 altijd katten gehad .... veel lol & gezelligheid mee gehad ![]() Ik heb hier nu 2 van die schurken rondlopen , mijn kot is gevuld met plezier !! ![]() Ze zijn beide 8,5 jaar , grrrr , ze slapen nu , ik mag ze dus nu niet storen , want anders nemen allebei 's nacht wraak op mij !! ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier vliegen ze ook rond , ook duiven
![]() Destijds ook merels & zwaluwen & mussen ![]() Sommige merels kon ik zelfs tijdens de winter uit m'n hand laten eten ![]() Ook egels , kikkers , enz .... Een van mijn katten destijds ging achter een kikker aan , resultaat: kikker weg , kat nat ![]() Een ander kat van me (in 1979) die ging achter zelfs achter ratten , en hebbes !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() En hagedissen! Ik moet dan weer niet weten van wilde ratten. Ik heb ooit eens een bruine rat in mijn achtertuin gehad. Kanjer van een beest. Zelfs toen we al onze katten (zo'n 8-tal) buitenlieten ging dat beest niet onmiddellijk weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spinnen.
Spinnen moeten worden gerust gelaten. Albertine en de kids weten dat. Op m'n terras bekijk ik hoe die beestjes een net in elkaar knutselen. Het zijn echt architecten. En ze eten vliegen. In huis laat ik ze rondlopen. Ik trap ze nooit dood, hoogstens buiten zetten. Ze eten wat je in huis best kan missen. Laatst gewijzigd door Rudy : 26 augustus 2020 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van ratten en muizen ben ik dan wel niet bang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat draaien ze mijn whippet niet. Die zet aan en zelfs als ze opstijgen pakt hij ze nog in de lucht, ook kauwen waar mijn tuin van vol zit. Hij is superlief maar dan is het een andere hond. Hij doet de vogel niet onmiddellijk dood maar vind het leuk om hun levend de vleugels uit te trekken. Soms zijn de soortgenoten dan in de bomen kabaal aan het maken terwijl hij hun maat aan het folteren is. Trachten de vogel af te pakken is verloren moeite.
|
![]() |
![]() |