![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fox zegt, zonder Vlaamse partijen.
Fox zegt niet, zonder Nederlandstalige partijen. Ok, keer nu terug en herlees zijn post.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was is het verschil?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Vlaming die België steunt is even Vlaams als een Vlaming die de splitsing van het land wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In het sjoemel merk België mag het blijkbaar wel!!! Omdat de Franstaligen in de EU en voor de wereld Vlaanderen steeds weer als nazi volk afschildert..... ![]() Dat de 2/3 meerderheden regel hier er al decennia ervoor zorgt dat mensen die leven op Vlaamse bodem discriminerend financieel uitgebuit worden door de Franstaligen ….word steeds genegeerd!!! Nu is er sprake van Vivaldi met partijen die vooral willen her-federaliseren en wat komt onmiddellijk weer tot leven: Brussel en Wallonië moeten soepeler gaan samenwerken om beide regio's sterker te maken, ook tijdens de onderhandelingen voor een federale regering. Dat zegt Kamerlid en burgemeester van Sint-Lambrechts-Woluwe Olivier Maingain (Défi). Maar als wij opkomen voor onze regio... zijn we nazi volk dat de mond gesnoerd moet worden zodat de collaborateurs hun werk kunnen doen!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 augustus 2020 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je denkt dat het negeren van de realiteit zonder gevolgen blijft?
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensen stemmen, niet de partijen.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er te 'herlezen' ? Vlaamse partijen en Nederlandstalige partijen in België is wel een synoniem hee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Als ik u was, ik bleef niet meer bij beweging.net
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het werkt gewoon niet waardoor de staatsschulden alleen maar oplopen omdat er steeds meer omgekocht moeten worden om de ziek aan het infuus te houden. Maar ja miserie word men ook gewoon zeker......als men ergens gecompenseerd word met gunsten. Anders zie ik beetje logisch redenerend geen reden waarom dit vierkant draaiend federaal wiel behouden blijft! Men zelfs wil her-federaliseren!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 augustus 2020 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg voor u gaat het over het aantal stemmen, en dus niet over het aantal partijen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kabouter Plop
Kabouter Klus Kabouter Kwebbel Kabouter Lui kabouter Smul Maar hou het voorlopig nog wat confidentieel, de rest van het partijbestuur van CD&V is nog niet helemaal rond met de witte paterkes van Grimbergen die de onafhankelijkheid van Vlaanderen aan het voorbereiden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dan ook de geruchten dat het nog altijd de clan Rutten is die aan de touwtjes trekt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen heeft dezelfde rechten in België, en die spruiten voort uit de wet. De wet die voor iedereen van kracht is, voor alle belgen. Waal, Vlaming, Brusselaar of iemand van de Duitstalige gemeenschap. Maakt niet uit.
![]() Of wou je iets anders losweken met je suggestieve vraag ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |