![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Land zit/staat/ligt vol met Belgen die ooit verzekerden, beloofden, zwoeren het af te trappen indien...
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral als we dat eigenlijk niet eens kunnen, daar iets tegen doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draaien die al niet een tijdje dol, hanen op kerktorens?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
R waarde stelt niet veel voor wegens beperkingen in het berekenen, vb R = 0,94 met een interval van 0,77 tot 1,12. Sinds juli liggen er ongeveer 300 mensen in het ziekenhuis. Dat is 3 per ziekenhuis. Juist, een totale overrompeling en men is volledig in paniek want er liggen patiënten in de gangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan gaan er zelfs heel veel mensen in Europa in de fout. Heb zelfs in maart en april het Europese territorium verlaten en ben daarna zonder problemen, testen of wat dan ook terug binnen gemogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat terwijl 'de klimaatverandering' maar pas goed op gang is gekomen. Dient er nog iets te worden gezegd over de immer toenemende vervuiling door bio-, fungi-, herbi-, insecti-, pesti- en andere -cides? Het ziet er alleszins naar uit dat 'we' de volgende decennia nog héél véél tanden nodig gaan hebben om op te bijten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar China of Vietnam mag ook .....zelfs naar de Filipijnen. Kan U me anders een vlucht regelen naar New York ? Ik zal U heel dankbaar zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 september 2020 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt dik tegen, meestal mag je als buitenlander niets kopen en als ik de online immo's eens bekijken is het wel de helft tot 1/3 goedkoper maar binnen België heb je ook al grote verschillen. 1/10 is een sprookje als je enigszins veilig wil zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Afrikanen gaan er zelf lopen. ![]() p.s. Toch is het al zwaar verzwakt/niet zo sterk meer het Covid-19 want de meeste mensen genezen. Misschien helpt het dat wij (verplicht) anders zijn gaan leven?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2020 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe dat ook.
Die haan moet al maandenlang het gezelschap dulden van media geile leugenaar en bochten pakker Van Ranst. Laatst gewijzigd door daiwa : 9 september 2020 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De één of andere trukkendoos die opengetrokken is ... Wat als die Lachaert er zou aan overlijden? Gedaan met te trukkendozen en dan verdwijnen die naar de zolder/kelder?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2020 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Over exact een week loopt het vertrouwen in de minderheidsregering van premier Sophie Wilmès (MR) af. De Vivaldi-partijen hadden de hoop nog niet opgegeven dat ze tegen dan een nieuwe regering konden klaarstomen. De ziekte van preformateur Egbert Lachaert (Open VLD) maakt nu dat de deadline sowieso niet zal worden gehaald. Verschillende scenario’s zijn nu mogelijk. Dat we opnieuw een regering krijgen van lopende zaken ligt het meest voor de hand. = 2 staatsgreep MR en co!!!! en dat om te verhinderen dat mensen die leven op Vlaamse bodem via de democratische verkiezingen hun persoonlijk mening zouden duidelijk maken. Pers en TV te lande ![]() ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 september 2020 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kruip in uw bed, slaap goed en voldoende, eet gezond en versterkend voedsel ! Of hoe men van een mug een olifant maakt. Moesten ze dit bij de griep doen dan was iedereen in quarantaine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans lijkt Zuid-Afrika en Namibië heel fel in trek te zijn.
|
![]() |
![]() |