![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En eindelijk mag Van Ranst zijn oeverloze, onwetenschappelijke gelul gaan uitleggen in de rechtbank:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...aken~a9d5de5d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind immers dat er geen enkele link is tussen een kort rokje en verkracht worden. De oorzaak ligt 0% bij het meisje. Even een vraag voor u: verwonderde Charlie Hebdo u? Ik vind dat een magazine alles moet kunnen schrijven. Wat mij betreft mag elke krant en/of tijdschrift zo veel Mohammed cartoons publiceren als ze wil. Als er dan echter een aanval van moslims volgt, verrast me dat niet. Niet omdat ik vind dat Charlie Hebdo enige schuld treft, wel omdat ik weet hoe bekrompen vele moslims denken. De oplossing moet wat mij betreft dan ook helemaal niet worden gezocht bij Charlie Hebdo (of de fietseigenaar). Zij moeten hun gedrag niet aanpassen. Ik vind niet dat men verplicht moet worden om de fiets op slot te zetten. De oplossing moet worden gezocht bij de daders. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 september 2020 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer stemmen dan Van Ranst, alleszins.
Had je nog vragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@Fox: Ik vind het trouwens schrijnend dat de Belgische wetgever victimblaming in wetten giet. Uw auto achterlaten zonder deze op slot te doen is immers een beboetbaar feit. En het is geen theoretische strafbaarheid. Er worden jaarlijks honderden boetes uitgeschreven vanwege het niet op slot doen van de auto. Waanzin, toch? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 september 2020 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld in vele andere landen ook. Ik had echter niet veel zin om dit op te zoeken.
![]() Ik vind het in ieder geval waanzin. Victimblaming is (terecht) not done, maar door zo'n stukje wetgeving zegt men eigenlijk tegen eigenaars van gestolen auto's (die niet op slot waren): eigen schuld, dikke bult. Er is maar één dader: de dief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Van Ranst begint zich BV allures aan te meten.
Het is een viroloog en zou zich beter daar mee bezig houden. Een persoonlijke mening mag hij hebben uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat van die minder mondmaskers durf ik sterk te betwijfelen, ik was er, en ik heb heel veel mensen met mondmaskers gezien.
Heeft iedereen die regel gevolgd? Ongetwijfeld niet, maar dat is elders niet anders. Er werd in elk geval regelmatig opgeroepen om het mondmasker te dragen.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 28 september 2020 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst, dat is die kwispel die in het begin van de Covid-crisis bij hoog en bij laag beweerde dat mondmaskers geen enkel nut hadden....
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De veelal vrouwelijke schrijfsters van dergelijke ant-whiteness proza hebben wsl ook nog eens geile fantasieen over gevangenen. Naar 't schijnt krijgen die veroordeelden nogal wat vrouwelijk fanmail. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en iedereen zelfs aanmoedigde om toch maar naar Italiië te gaan, want het zou [toch maar een griepje zijn...
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of nee, dat is pas vanaf donderdag zeker. Vandaag zijn het nog andere regels die niemand kent of snapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AMEN.
Het rijk van Van Ranst is hoe dan ook uit. Zelfs het coronavirus lacht hem in zijn gezicht uit.
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan er zelfs geen reactie van vijf woordjes meer vanaf?
Hoe komt het?
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, in andere landen is men niet zo streng met mondmaskers. Nederland is een prima land en daar loopt zowat iedereen zonder masker rond. Hun coronasituatie verschilt enkel lichtjes van de Belgische. Het zou wel meevallen denk ik, de impact van een protestrit. Protestritten zijn per definitie coronaveilig. En ik kom nog steeds vaak genoeg in Nederland. Ik ben een grensbewoner. De dichtsbijzijnde stad is voor mij Roosendaal in Noord-Brabant. Het virus is even besmettelijk daar als bij ons. Dus ja, de grens trekken wij Belgen en Nederlanders gewoon nog over. Het is absurd voor mij om naar de MediaMarkt in Schoten te gaan als die van Bergen op Zoom dichterbij is. Laatst gewijzigd door Weyland : 28 september 2020 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |