![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje, 1500 euro netto pensioen per maand, komt dat neer op 18.000 euro netto per jaar? Of is dat meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat de verschuldigde belastingen nog te vereffenen waren? (ik weet niet of er iets zonder belastingen bestaat in belgie...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de ARCO vergoeding voor CD&V.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zo'n uitspraak kan je alles beloven
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, op je 60ste verjaardag komt de staat even langs om je pensienspaarrekeningen "af te romen".
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar allé met De Croo aan de top hebben ze het voordeel van de twijfel voor mij, zelfs al hielden ze geen rekening met de kiezer. Langs de andere kant moeten we toegeven dat BDW er helemaal een zootje van maakte en we vast zaten terwijl er best een oplossing kwam. Ben benieuwd, ik heb alvast de indruk dat ze allemaal de neus in dezelfde richting hebben. Dat is ook al weer eens iets anders dan de vorige regeringen met een Peeters die "altijd" dwars lag en een vazal van BDW als premier..
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze hielden te veel af en stortten het ca 8 jaar later op mijn rekening. Werd bij mijn verdiensten opgeteld en belast aan ca 35% ......? En dan verwachten ze dat jij eerlijk alles doorgeeft ....?
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 3,2 miljard erbij met een verhoging van elk jaar 1,5 miljard van pensioenlasten ... enkel door de pensioenen te herverdelen is dit mogelijk ... .
Dat wordt een zootje ![]() Hopelijk heb ik zelf ooit pensioen, als ik ze nu bezig zie dan heb ik mijn twijfels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo is het en niet anders, aan ons om ons niet te laten vangen.
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() Het Pensioensysteem van bvb Noorwegen is veel eerlijker. Daar werkt men met verschillende vormen naargelang aantal jaren je in Noorwegen woonde en of werkte. Als je bvb gans uw leven woonde en werkte in Noorwegen kan je vanaf 62 jaar met pensioen en geniet je van een hoog pensioen in tegenstelling tot iemand die maar een paar jaartjes woonde of werkte in Noorwegen. Daar beloont men werken nog, hier zuigt men u volledig leeg en dat tot uw dood.
The world is pregnant with lies Laatst gewijzigd door Kylero : 4 oktober 2020 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doen ze dan ook rijkelijk.
"Veel beloven en weinig geven laat de zotten in vreugde leven".
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Sluw zijn om daarbij anderen in de zak te zetten. Maw moet je een wanabe walgelijk liberaal kapitalistje zijn.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Same shit.
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Ok, een fair democratisch systeem zoals in Zwitserland komt er hier niet…. Dus ga ik egoïstisch ook maar om de poen…. De 1500€ zonder er mij bij af te vragen wie dat zal het betalen, ikke, ikke , ikke en de rest kan stikke toestand......
Maar ja als mensen die leven op Vlaamse bodem niet het zelfrespect hebben om op te staan tegen dictatuur particratie (die er 1,5 jaar met NON.... zoals madame NON strategie over deden) om zich te nestelen en te protesteren zoals in Wit Rusland …. Kan mij het dan ook niet schelen wie mijn WIN FOR LIVE betaalt!!!! Of net zoals de bevolking van Noord Korea kan creperen om hun kernprogramma er door te drukken werd inderdaad ooit het Ooooohhh zo belangrijke " groene" bij extreem links “groen” aan de kant geschoven om het islamitische vooruit te schuiven. Dit om nieuw kiesvee slaafs te maken aan hun extreem linkse partij. Wellicht werd nu een transgender minister om de homo's, lesbisch en transgender als nieuw doelgroep op te vissen om ook deze groep slaafs te maken aan extreem links zonder dat ze het beseffen dat het extreem links is wegens de “Groene” camouflage techniek. In China zei men >>> hoe en kat muizen vangt speelt geen rol als ze maar muizen vangt. Dus hoe men Vlaanderen extreem links maakt speelt geen rol als het maar extreem links word!!!!! Samen met de stunt zoals Hitler de "volkswagen" beloofde, hier nu de 1500€ pensioen belofte van de meerderheid Linkse Vivaldi regering met soort holobi Regenboogvlag vlag... om toch maar Vlaanderen Links te krijgen.....De staats TV propaganda en de pers hier zal blijven beloven >>>als als als…. en inkt zal rijke vloeien om de mensen het hooft op hol te brengen door journalisten, zangers, belangen groepen enz …. Vrees echter dat net als de Volkswagen de 1500€ minimumpensioen ook alleen het de Vriendjes ten goede zal komen en de rest zal mogen verder dromen! Het zou wel eens een ARCO-tje kunnen worden …dat de mensen jaren veel kost maar uiteindelijk niets opbrengt …….Net zoals de jarenlange RMZ-ziekte hulp dat in werkelijkheid "een verzekering blijkt te zijn dat nog eens bovenop moet betaald worden" waar mutualiteiten hun bijdragen gebruiken om hun vriendjes te betalen en huizen te kopen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 4 oktober 2020 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tegenover anderen blijf je best menselijk en redelijk maar ook dan kan je best niet de domste zijn. En beleefd blijf ik ook zelfs als anderen dat minder zijn...... ![]()
![]() |