![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaan we on in 2024 eens zorgen over maken zeker ? Ondertussen hebben we al de handen meer dan vol met de onafhankelijke republiek Vlaanderen die er eind 2019 zeker zal zijn. En ja, ik weet dat zeker, ik heb het uit betrouwbare bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn ze nog zot van glorie, spoedig zal de realiteit daar een demper op zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Deze Vivaldi regering heel sterk links tot extreem links is met “Groen/ecolo”. ik schreef het al Deelstaten die mogen beslissen staat nooit in het programma DNA van links. Vandaar hun streven her-Federaliseren met verkiezing stop tot 2030! China, Tibet, oeigoeren en nu zelfs Hongkong word systematisch dicht geknepen en afgezonderd van de wereld. Delen van>>> Polen, Hongarije, Roemenië enz…..hadden niets maar dan ook niets te zeggen onder links bestuur. Product en de bedrijven mochten alleen verkopen en uitvoeren via Aeroflot = de Russische communistisch partij. Centraal gezag in Rusland besliste over alles, leven en dood! Wat wel mocht van centraal bureau in Rusland >>> -Polen, Hongarije, Roemenië enz kenden hun op eigenbelang gestuurde Collaborateurs die via leger, politie, vakbond, school, …..zware repressie uitoefende op eigen bevolking om de gunsten met verworvenheden van het linkse centraal gezag te verkrijgen! - Kunst, cultuur, school, trein en bus, pers en TV werd net als hier gebruikt om de mensen van geboorte tot de dood onopvallend dagdagelijks links propaganda denkpatronen binnen te lepelen en alle anders denkend als verderf vooreeuwig te tatoeëren. Waarbij mensen die democratisch meer autonomie willen het hardst aangepakt worden…. NVA, VB ????
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 oktober 2020 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Partijen denken lange termijn en Linkse partijen eender welk petje dat ze opzetten over zéér lange termijn mits misbruik maken van democratische rechten om hun "alles aan en voor de staat" te verzilveren en de mensen via leugens, angst en constante repressie in bedwang te houden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 oktober 2020 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt ook opgelost. Vragen gewoonweg wie tegen separatisme is en dat gaat ook niet meer dan 25 % zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al eens van corona gehoord? Ik zou op die Duivels maar niet te hard rekenen. 't Zou hard kunnen tegenslagen.
Laatst gewijzigd door Garry : 8 oktober 2020 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 8 oktober 2020 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zodra de euforie wegebt zit er spel op de wagen ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
door alles te doen om NV-A buiten de regering te houden. Met een confederatie was België nog jaren blijven bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zijn zeven vice's is de Kern toch wel een Croostrijk gezin.
(gepikt van ..)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vooruitblik op 2024? Een sterker N-VA denk ik niet dat er uit de stembus zal vallen. Wat u schrijft: een sterker VB dat zit er wel in. En gaat BDW zich dan gedragen als een duiveltje uit een doosje mocht dat zo zijn?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |