![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt ervan af , wat wil je zien ??
- Heb je plaats voor een grote of kleine schotel !! - draaibaar of vast of vast met meerdere lnb's (multi-ontvangst) - Wil je betaal TV , bv TVV , Joyne TV , Canaldigitaal of Télésat of enkel vrije zenders ?? - Welke ontvanger ?? www.satshop24.de , of contacteer een Belgische of NL winkel en vraag hen of ze de schotel willen plaatsen , of iemand uit uw vriendenkring !! Of kijk eens bij de 2dehandsafdeling van sat4all !! Als je enkel FTA zenders wil kijken + een draaibare schotel , Triax 88 schotel 60€ , Quad LNB 17€ , FTA ontvanger 60€ , Kabel 20€ , F-stekkers per stuk 0,4€ Schotelstatief of mast , kijk bij de 2 webshops https://www.deschotelshop.be/complete-schotel-sets Draaibaar: https://www.deschotelshop.be/complet...atelliet-motor Maar ik zou ipv een single LNB een Quad LNB nemen (4 uitgangen) https://www.satshop24.de/cgi-bin/sat...90123102716888 https://www.deschotelshop.be/complet...r=ASC/limit=28
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 oktober 2020 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek de "Kilcher Homestead" maar eens op in Google Maps. Die wonen dus op nog geen kilometer van de grote weg. Op twee kilometer van de eerste beenhouwer. Op vier kilometer van de eerste foodstore en tankstation. (ahja, want ze rijden daar 'midden in de wildernis' wel constant met tractors en graafmachines rond. Iemand die gasten ooit al zien gaan tanken?) En op 20km van een medisch centrum. Maar wel constant doen alsof er doden kunnen vallen als er iemand in zijn vinger snijdt want ze zitten "mijlenver van de beschaving"... Vijf mijl ja... Nu zijn de meeste Discovery-programma's waarschijnlijk wel behoorlijk scripted maar bij die Kilchers gaan ze er wel echt serieus over. En dan heb (had) je nog de Brown-familie uit Alaskan Bush People 's Avonds in het dorp op hotel en overdag met de filmcrew naar hun uit takken en karton opgetrokken hut 'in de wildernis'. Ondertussen zijn die uit Alaska vertrokken en nu zitten ze blijkbaar ergens in Washington State. Al zie ik ze tegenwoordig niet meer op tv.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 oktober 2020 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ik weet hoe dat met die Kilchers zit wordt dat natuurlijk wel een leuk programma om naar te kijken.
Als ze dan weer eens hun MacGyver-kunsten boven moeten halen omdat er een bout van de tractor is afgebroken en ze zonder die tractor de oogst niet binnen kunnen halen en dus waarschijnlijk gaan verhongeren zit ik lekker tegen de tv te roepen:"Rij naar Ulmer's Drug and Hardware Store in Homer!!!! Je bent er op 20 minuten!!!!" Of als ze na een dag zalm vissen (zonder succes) samen 's avonds bedroefd naar de lege diepvriezer zitten te staren en klagen dat ze waarschijnlijk gaan verhongeren roep ik: "Ga naar McNeil Canyon Meat Company Inc!!!! Zelfs te voet ben je er op 20 minuten! Naar de grote weg, daar naar rechts en dan de tweede terug naar rechts en je bent er!!!! 20 minuten!!! Te voet!!! Hamburgers zoveel je wil!!!!!!" Of nog leuker: als ze met hun kudde koeien naar The Head of the Bay trekken. Dagenlang zijn ze dan onderweg. Met gevaar voor lijf en leden. Helemaal langs de kust en via amper begaanbare paadjes (ahja, want anders lopen ze bij mensen door hunnen hof). "Ga met de tractor!", roep ik dan. "'t Is een goeie 30 kilometer en je kan er gewoon langs de weg naartoe!! Desnoods rij je twee of drie keer!! Op één dag al je beesten weg!!!! LANGS DE WEG!!!!!" Ik voel me altijd een pak lichter als ik weer eens een uurtje de Kilchers heb gevolgd. Heerlijk is dat.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het laatste dat ik er van zag (maar dat is al een hele tijd geleden) was dat ze naar Washington (de staat) verhuisd waren maar ook daar hadden ze blijkbaar weer snel miserie met de overheid. Maar wat er juist aan de hand was weet ik niet. Ik heb ze al in maanden niet meer gezien... De laatste keer leefde die moeder nog wel maar er waren wel een paar zonen vertrokken. Ene zat blijkbaar aan de drank en de andere zou (geen idee hoe hij dat geflikt heeft) getrouwd zijn.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Iedereen zit hier te vitten op dat Alaska-programma en het de grond in te boren maar intussen kennen ze allemaal de fijnste details. Ongelooflijk! Ik heb het nooit gezien, geen idee waarover het gaat. Maar laat er nu niemand meer lachen met mensen die naar de Meilandjes kijken hé!
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is mee te leven.
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je niet weet waarover iets gaat dan zwijg je beter, of je gaat ff piepen zodat je mee kan praten. ![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Binnenkort op Vier (vanaf 14 oktober) : Spitting Image.
![]() Dat wordt smullen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 6 oktober 2020 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wordt vast toptelevisie.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd :
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zevende dag?
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zit er helemaal niet op te vitten, ik vind het gewoon leuk om met de nodige achtergrondinformatie zo'n programma's te volgen. Bovendien weet die filmcrew altijd wel ergens mooie landschapsbeelden in het programma te steken. En of ze het nu faken of niet, Alaska blijft wel een mooie plek. Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat: