![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Men krijgt inderdaad geen geld in de hand zoals met de verhuren van huizen. Maar word er ook niet op belast, of er zijn geen kosten voor herstel, of aanpassingen voor bv brand gevaar enz. afbetaling voor lening zal er ook niet zijn. Allemaal toestanden die de uiteindelijk opbrengst teniet doen. Omdat fysiek goud gekocht word met geld dat je bewijzend als "WIT" geld mag hebben waar dus al op belast werd Er is met fysiek goud dan ook geen gevaar op huur achterstand of huizen krakers die zoals in Gent bewoonde privé woningen kraken van mensen die zelf op verlof zijn. Waar Extreem Links "Groen " de krakers openlijk steunt..... Ik durf te stellen.... en ik verwijs naar mijn criminele chaotische ervaringen op gelopen wegens invaliditeit toestand en het wijgeren van de invaliditeit door CM; Dat ik door het bezit van fysiek goud van voor mijn invaliditeit>>>HAD BIJ WIJZE VAN SPREKEN DE KANS OM DAG EN NACHT TE WERKEN, mijn hobby toen? GEEN TIJD OM TE REIZEN EN GELD UIT TE GEVEN DUS KOCHT IK FYSIEK GOUD op aanraden van mij peter >> Het fysieke goud aangekocht voor 1980 waardoor ik heb kunnen overleven toen niets of niemand mij wou helpen waar ik wettelijk recht op had, ze mij lieten creperen. Ik door onwil van CM in feite zonder statuut kwam te staan zolang die rechtsprocedure tegen CM duurde.. Zelfs de BBI die tot 3X toe wellicht aangespoord door CM en de Verzekeraar AG Fort als intimiderende repressie tot 3X inval deed bij mij >> had geen enkel bezwaar tegen wat ik in bezit had in Goud van voor mijn invaliditeit. Om te overleven heb ik inderdaad goud moeten verkopen >>>> maar dat kon dus in porties die ik strikt nodig had, wat met eigendom ook al niet mogelijk is.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 oktober 2020 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 oktober 2020 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar om iets te betalen moet je goud verkopen, en om terug goud in te kopen moet je steeds meer betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Klopt maar om eigendom te kopen moet men ook geld hebben toch, of lenen waar omdat anderen daar veel aan verdienen > lees de banken daar op veel reclame voor gemaakt word. Nu weer de huizen prijzen swingen de pan uit.... als de economie implodeert wat ik verwacht door reeds bestaande enorme staatsschulden en de bijkomende corona geld verdamping met geen geld meer verdienen door bedrijven en daaraan verbonden werklozen.....zullen de massa's huizen waar lenigen op zitten net zoals bij de huizen beurs crash 2008 de verkoop waarde ook imploderen. Of zullen huurders niet in staat zijn hun huishuur te betalen terwijl de kosten voor de huiseigenaar verder lopen. Of zullen door de financiële nood nog meer huizen van binnen afgebroken worden, door huurders..... En het klopt dat ik nu geen geld heb om goud aan te schaffen.... omdat de CM en AG Fortis er voor gezorgd heeft mijn financiële mogelijkheden kapot te maken. Ik vermoed dat politiek be niet gaat over mijn ervaring toestanden die ik als voorbeeld aanhaal om mijn denkpatroon te ondersteunen>>> maar de algemene toestanden van de mensen in dit land... dus ook over mensen die wel nog geld verdienen en wat ze met hun zuur verdiend geld waar reeds de hoogste belastingen ter wereld op betaald werden kunnen of zouden moeten aanvangen. En in die context verwijs ik zelfs nu nog bij hooge goud prijs naar fysiek goud ![]() Omdat ik werkelijk denk dat gans de economische mistoestand dat nu via corona verborgen word door staten op springen staat en dat goud 'misschien' de oplossing bied om nog wat over te houden van waar men voor gewerkt heeft.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 oktober 2020 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is het tijd om te kopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goud is net zo speculatief als de beurs en zoals met vastgoed, ook van goud kan je niet eten en "het is waard wat de zot er voor geeft" is het gezegde.
Toegegeven in onzekere tijden is het steeds een redelijk veilig alternatief geweest, "tot nu toe". En, ga je het fysiek bijhouden er wat met rondlopen en beschermen tegen diefstal? Of ga je een of ander bedrijf vertrouwen om het te bewaren .....? Er is daar zo goed als geen controle op.
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als nu de plurisch over de economische wereld uitbreekt kan goud een uitweg zijn denk ik. Of er moet ergens in Rusland of zo een gigantische goudmijn gevonden zijn die men nu nog niet bekend gemaakt heeft om de goudprijs niet te kelderen....dan schiet de Bitcoin over ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dacht ik ook al maar wie maakt eens geen foutje?
Ooit gelezen bij Shell op kantoor; We hebben liever medewerkers die eens een foutje maken dan medewerkers die niets doen.
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Inderdaad Rusland heeft veel goud dat in eigenland land gedolven werd, en dat werd in eigen beheer gehouden. Omdat Rusland net als China af wil van betalen met en in VS Dollar. Rusland eist steeds meer dat betaalt word in € en zeker in de Russische munt vandaar de noodzakelijke ondersteuning in fysiek Goud om vertrouwen te scheppen in de Russische munt. Toen het goud onlangs op zijn hoogte punt prijs stond heeft Rusland wel degelijk een groot pak goud op de internationale markt gegooid. En verkocht met zéér veel winst omdat er grote tekorten waren op de goud markt op dat moment. Er zelfs gesjoemeld moest worden met de maatstaf gewichten in Engeland en die van de VS om Goud van uit Engeland in de VS te krijgen. Waar de papier goud verkoop gigantisch was en er fysiekgoud moest tegenover gezet worden om te kunnen handelen. De russen hebben daar gretig gebruik van gemaakt en zijn daar op gesprongen met veel winst resultaat. Trump heeft er een zootje van gemaakt en de dollar word als maar waardelozer, en steeds meer landen proberen te handelen zonder de Dollar. De dollar prijs word kunst matig hoog gehouden, het massal bijdrukken geeft totaal geen vertrouwen meer in de dollar .... nog even tot na de verkiezingen in de VS en dan......Pssssssss crash ????? Dan zal waarschijnlijk goud weer pieken in prijs! (denk ik)
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 oktober 2020 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |