![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We hebben er ook geen enkele ervaring mee, zelfs nog geen tegenmedicatie. Je kan dit gewoon niet op zijn beloop laten en zien waar je terecht komt. Om het financieel te redden zou ik voorstellen dat waar kan bewezen worden dat men de regels niet volgde en men opgenomen of op intencief terecht komt met Corona de medische kosten door die persoon zelf dienen gedragen te worden. Wedden dat er dan ineens veel geen dorst meer zullen hebben?
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk als ik zie hoe die in het verkeer ook al denken dat zij alleen voorrang op alles hebben geloof ik best dat het risico in het verkeer groter is.
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons zorgen maken over het feit dat onze financiële toekomst volledig om zeep wordt geholpen, is geen egoïsme maar een terechte bezorgdheid. Ik ben trouwens supervoorzichtig in het verkeer. Ik behoor niet tot degenen die vinden dat er een bijkomende voorrangsregel 'voorrang voor fietsers' is. Wel moet ik minstens enkele keren per maand alles dichtgooien omdat auto's naar rechts willen afslaan en daarbij het fietspad kruisen waarop ik rechtdoor aan het gaan ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het gezonde deel van de beroepsbevolking werken zodat het hulpbehoevende deel van de bevolking de zorgen kan krijgen die ze nodig hebben. Dat is nu ook de mening van de WHO. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 12 oktober 2020 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best zelf opletten als voetganger/fietser, want de wagen voelt de pijn niet als hij tegen je rijdt.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziekenhuis bedden en verzorgend personeel kan men niet zo vlug bijmaken. DE WHO heeft al lang alle geloofwaardigheid verloren . Al hun adviezen bleken later niet te kloppen . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 12 oktober 2020 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke manier denk je dat men hier gaat gebruiken?
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de Belgische adviezen?
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al ben je in je recht, het doet nog altijd verdomd zeer. En als je wordt doodgereden heb je helemaal niets meer aan het feit dat je in je recht was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een failliete staat betekent decennia miserie. Decennia dat de overheid niet voldoende geld heeft om in gezondheidszorg te investeren en er mensen zullen sterven omdat de behandeling te duur of niet verkrijgbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar de financiële toekomst van mensen die niet sterven maar in het ziekenhuis liggen en dus niet kunnen werken heen gaat is ook maar de vraag als bedrijven niet op hun arbeidskrachten kunnen rekenen? En wie gaat die ziekenhuiskosten "dan" blijven betalen? Toch even nadenken, ook aan anderen, met een beetje gezond verstand komen we er met heel velen heelhuids door.
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw recht zijn is betekenisloos wanneer je lam of kreupel bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
"Hij was weliswaar in zijn recht, maar het bekwam hem nogal slecht..."
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Google is uw vriend...
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn conclusie is om onder de 65 het dagdagelijks leven zoveel als mogelijk te laten doorgaan. De mensen boven de 65 moeten goed worden beschermd. Men moet vooral stoppen met intergenerationele bubbels te maken. Het is toch waanzin dat ik tussen leeftijdsgenoten afstand moet bewaren, mondmasker moet opzetten,... maar dan wel een bubbel zou vormen met mijn bomma van 85? Het is net in familiaal verband dat men extra voorzichtig moet zijn. Het is daar dat men de afstandsregels moet bewaren en dergelijke. Jongeren zouden geen bubbels mogen vormen met ouderen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 oktober 2020 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |