![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet bepaald prettig om te lezen en zeker niet om er maanden of langer gedetailleerd over te schrijven. Ik sta er nu nog steeds mee op en ik ga er mee slapen, alle dagen, ik denk zelfs niet dat ik het zou kunnen, ik probeer het al 45 jaar lang te vergeten. En dat betreft dan enkel mijn jeugd.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En AJ maakt flauwe grappen over jou. Ontoelaatbaar.
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Ook lego. Ruimte meerbepaald. Mijn kinderen spelen er nu mee - ik heb er goe zorg voor gedragen altijd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Hmm de afbeelding komt er niet door blijkbaar.
483 - raket lanceerbasis |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Posters met madammen met tetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]()
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 2 november 2020 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doos met ongeveer dezelfde staat nog ergens op de zolder.
![]() Liggen nog stukken van een Carrera racebaan en een trein van Lego ook nog. Zo eentje, een Mecki, heb ik thuis nog liggen, hij is er al even slecht aan toe als die op de foto. ![]() Nog eens eentje gekregen van een buurvrouw zelfs zo een Mecki, grotere zelfs.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 november 2020 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De foto's bedoelde u? (ze of zich dan wel)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga dit jaar aan de Goedheilig Man een hawaiihemd vragen, dan kan ik naar een Grote Luau
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat ik me nog herinner als cadeautje van Sint Maarten was eens een microscoop en van die vliegtuigjes van Revell om in elkaar te steken. Verder speelden we meestal buiten.
![]() |
#78 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zou het helpen om het te verwerken, maar het is persoonlijk vaak beter het verleden te laten voor wat het is.
Xenophon zijn jeugd is echter geen uitzondering, want achter vele deuren schuilt er ellende. Ellende die volgens sommige zuivere fantasie is en zelfs verder gaat dan wat zij ooit als horror zagen. En de verhalen opschrijven, vragen veel moed, doen heel veel pijn. En om mensen ze te doen lezen, moeten ze en structuur hebben, wat die verhalen juist niet hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |