![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie, doe me aub een plezier en vertel mij NIET waar jij je duim allemaal steekt. Ik heb een zwakke maag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je geen ernstige bronnen ?
Lukt het niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog eentje
https://news.sky.com/story/beate-zsc...rders-11432874 en nog https://www.npr.org/2018/03/06/59029...-neo-nazi-link En nog https://www.dw.com/en/neo-nazi-murde...-on/a-53777469 Ik ga stoppen. Want straks heb ik meer neo-nazi doden dan doden door islamitisch gestoorden. Ik denk dat dit voldoende voorbeelden zijn om idioten zoals het onderwerp van deze draad als gevaarlijke gekken te bestempelen. En even zoveel voorbeelden dat het bericht op de braaksite "reactnieuws" die de gore bagger van de Vlaemsch Blok riolering probeert op te poetsen, de grootste flauwekul is die op internet is te lezen. Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 8 november 2020 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Ernstige bronnen....en extreem rechts.
Komaan, ik weet het, het is zondag avond, maar zo'n naiviteit hoeft nu ook weer niet. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 8 november 2020 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bepaalt gij hier wat al dan niet ernstige bronnen zijn ???
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot op het bot!!
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/mechelen/mechelen...isme~aa1532d1/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de rest is het een van de vele meelopers in een politiek systeem dat meer schade dan waarde brengt voor de autochtone bevolking. Hoe noemt men zulke mensen .....?
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Er wordt een draad begonnen over een politieactie bij een neo-nazi die verdacht wordt van wapenbezit, bedreiging en racisme. Een man die zelfs te smerig is om lid te worden van Vlaams Belang. Iemand die het gedachtengoed aanhangt dat recentelijk over de ganse wereld verantwoordelijk is voor vele moorden.
En kijk, de farce flandriana slaagt erin om over de islam te beginnen. Alsof de ideologische moorden van de ene kunnen goed gepraat worden omdat de andere al even zot of nog zotter zijn. Arm deel van Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw voorbeelden zijn bijgevolg wat bleekjes.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze richten zich veel te eenzijdig in de richting waar de poco's naar toe kijken. Wel mag je hopen dat ik vind dat alle extreme richtingen opgevolgd moeten worden. Naargelang het risico en de gevaarsgraad. Maar dat doen ze net niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat aan die gasten voor de opbouw van hun dossier, indien de man echt gevaarlijk zou zijn. Maar als die man echt gevaarlijk zou zijn, gaat die dan zo opzichtig rondrijden ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Als u over extreem links terrorisme wil discuteren, open dan een nieuwe draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht vol ongeduld op televisiebeelden waar fiere flikken tonen dat ze dozijnen volautomatische schietgeweren, dozen vol met explosieven, foto's van afgesneden oren van moslims, en filmpjes van groene politici hun privé-leven getoond worden na de succesvolle inbeslagnames bij hun huiszoekingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() In een rechtstaat hebben die mensen ook rechten, zeker als ze geen strafbare feiten gepleegd hebben. Als je voor vrije meningsuiting bent moet je aanvaarden dat er mensen zijn die idiote ideeën hebben.
|
![]() |
![]() |