![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we passen ons aan zoals de mensheid dat altijd gedaan heeft. tenzij je een manier weet om van 7 miljard mensen af te komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Immigratie en multi-kul zijn de modewoorden van vandaag... Klimaat komt daar ver achter en alleen als ze zien dat er ergens veel geld mee binnen te halen valt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dat lijkt mij positief ! Gans Siberie vol graan !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestaan daar nog geen grafieken en modellen en zo van?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=t039p6xqutU
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor dezelfde moeite is de streek rond Grenoble een nieuw "Paradijs". Waar het lam naast de leeuw gaat liggen.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gaan 100 jaar groei niet tegenhouden. Misschien het leven van een paar 100 000 000 wat comfortabel houden, maar een hoop anderen gaan nog dieper in de shit zakken tot ze gewoon creperen.
De hamvraag is, gaan er geen cynische leiders misbruik van maken om de wokes te overtuigen dat het laatste pakje bonenpap moet gedeeld worden? Handen af van mijn bonenpap.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wasmedanna!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 14 november 2020 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() akkoord....
klein probleempje daarbij; Hoe toveren we,ruwweg geschat hé,zowat 6 miljard mensen weg? Met slechts 1 miljard zielen is "industriele landbouw" inderdaad voor niks nodig,en economisch zelfs nutteloos.... Laatst gewijzigd door kelt : 14 november 2020 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar er voor zover bekend nog geen oud "Paradijs" is geweest, zie ik zulks niet direct gebeuren. Meevallers als pakweg 'héél Siberië vol graan' zijn niet uit te sluiten. Toch heb ik de indruk dat 'klimatologie' (om van 'ecologie' maar helemaal te zwijgen) een pak ingewikkelder is dan 'epidemiologie' of 'virologie'. Voor een creatieve wiskundige geest als "patrickve" een échte uitdaging. Ik kijk dan ook met een zekere gretigheid uit naar grafieken en modellen die mogelijke scenario's betreffende 'het klimaat' aanschouwelijker en begrijpelijker maken voor een niet-wiskundige als ikzelf (ik begrijp één & ander van 'logica', 'optica' en 'topologie', maar dat is het dan zowat). Alleszins dank bij voorbaat aan eenieder die zich geroepen voelt ook in deze draad een zeker niveau te brengen (en houden), vriendelijke groet, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is het niet zo dat de opbrengsten(financieel + producten) van de industriële landbouw vooral richting de Eerste Wereld gaan om tegemoet te komen aan de Westerse overconsumptie. Om nog maar te zwijgen van het voedsel dat in de vuilbak gegooid wordt door de particulier en de waanzinnige voedseloverschotten die om diverse redenen door overheden en bedrijven gewoonweg vernietigd worden. Het huidige mondiale systeem is het ultieme voorbeeld van mismanagement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja, het kan voor iedereen hetzelfde worden, iets wat het communisme en Islam promoten. Ik zie daar de aantrekkingskracht wel van in. Althans, waarom kiesvee daar in wil trappen.
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de wereld gaat naar de kloten door overbevolking en we kunnen het niet tegenhouden. we kunnen alleen maar zorgen dat het niet wij maar de rest van de wereld is die in ten onder gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staan veel ambities in, maar nergens wordt gezegd wat haar beleid zal zijn. Niks concreet dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik bemerk een tendens bij een groeiende groep forumleden bij wie genocidaire opties de voorkeur krijgen. Hun ambities, 6/7de van de wereldbevolking uitroeien, doet zelfs de poging van Hitler verbleken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er voedsel is voor 10.000 mensen, en je moet er 100.000 voeden. moet je dat dan verdelen zodat uiteindelijk iedereen dood gaat, maar trager. of moet je dat behouden voor een selectie van 10.000 mensen, die het dan wel gaan overleven? De hele wereld is een paaseiland aan het worden, en er is geen andere bol waar we naartoe kunnen. We kunnen het rekken tot 10, 12 of 15 miljard mensen, maar op een dag is het op. De vraag is dus wie achteraf zal overblijven, en in welke toestand. Als het erop aan komt ben ik liever dader dan slachtoffer van de genocide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mondiale systeem heeft hiermee weinig te maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten overigens niet speculeren,onze "werkkracht" gaat achteruit en kijk,inderdaad,Europa deemstert weg. Japan,Zuid-Kora....en dan China en nu meer en meer Vietnam,daar tonen ze werkkracht en eigenlijk is dat op sneltempo "de eerste wereld" aan het worden... Die inderdaad steeds grotere stromen aan energie en goederen naar zich toe trekken,eigenlijk al in de orde-grootte van de VS en Europa tesamen....en het is eigenlijk nog maar begonnen... foei? En dan schrijft alhier zo een overbodig bureaukraatje met een irrelevante job en met zachte handjes zo een rapport....over iets wat ons(ik bedoel in West-Europa) al helemaal uit handen geglipt is......Onze toekomst ligt ACHTER ons.....En weet je wat,we gaan er niet van doodgaan,laat anderen maar op het podium.Wij doen wat ons toekomt en...China neemt weer zijn gerechtigde plaats in! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 14 november 2020 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |