![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 30 jaar geen horloge te dragen heb ik nu eentje die ook mijn bloeddruk/hartslag/O2 saturatie/aantal stappen/afgelegde km/verbruikte calorieën/aantal uren geslapen/binnenkomende berichten.....en ja, ook nog het uur aangeeft.
Leuk speelgoed zo'n ding.
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ooit een piloot gehad die even kwam kijken hoe het met de racewagen was gesteld.
Die kerel vloog naar Milaan om er een Rolex aan te schaffen. Eens thuisgekomen de gsm ... of ik eens kon kijken of hij zijn horloge niet vergeten was op de tuinmuur - ééntje met een gele wijzerplaat.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is't eentje op avgas of op diesel?
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diesel?
![]() Neeje, oplaadbaar via USB. ![]()