![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De premie's werden beloofd door de regering Wilmès, maar zijn nog steeds niet uitbetaald. Het beschermingsmateriaal werd door de regering Wilmès in orde gebracht, nadat de O-VLD minister er in faalde en het niet aan haar hart liet komen. De Vlaamse minister verantwoordelijk voor de rusthuizen en hun personeel is Beke, CD&V. En daarnaast is er gewoon geen geld om verpleegkundigen een extra premie te betalen omdat ze hun job doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse regering van Jan Jambon en Wouter Beke gaat waarschijnlijk de rusthuizen weer negeren.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 november 2020 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Vlaamse regering zet de tering naar de nering. Alle respect voor de zorgsector maar er is geen geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Good to know.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 november 2020 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afwachten.
De federale regering heeft een goed initiatief genomen tov ons ziekenhuispersoneel. Iets wat ik 100% ondersteun. Voor mij mag de Vlaamse regering hetzelfde doen voor ons zorgpersoneel. Ik (wij) betaal er met plezier voor.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijzondere premies worden belast met +/- 55 % Tot voor een paar jaar althans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So what, het is bruto zoals iedereen weet.
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met alle respect maar de Vlaamse regering heeft nooit iets gedaan zoals het hoort in een democratie. Ik ben in Brabant een der oudste VU-leden geweest. En ik heb foert tegen de partij gezegd nadat De Wever zelf duidelijk gemaakt heeft dat ze konden beschikken. Wat de andere partijen betreft zijn mijn zaken niet. Maar er zijn wetten. Als deze omzeild worden om iemand te kloten dan moet iedere democratische partij durven zeggen dat zulk gedrag niet past in een echte democratie. Voor het overige trek ik mij geen fluit meer aan wat Vlaanderen en zijn Vlamingen nog bekokstoven. Er is geen enkele reactie gekomen op misdadige praktijken. Noch van de democratische politiekers en noch van het Vlaamse kiezerskorps. Eén zaak is mij bijgebleven. De vreugde om hetgeen gebeurd is was zo groot bij sommigen dat ze het niet konden laten om er mee te spotten. Nijd en miskandoese is de leidraad van het Vlaamse volk. Probeer uw kop boven het korenveld uit te steken en je krijgt er plotsklaps een hoop vijanden bij. Luister zeveraars. Lach zoveel je wil maar uw achteruitstelling; als die er mocht zijn; is er nooit geweest. Ik ken genoeg bietentrekkers die ternauwernood hun naam konden foutloos schrijven. Dus de situatie danken jullie vooral aan jezelf. Maar wel op de eerste plaats staan om commentaar te geven op eigen volk. En dat volstaat voor mij om te stellen :"Trek uw plan zeveraars" Met heel Antwerpen maar niet meer met mij. En als ik zeg dat ik stop doen jullie er beter aan om mij met rust te laten. En steek verdomd een fopspeen in uw muil. Misschien wordt er dan minder gezeverd op dit forum. Trouwens van mij krijgen jullie allemaal gelijk. Zeker dezen die destijds en ook nu nog een mooi jobke hebben versierd. Maar dat weten ze zelf wel. Daarom wordt er hier gezwegen in alle talen. En in het land der blinden is "éénoog" koning. Daarom heeft ieder dorp er een paar in voorraad. Binnen korte tijd krijgen we Sint Niklaas op bezoek. Weten we weer over wat we kunnen zeveren. Of beter nog. Kennen jullie de aardbeien-ziekte? Wel het dorp waar ik woon lag elk jaar plat van dat virus. Een erger ziekte bestaat niet. Laatst gewijzigd door werkman : 16 november 2020 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kennen geen fatsoen of schaamte !! Maar ze zijn wel de eerste die de moraalridder gaan spelen bij het doen en laten van een ander. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 november 2020 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iedere vogel zingt zoals hij gebekt is. Zijn schrijfsels zijn daarom ook geen reactie waard.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een bepaalde sing-a-song writer zaliger omschreef dat ooit zo: (kader maar in.) "...The odds are there to beat You win a while and then it's done Your little winning streak And summoned now to deal With your invincible defeat You live your life as if it's real..." Citaat:
Geen kwestie van lesje leren. Hij werd in een hoek geduwd waar hij niet meer uit kon zonder nog meer kiezers te riskeren. Ik schreef hier lang geleden om Paul Magnette niet te onderschatten als leider van de Wolse grootste partaai. Di Rupo was er een mietje tegen (oei!), in vergelijking!
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou het kunnen dat ze zelf twijfelen dat ze tot iets in staat zijn en de "vijand" wat willen zoet houden?
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met de tering naar de nering te zetten kom je er niet meer in België, ze zijn aan het bijdrukken want er is "geen geld meer".
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lachaert heeft zijn stap gezet. Als de Leider-hopman liever blijft zitten kniezen in zijn hoekje, samen met zijn gekwetste ego, dan is dat zijn probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |