![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ja, ik ben tijdens m'n recentste bezoek daar naar oa Klong Toey gaan kijken, (voor de niet-kenners: de grootste sloppenwijk in Bangkok), ook heb ik veel daklozen in & around de Lumpini neighborhood kunnen aanschouwen -en tja, dit was prior covid dus.....
Ik heb er veel Thai gezien, ook in de 'betere' wijkjes @Lumpini, die er met beperkte middelen a day moeten toekomen. Dus bon, ik kan inderdaad wel zeggen dat ik het echte Thailand ken~ Laatst gewijzigd door bembem : 24 mei 2021 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een deel vh echte Thailand, namely een land waar sociale verschillen nog sterk aanwezig zijn, waar een groot deel vd bevolking -niet enkel in de slums & zo, enkele 100'en USD veel vindt. Zeker als het is om enkel maar boodschapjes te doen. That's what I am saying.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je dan nog steeds een uitkering?
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buitenlanders mogen daar wel iets kopen. Een appartement bijvoorbeeld....of een auto...of een moto. Allemaal volledig op uw naam. Maar je kan geen grond bezitten.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 mei 2021 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw antwoord is niet relevant. Als u een appartement hebt op uw naam is dat geen enkel probleem (administratief gezien dan) om het terug te verkopen. Er worden alle dagen appartementen condo's of penthouses verkocht door buitenlanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken het systeem wel daar niet van. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt er iets -zelfs 'op naam', aan te schaffen. I am not crazy~ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ja, het is ook typisch iets voor de naieve Westerling om er van overtuigd te zijn dat het systeem in het voordeel vd niet-Thai zou liggen.
Thailand is nog steeds een militaire dictatuur by the way. De wetten kunnen er van de een op de andere dag zomaar veranderen. Ik vertrouw mijn geld noch m'n eieren aan een land toe waar de doodstraf nog steeds v toepassing is, waar enkel Thai grond mogen bezitten, en waar wie arm is als een alien wordt behandeld/aanzien. Just saying. Laatst gewijzigd door bembem : 24 mei 2021 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt maar in een condominium systeem waar buitenlanders niet meer dan 49% van de totale oppervlakte van alle appartementen in een building kunnen bezitten. Als dat quota opgebruikt is kan je als buitenlander niets in die blok kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Niet dat ik de politiekers in Thailand meer credit geef, maar ik wist tenminste waar ik aan begon. ![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |