![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linkebeek, Kraainem, Wezenbeek-Oppem..............
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wonen ook Franstaligen buiten de faciliteitengemeenten.
Wat mij betreft, kan men trouwens die faciliteiten afschaffen. Laatst gewijzigd door Everytime : 19 november 2020 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan, Nederlands praten of niet, dan weten ze wel wat ze verkiezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zowiezo beter naar diep Vlaanderen te verhuizen : daar zijn er geen faciliteiten en het is bovendien "de echte diepe Vlaanderen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na meer dan 20 jaar hier te wonen kan die nog altijd geen brood in het Nederlands bestellen bij de bakker... Nog niet zolang geleden maakte hij zich zelfs boos op het nieuwe winkelmeisje dat zijn frans niet verstond... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 19 november 2020 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar op den duur werd ik er vies aangekeken door een paar zeveraars die van Liège kwamen en die dachten dat er op dat meer alleen maar vissen zaten die Frans spraken. Voor dezen was ik een vuile Duits. Nederlands is dus een Duitse gewesttaal? En toen men het meer liet leeglopen om aan de stuwdam te werken ben ik nog een jaartje gaan vissen in Butgenbach maar de sfeer was er niet meer. Ik was niet naar de Ardennen afgezakt om Brusselse toestanden in het weekend te beleven. Het was dus vlug opgelost. Boot en caravan werden verkocht en ik ben in Limburg gaan hengelen. Het proces werd alleen bespoedigd door inbraak en het stelen van duur visgerief en een nieuwe grasmachine uit de caravan. En ik wist door welke bosbewoner. Want ik wist te vertellen tegen mijn echtgenote dat ze drie weken moest afwachten en dat mijn gebuur; een vent uit Liège dus; een andere schrootmachine zou kopen. Geen nieuwe. Een gebruikte. Mijn nieuwe grasmachine stond in Liège en de gebruikte minder versleten grasmachine stond drie weken later in Robertville op camping. Maar zekerheid telt niet. Ge moet bewijzen natuurlijk. En wat dat visgerief betreft heb ik er nooit nog iets van vernomen. Zo dom was die Waal ook wel niet. Maar leven met een dief als gebuur is geen aangenaam gevoel. Laatst gewijzigd door werkman : 19 november 2020 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trololo. Wat een vraag.
Alledaagse werkelijkheid. Denk je echt dat je zoiets in de poco-media gaat lezen?
![]() |
#70 |
|
![]() Dikke leugen, dat kan je hier elke dag zien. Een leugen dat al bijna 200 jaar oud is. En dat weet je. Er zijn effectief witte raven, dat is waar. Maar het blijven witte raven.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 20 november 2020 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |