![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De doelstelling van openbare dienstverlening zou moeten draaien om een zo goed mogelijke service te geven aan de burger, ongeacht quota, sexuele geaardheid of gendervoorkeur van de betrokken ambtenaar en ik vermoed dat men niet persé extreemrechts moet zijn, om de inherente discriminatie hiervan tov hetero-burgers in te zien. Die 'voorrang bij gelijke kandidaten' is dan ook een uitgelezen excuus, om vollen bak kiesvee te kunnen aanwerven: "De Stad Gent wil als organisatie een weerspiegeling zijn van de Gentse samenleving. Daarom lanceert de schepen van Personeel, Bram Van Braeckevelt (Groen), een uitgebreid meerjarenplan dat moet leiden tot een ‘broodnodige versnelling’ op het vlak van diversiteit en inclusie. In het meerjarenplan stelt het stadsbestuur dat het tegen 2025 af wil van het binaire man-vrouwdenken, om plaats te maken voor het spectrum aan genderexpressies op de werkvloer. Daarnaast streeft het ernaar dat zo’n 30 procent van de nieuwe collega’s buitenlandse roots heeft en 2 procent een arbeidsbeperking." https://www.standaard.be/cnt/dmf20201118_95754898 Serieus ? Zijn 30% van de Gentenaars van vreemde origine ? Neen Rudy, ge moet geen extreemrechtse mening hebben, om te zien welke windhanen hier proberen de bevolking wat blazen wijs te maken.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de VS en GB hebben er al verscheidene gevallen plaats gevonden waarbij mensen een andere identiteit aannemen om positief gediscrimineerd te worden en zo aan een job te geraken. Als je snel bruint in de zon of je haar wat krult zeggen dat je van Afrikaanse afkomst bent bvb ....
Dertig jaar lang aan mezelf gewerkt om geen vooroordelen te hebben, om geen kleur te zien, om iedereen als gelijke te zien, ... want dat was racistisch ... en vandaag is het racistisch om geen kleur te zien, geen vooroordelen te hebben en iedereen gelijk te stellen .... . Ik krijg hier echt zelfmoordneigingen van.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, als je het budget niet hebt om mensen zoals mij te betalen, moet je inderdaad een trapje lager gaan hé. Succes jongen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kadert allemaal in depopulatie politiek.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() .
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 20 november 2020 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Ik heb in mijn loopbaan veel intake gesprekken gedaan. Nooit heb ik twee kandidaten gehad die net even goed waren. En als je weet dat men in Gent naar 30% diversiteit streeft, kan men de eerstkomende jaren als autochtone kandidaat bij sollicitaties maar beter hopen dat er geen tegenkandidaten zijn uit minderheidsgroepen. Daar hoeft met zo'n campagne geen tekening bij.
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Och het is toch gewoon een andere manier om te zeggen dat het eigen vriendjes eerst is...
https://doorbraak.be/een-donkergroen-vermoeden/ Een donkergroen vermoeden ‘Positieve discriminatie’ is een (s)linkse achterdeur voor politieke benoemingen en het favoriseren van eigen kiescliënteel. 20/11/2020 |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
"Groen is zo slecht in het verkopen van het ecologische gedachtegoed dat het zijn toevlucht moet nemen tot het aantrekken van allerlei ‘gediscrimineerde’ doelgroepen waarop de slachtofferlogica kan toegepast worden. Het pamperen van allerlei minderheden die een bepaalde identiteit cultiveren en zich op een of andere manier bedreigd, benadeeld voelen. Dat gevoel dient gecultiveerd en wordt de Achillespees van politiek correcte propaganda. Helaas, klein detail dat Bram Van Braeckevelt ontgaat: de allochtone moslims hebben helemaal niks op met holebi’s en diversen. Ze zullen dus Groen ook weer verlaten, eens er zich een islampartij aandient, en dan wordt het stuiteren op de kiesdrempel voor de ecologisten. Vanop een afstand bekeken wordt dit nog lachen: de Groenen rijden zichzelf op middellange termijn de vernieling in met hun diversiteitsbijbel, hierin gevolgd door links-liberale goeroes van het type Bart Somers of Vincent Van Quickenborne. De ironie is ook dat de Groenen, door op etnisch profiel en genderspecificiteit te focussen, als onvervalste racisten én seksisten uit de kast komen." https://sanctorumblog.wordpress.com/...oen-vermoeden/
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die zin is het wel goed dat die groene clowns nu in de federale regering zitten. Zo zullen ze alweer ontmaskerd worden en faliekant door de mand vallen. Het is alleen jammer dat het nu voor de tweede keer op relatief korte tijd moet gebeuren maar het is wel broodnodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verbaast mij dat de burgemeester dit project goedkeurt. Jong en onervaren ? OVLD schuift te veel op naar links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Politiekers hebben al lang hun ziel aan de duivel verkocht, anders houden ze het niet mandaat na mandaat vol in dat particratisch clubje dadaïsten.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ettelijke collega's waarvan ik pas na jaren ben te weten gekomen dat ze anders geaard zijn. Men zal alleen nog mensen met een serieus geoefende gayradar op HR kunnen aanwerven, geen moslims dus want daar bestaat dat fenomeen helemaal niet.
![]() Als Quikie zijn goesting krijgt en ik een x op mijn identiteitskaart kan laten zetten dan zal ik het niet laten. Ben niet getrouwd dus ze kunnen niet bewijzen dat het niet zo is. En dan moeten ze me overal voorrang geven. Sociale woning, werk bij de stad, aanschuiven bij de bakker HEY IK HEB WEL EEN X OP MIJN IDKAART HE move over priviliged cis. Hahahaha. Ze zijn volledig gestoord bij groen!. Helaas niet meer prettig gestoord.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wanneer je dan gaat discrimineren, want " positieve discriminatie" is altijd voor de ander negatief, doe je dus open en bloot aan discriminatie en zet je bevolkingsgroepen tegen mekaar op Dat in Corona tijden waar iedereen moeilijk aan werk komt, is dit als initiatief vanuit eender welke stad een reden om die beleidsmakers onmiddellijk te ontslaan Omdat burgers enkel in een dictatuur betalen voor discriminatie En dan mede politici hier niet onmiddellijk werk van maken is onbegrijpelijk De schande en dommigheid ver voorbij; dit soort zaken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |