![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Humanoide afwijkingen die een klein lief hondje zomaar doodsteken zouden geen leven meer mogen hebben. Dus werk kwijt en geen uitkering. Maar ja, ons gerecht laat dat laagste van het allerlaagste krapuul gewoon vrij. Onbegrijpelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk gaat dit vooral over verboden wapens. Je mag je uiteraard verdedigen als je door om het even welk dier aangevallen wordt.
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Allemaal kwatch. Straks komt de smeerlap zijn moeilijke jeugd nog ten berde ook.... Geen enkel begrip voor zo’n onmens die voor zijn heilige egoistische concentratie zomaar met messen gaat zwaaien en onschuldige dieren vermoord. Trouwens in het ganse verhaal komt nergens voor dat er bijtgevaar was. Zelfs de rotzak blijkt dat niet vermeld te hebben in zijn verklaringen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Als men in zijn prive maatschappij vijandige dingen doet, zoals messen dragen als men wat gaat rondlopen...dan mag men gerust zijn maatschappelijk leven totaal verliezen. Waar in het dossier is er trouwns sprake van bijten ? Ik meen gelezen te hebben dat zelfs de messenzwierende rotzak dt niet eens beweerd heeft. Hij was gestootd in zijn egoistische roes van zogenaamde concentratie Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 22 november 2020 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en een hond is inderdaad geen mens, een hond wordt gezien als eigendom. het doden ervan is dus zoals het in brand steken van een auto, vandalisme. als iemand uw auto in brand komt steken dan zou u vast ook wel willen dat hij daar serieus voor gestraft wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met uw blote handen hebt ge daar geen kans tegen Willem. ![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200604_04981086
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al lopend heb ik er eigenlijk nog maar weinig last van gehad. Met de fiets ben ik wel al eens in de gracht gesukkeld door een hond die plots op me af kwam gelopen. Toen heb ik de eigenaar toch ook wel de huid volgescholden. Maar de hond iets aandoen is nooit bij mij opgekomen. Het is dan ook niet de schuld van die hond maar van de eigenaar. Er is dus geen enkel excuus voor die stekende jogger
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ps ik zeg ook niet dat je een hond moet doodsteken. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 22 november 2020 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk toch niet dat dat loperke een tweede maal een hondje gaat dood steken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit lijkt mij een behoorlijk rationele benadering. Ik denk echt niet dat er iemand is die geloof wil hechten aan de these dat een jogger 'dreiging' voelde voor dergelijk pruts-hondje. Die kerel gaat zijn beste dag niet meemaken in de rechtbank. Maar waar ligt de grens ? Er is regelgeving : een verbod om honden los te laten lopen. Wie die regels respecteert kan nooit dergelijke zaken meemaken en dan zijn discussies of het nu over een langharige dwergmuis gaat of een groot bijtbeest ook niet meer nodig. En dan is de recreant in de publieke ruimte veilig voor de gevolgen van onverantwoordelijke eigenaars van honden. |
|
![]() |
![]() |