![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Prima , maar dan niet alleen voor xie niet gevaccineerd is.
Obesitas, roken, te weinig bewegen, ... jammer maar je zal 2de keus zijn.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat men het vaccin op dezelfde manier als het virus moet bekijken.
Zorg dat je het niet krijgt. Het is nog jaren afwachten welk verloop het vaccin zal kennen. En anders dan het virus krijg je het niet meer uit je lijf mocht het niet deugen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 november 2020 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus...als het eigenlijk echte nawerkingen heeft, krijg je het niet meer uit je lijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Waarschijnlijk tegen dat genoeg mensen ingeënt zijn zal het wel bijna Juni zijn. Volgens mij zouden er sowieso geen 10.000 doden meer vallen door natuurlijk verloop van Corona.
Dat is in België dan nog 86 personen op honderd duizend man. Hoeveel doden mogen er van u door het vaccin vallen. Doden die anders niet door COVID zouden zijn gevallen, maar bv jongeren die verkeerd reageren door iets wat in het vaccin zit. Hoeveel op honderdduizend is toelaatbaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft hij dit onder dwang moeten doen dan zijn de verantwoordelijke moordenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ik normaal vinden. Iedereen die de MOGELIJKHEID HAD om niet ziek te worden, en die mogelijkheid niet ten volle heeft benut, krijgt uiteraard tweede keus ten opzichte van iemand die de keuze niet had.
En dus vallen alleenstaande bejaarden altijd in tweede keus. Wat voor hen was het perfect mogelijk om zich te beschermen en niet ziek te worden. Maar troost U, er gaat nooit meer triage moeten gedaan worden voor covid hoor. Dat is voorgoed achter de rug. De politiek is nu "het redden van het vaccin". Men moet nu absoluut nog trachten om te laten geloven dat het vaccin nodig zal zijn om nog een epidemische piek van de omvang die de ziekenzorg zou overbelasten, te vermijden. Die gaat er nu niet meer komen, maar men kan nog doen alsof. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2020 om 06:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal dat niet weigeren hoor, maar ik zal misschien toch liever eerst 6 maanden de kat uit de boom kijken om te zien hoe het vaccin reageert bij anderen, vooral de herbesmettingen.
Trouwens, het zou idioot zijn om het vaccin te nemen in het voorjaar. Tegen dat het najaar komt, is het grotendeels uitgewerkt. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2020 om 06:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Ah nee, obesitas bvb. verhoogt aanzienlijk de kans op IC opgenomen te worden. Dus iemand met een ongezonde levensstijl neemt de plek in van een ander.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.medrxiv.org/content/10.1....17.20233080v1 Citaat:
Corona is 3 keer griep. Besef je dat ? 3 keer griep. Wij doen wat we allemaal gedaan hebben voor 3 keer griep. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2020 om 14:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
6 maanden de kat uit de boom kijken ? Ik zie niet in waarom, ook al is het effect nul komma nul. Momenteel gaan er stemmen op om het vaccin te verplichten. Ik ben eens benieuwd wie het gaat halen. In de zevende dag gisteren werd zelfs de vraag gesteld of niet beter eerst de jongeren worden gevaccineerd. De vraag blijft nog altijd of de gevaccineerde nog iemand kan besmetten of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je maar een gedeeltelijke antilichamen respons hebt, en er komt een variant van corona die die ontduikt, of door verminderde antilichamen aanwezigheid, kan je een enhancement bekomen. Corona is vooral gevaarlijk voor een cytokine storm. Wanneer krijg je een cytokine storm ? Wanneer de signalen van voldoende immuunrespons ontoerijkend zijn of in de war gestuurd worden. Welnu, wat denk je dat er zou kunnen gebeuren als je daar met uw slecht getunede antilichaampjes in te kleine aantallen gaat reageren ? Het gevaar bestond ook voor echte infecties, maar we stellen dat niet vast, he. Echte infecties lijken geen aanleiding te geven tot enhancement als men reinfecteert. Maar met heel beperkte antilichamen bescherming door een vaccin wil ik dat eerst zien. Het zou nogal een mop zijn he, mocht men de bevolking gedwongen hebben tot vaccinatie, en dan blijkt reinfectie in het najaar in vele gevallen dodelijk af te lopen ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2020 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eh, we mogen toch aannemen dat die dingen eerst worden getest. Misschien toch maar best eerst de oudjes laten vaccineren ![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 23 november 2020 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat KAN men gewoon nog niet getest hebben, want nog niet genoeg tijd he. Je snapt dus mijn punt dat ik wat wil wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |