![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem met koopzondagen ? Ik zie enkel voordelen. Spreiding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben daar met Dadeemelee ook mee gestopt. De onzin en onwil werd gewoon te groot.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de grens kopers zijn economische vluchtelingen
Gelukzoekers. Parasieten.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 november 2020 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() ???????
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop dan met erop te reageren. Laat hem de discussie maar in zij hoofd "winnen"
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is dan nog zonder de verdoken belastingen, zoals marktenmanipulaties gerekend. Waar gaat de X/2 naartoe: naar overheid en haar rijkmetbelastingsgeld-club, en naar de hele santekraam klagers en stakers erachter, gebukt onder de.. bezigheden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |