![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitstekend !!
Nogmaals een bewijs dat deze ploeg van loosers goed aan elkaar hangt. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 30 november 2020 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een absurde uitzondering is, dan zijn het de prof voetballers die hangen elkaar wel na elke goal af te lebberen. Onbegrijpelijk dus dat ze dat liefhebberijtje nog niet vergrendeld hebben.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 30 november 2020 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van dat trekken?
![]()
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Zijn partij , tiens ?
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Oh hij begint nu pas met zich aan de maatregelen te houden??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toch iets positief in heel die corona miserie.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Herinner hem er niet aan of binnenkort is het gedaan met wandelen in het bos want er zal zeker één viroloog te vinden zijn die dan op het idee komt dat corona besmettingen ook via een knuffelcontact met een boom mogelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heeft hij zijn kinderen al verteld dat wat hem betreft ze niets erven als hij sterft? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet me denken aan de 2 volgende nummertjes:
https://www.youtube.com/watch?v=0jMJ6xFCLaM ![]() https://www.youtube.com/watch?v=NXsxyxpTYiE ![]() https://www.youtube.com/watch?v=OKFDHbP7R50 ![]() ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Verder: Ik hou me aan de coronaregels !! Liever een jaartje of 2 uitstellen en langer leven , dan .... nu feesten , en een paar weken later 2 meter diep gestoken worden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 november 2020 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=KcVvi85p1lU
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |