![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() In mijn geval is dat wel een beetje. Je houdt uw beste kleren voor uit te gaan en uw iets oudere om te werken. Als je overal altijd het laatste nieuwe wilt aanhebben, dan heb je inderdaad een probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me ook al eens laten vangen aan goedkope dingetjes.
Een paar sloffen van den aldi om mee te werken? 25€. 2 weken later valt de zool er af en zitten er putten in de bodem van uw gewicht. Bij champs 160€ en 2 jaar later is er nog niks aan. Toch wel een serieus verschil.
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In testaankoop werd dikwijls bewezen dat het niet altijd de hele dure dingen zijn die het beste zie duurzaamst waren. Zou moeten zo zijn maar blijkt niet altijd te kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vliegen is nochtans niet verboden ? Wie vliegt overtreedt de regels toch niet ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2020 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat kan maar nogmaals wie vliegt overtreedt toch de regels niet ? Vliegen is toch niet verboden ? Dat is toch niet hetzelfde als illegale feestjes organiseren ? Of familiefeesten ? Of zonder mondmasker in de winkel lopen ?
Wat vindt U zo erg aan mensen die vliegen ? Ik vraag me af wat het verschil is met mensen die een trein nemen ? Dat is toch ook niet verboden ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2020 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, we nemen het vliegtuig niet om naar de bakker te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar van 1€ t shirts zou er toch een lichtje moeten branden.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja voor 1 euro kan je niet veel hebben maar je hebt er wel 20 voor dan wanneer je 20 geeft voor eentje. Of die van 20 euro 20 X langer gaat meegaan is nog maar de vraag ![]() Maar ik geef grif toe kledij interesseert me maar weinig. Ik zie en merk wel als mensen dingen dragen van kwaliteit. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2020 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Spanje heb ik het al vaak gezien dat die negers die op de dijken waar ze hun nepschoenen en handtassen en brillen verkopen ook leveren aan de gewone winkels die ze dan in hun etalages voor echte verkopen. Online kopen zal hetzelfde verhaal zijn.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Primark ken ik niet. Zeeman ben ik al wel eens geweest. Dat linnen, onderkleding en zo is wel ok als men niet het goedkoopste neemt. Bovenkleding zou ik er niet kopen.
Ik ga liever naar 'middenmoot' winkels zoals JBC, E5, Brantano en zo. Kwaliteit, niet goedkoop maar ook niet buitensporig duur. Jammer genoeg gaan die bijna allemaal failliet. ![]()
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te werken koop ik ook goedkope t shirts natuurlijk.
In de c&a voor pakweg 5€ stuk. Maar om wat deftiger te zijn koop ik toch wel betere. Je ziet dat op straat dat heel veel mensen er slordig bijlopen. Zeker in de steden.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net wat ik ook denk. Schoenen is hetzelfde ...wat zou de beste koop zijn 10 paar schoenen van 20 euro of 1 paar schoenen van 200 euro ?
Maar ik geef toe ....mensen die kwaliteitskledij dragen dat zie je wel....en als ik het al zie of merk die er niet veel van kent ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2020 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net wat ik ook denk. Schoen is hetzelfde ...wat zou de beste koop zijn 10 paar schoenen van 20 euro of 1 paar schoenen van 200 euro ?
Maar ik geef toe ....mensen die kwaliteitskledij dragen dat zie je wel....en als ik het al zie of merk die er niks van kent ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |