![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel wat pendelaars zullen nu aktief zoeken naar een job in hun eigen regio. Goed voor de verdere uiteendrijving v.d. gewesten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bv: Brussel heeft maar één grote randparking. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De takstol zonder alternatief voor de reiziger is een slag in't water.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachaert over stadstol Brussel: “Als ik sommige acties van N-VA en MR zie... Laat ons het populisme achterwege laten”
Ik kom nooit in Brussel en ik ga dat zo houden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De wijzen komen nog altijd uit het Oosten. ![]() Kilometerheffing in Brussel een reden om te splitsen? Om paar jaar uitstel te hebben en dan met verschillende belastingsystemen te zitten op een kleine oppervlakte als België? Daar moet ge oogklepdragende flamingant voor zijn om dat na te streven. Zo ene die denkt dat we nog in de middeleeuwen leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil u even confronteren met de werkelijkheid Pasoske. Ik bezit al 19 jaar een volautomatische wagen omdat ik gehandicapt ben. Die verbruikt natuurlijk wel meer. Vorig jaren gebruikte ik die wagen uitsluitend nog om te gaan winkelen legde ternauwernood 1.100 km af. Maar ik wordt belast op zijn verbruik. Dus moet ik nu bijna 700 euro verkeersbelasting betalen aan vadertje staat. Natuurlijk staat het mij vrij om met die wagen onbeperkt de lucht te verpesten en meer kilometer te rijden maar ik heb er als gehandicapte geen behoefte aan als gehandicapte. Niet erkende gehandicapte dus. Want ik zou dan weer niet genoeg gehandicapt zijn. Ondanks het feit dat ik totaal niet meer kan stappen. Ik denk dat Weits het bij het rechte eind heeft wanneer hij het heeft over zijn kilometervergoeding. Ik vind dat een gehandicapte zoveel doen betalen voor het niet gebruiken van wagen of wegen een maffiapraktijk is. Niet meer nog minder. Meteen weet je hoe ik denk over de politiek in dit land Pasoske. Enige logica en rechtvaardigheid is het laatste waar ze zich zorgen over maken. Nu zal ik mij een andere wagen moeten kopen om te ontsnappen aan die praktijken. Want ze moeten godverdomme niet denken dat ik mij laat blijven bestelen door gangsters. Dat is hier dus de manier waarop men gehandicapten pluimt. Nog opmerkingen Pasoske? Zou je niet beter in Limburg al die mooie paarden gaan bekijken op jullie alpenweiden? Of denk je nu echt dat ik Limburg niet ken? En jou ken ik ook al een tijdje via dit forum. Je deed er ook beter aan van te zwijgen. Niet dat ik hun deze paarden niet gun maar jij zou als Limburger best eens de hele reutemeteut eens bekijken voor je uw mond open trekt over zaken waar je niks van afweet. Dit forum zou er wel bij varen. Laatst gewijzigd door werkman : 7 december 2020 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Officieel niet maar de facto werkt ze wel zo. Net zoals Bern ook de hoofdstad van Zwitserland niet is. |
|
![]() |
![]() |