Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2004, 23:42   #61
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

[quote=ElFlamencoLoco]Flauwekul, ik ben enkele jaren geleden als postbode te Leuven vaak de deur binnen gegaan bij moslimgezinnen waar ik steeds zeer voorkomend werd ontvangen door zowel mannen als vrouwen. Heel gewone mensen die mij even vanzelfsprekend een kopje sterke thee aanboden, als Vlaamse mensen een kopje koffie of een glaasje bier. (En... oh nee, ik kwam daar niet aan huis om het pensioen uit te betalen, of ander geld.) Een enkele keer kreeg ik de deur zowaar tegen mijn neus. Maar dat gebeurde ook wanneer er Vlamingen woonden. Je gaat toch niet beweren dat alle Vlamingen goede ambassadeurs zijn van hun land/cultuur, en geen enkele moslim van zijn land/cultuur?

ik ben nu al drie keer naar Turkije op vakantie geweest en Tunesie en Djerba... en heb ook veel thee gedronken, maar er geen ekele keer criminalitiet gezien of gemerkt ! Zelfs eens mijn camera laten staan... en 200 m verder kwam een jonge gast hem terugbrengen uit een winkel !! dat zie ik hier niet gebeuren

Jammer, maar postbodes die correct ontvangen worden door allo- én autochtoon komen met hun smoelwerk niet in de gazet en op tv. Geen mens die zich daaraan interesseert. Ik denk dat jij een beetje teveel de krant leest, en teveel tv kijkt, en te weinig met eigen ogen en oren de wereld om je heen verkent.Tja, in toeristische streken, waar de mensen leven van de vreemdelingen, is het nogal wiedes dat zij alles in het werk stellen om die vreemdelingen niet voor het hoofd te stoten. Dus, als jij je vakanties doorbrengt aan de Costa Dorada of zo, dan geloof ik graag dat je "er nog niets van gemerkt hebt". Mij zal je niet vaak tegenkomen in oorden die aan het massatoerisme werden opgeofferd. Elders liggen de mensen wél wakker van de verrechtsing, en vele Fransen bijvoorbeeld praten niet alleen met weerzin over het "Velams Bloque" maar ook over het Front National. Ze vragen zich af hoe het mogelijk is, en ik mét hen...Wiens schuld? De moslims? Dan geef ik je niet helemaal ongelijk. Maar... ook mensen uit "onze" rangen hebben boter op het hoofd, de ene al meer dan de andere. Als de spanningen inderdaad escaleren, dan heeft zowat iedereen er fout aan. Want om ruzie te maken moet je met zijn tweeën zijn. Wat baat het onze kinderen spelletjes als "hij is begonnen" af te leren, als we die spelletjes met zijn allen op grote schaal gaan spelen?Okee, ik wil niet de vergelijking maken tussen een briefschrijver en een zelfmoordterrorist. Die vergelijking was erover. Neemt niet weg dat de maatschappelijke schade, door die briefschrijver veroorzaakt, niet moet onderschat worden. Wie is er nu gebaat bij dergelijke acties? Het enige effect is dat iedereen nog meer op de tippen van zijn tenen gaat lopen en dat de spanningen nog toenemen. Was jij het niet die sprak van "eigen schuld, dikke bult"?

de jeugdcriminaliteit is een balk in het oog... ik werk en leef in "Brussel" 2003 1400 jeugdcriminelen opgepakt stond er laatst in een krant !! cijfers van de politie en parket van Brussel hoor terwijl het blauwe leugenfabriekje wel anders voorliegt !!

Als wij dergelijke briefschrijvers gaan bejubelen, dan zijn we immers geen haar beter dan moslims die juichten bij de WTC-aanslagen. Geen haar. Vandaar dat ik me verheug dat jij je tenminste ook van die briefschrijver distantieert, en dat je vindt dat hij streng gestraft moet worden. Allez vooruit, je bent nog niet de rotste.Soms staan er in de kranten weinig interessante artikels over moslims die zich van e.e.a. distantieren. Weinig interessant, wegens niet spectaculair. Een groep kutmarrokaantjes, die staan te roepen en te zingen bij de aanslagen van Madrid oogt veel spectaculairder, doet de oplages stijgen, en brengt dus méér brood op de plank voor al wie in de media werkt. Denk daaraan, Ancapa, als je de gazet leest en het tv-journaal bekijkt.

ik bejubel geen briefschrijver en het Vlaams Belang evenmin ! ik lees wat er staat en zie de beelden, hopelijk jij ook !

Waarom werd er een paar dagen geleden in Nederland zoveel heisa gemaakt over één imam die de hand van de (vrouwelijke) minister Verdonk niet wilde schudden "uit religieuze overwegingen", terwijl 49 andere imams dat wél deden, maar niet (of nauwelijks) vermeld werden in de pers? Echt, de manier waarop onze media omgaan met de hele problematiek rond onze relaties met de allochtonen (in het bijzonder de moslims) doet me steeds meer kotsen. Af en toe eens een andere krant lezen dan "Het Laatste Nieuwsblad" kan daarbij helpen.Hiermee ben ik het zonder meer eens.Je onderschat de dubbelhartige houding van de VB-kopstukken, die naar "buiten" een ietwat ander discours voeren dan naar de eigen achterban. Eerlijk vind ik het geenszins, en dat is de voornaamste reden waarom ik vooralsnog het VB niet genegen ben.

die hand weigeren was slechts een detail, doen orthodoxe joden ook... en stoort mij niet echt, maar het komt niet goed over ! het probleem is vooral de jeugdige moslims zelf vanaf 10-12 jaar tot 25 jaar die zich inlaten met allerlei criminele activiteiten ! In de rode morgen vindt je daar natuurlijk niet veel van terug ! Ik ben al naar veel vergaderingen of meetings geweest en heb niet veel gemerkt van "andere discours" hoor : je vindt zelfs de volledige teksten op de website !

Want wat moet ik vinden van een partij die van naam verandert omdat ze veroordeeld is voor racisme - en dus te kennen geeft dat ze niet racistisch wil zijn (goed zo) - maar anderzijds zegt "dat er niets veranderd is" en dat het Vlaams Belang het integrale programma van het Vlaams Blok overneemt? Een houding die allesbehalve duidelijk is, behalve als je er vanuit gaat dat het VB van twee walletjes wil eten...Momentje, het Blok werd o.m. veroordeeld op basis van Dewinters beruchte 70-puntenplan waarin ronduit wordt opgeroepen tot separatisme en nauwelijks verholen apartheid.

het zeventig puntenplan is meer dan 10 jaar oud, bestaat niet meer, maar intussen is de racisme wet zes keer aangepast en zelfs één keer de grondwet !!! Voorbeeldje : jij begaat vandaag een zware snelheidsovertreding en binnen tien jaar is de wet zes keer aangepast en wordt je met retro-activiteit je auto in beslag genomen en je rijbewijs levenslang afgenoemen !! Is dat eerlijk ?! Had je dat geweten had je niet zo hard gereden...

Het Vlaams Blok is niet veroordeeld op basis van het verkiezingsprogramma 1999, 2003, 2004... so what ?! enkel voor een oud aantal standpunten of ideeën of een aantal pamfletten waarin feiten, weliswaar aangehaald of herhaald werden of scherp gesteld werden...

Van San gaat naar verluid een nieuwe studie publiceren... gaat ze dan ook veroordeeld worden wegens stelselmatig herhalingen ?!

Vrije meningsuiting is een recht, Ancapa. Maar bij elk recht hoort ook verantwoordelijkheid. Wil je van een recht gebruik maken, dan doe je dat op een verantwoorde wijze. Wat Dewinter predikte was - de geschiedenis leerde het ons meermaals - onverantwoord. En wie zich onverantwoord gedraagt verliest (tijdelijk) zijn rechten. Toch niet meer dan normaal (=norm), hoop ik.Of men er verstandig aan deed het Blok te veroordelen weet ik niet, ik betwijfel het wel. Maar ik vrees dat men geen keuze had.

Vlaams Blok en elke protagonist heeft steeds sterke uitspraken gedaan en dat moet als politieke partij kunnen, ook scherp gestelde standpunten... door die uitspraken is nog nooit iemand aangezet om te racistische daden of moorden te plegen, wat maar al te graag beweerd wordt !!

Zolang je meningen politiek kan ventileren is er niets aan de hand... als je ondergronds moet gaan wordt het pas gevaarlijk en krijg je guerillatoestanden of al qaida toestanden en wordt het pas echt gevaarlijk !!

Kijk, wie zegt ons dat Dewinter niet opzettelijk en wetens en willens over de schreef gegaan is bij het opstellen van zijn 70-puntenplan? Wie zegt ons dat hij niet wist dat hij en zijn medestanders hiervoor ter verantwoording zouden geroepen worden. Dewinter is (of was) advocaat, alleszins een man die gestudeerd heeft. Hij had het kunnen weten, en ik ben er nagenoeg zeker van dat hij het wist.

Ik kan niet anders dan concluderen dat het een handige zet van hem geweest is, zodat hij het Blok in de rol van de underdog kon casten. En de underdog weekt nu eenmaal veel sympathiegevoelens los. Het VB werd en wordt groot omdat veel mensen zichzelf vereenzelvigen met de underdog. Dát is de verborgen strategie.

zo zitten de belgen nu een keer in mekaar hé, het is zoals voetballen tegen de Hollanders... De strategie van het Vlaams Blok en nu Vlaams Belang is zo simpel als geniaal !

Ik eindig ermee je mee te delen dat ik geen enkel politiek engagement heb, me tot geen enkele partij beken en geen lidkaart heb van om het even welke politieke drukkingsgroep. Maar mocht ik ooit zinnens zijn politiek actief te worden, dan zal - in de huidige omstandigheden - het Vlaams Belang wel de laatste partij zijn die op mijn medewerking en/of steun kan rekenen. Ik vind dat Vlaanderen beter verdient dan een partij die nog geen enkele bijdrage heeft verricht tenzij het bespelen van de sympathiegevoelens van een goed deel van de bevolking, door de geslagen hond uit te hangen. Sympathie is mooi, maar eerlijkheid en oprechtheid zijn nog véél mooier.

het cordon sanitair doorbreken zou een eerste stap zijn : ofwel verdrinken ze mee in het bad zoals dikwijls beweerd wordt... ofwel is het Vlaams Belang veel sterker dan de pseudodemocraten laten uitschijnen !

Een keuze voor het Vlaams Belang is een bewuste keuze, omdat er iets moet veranderen aan de vele problemen in de maatschappij... en dat is niet alleen criminaliteit van allochtonen of problematiek van asielzoekers of illegalen, waar velen zich op fixeren. Daarom is niet alleen Brussel een goede school... maar ook Antwerpen of Mechelen enz.......................... !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 00:09   #62
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

selectief kwoten en delieten is ook uw specialiteit? Door netjes te delietenn wat niet binnen uw oogkleppen past krijge je een verdraait beeld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
Ik zou het zelf niet duidelijker kunnen zeggen, diegene die met een hoofddoek rondlopen tonen inderdaad geen enkel respect voor ons. Eindelijk een moslima die toegeeft dat het dragen van de hoofddoek een teken van verachting van onze westerse waarden is.
een vollediger kwoot geeft een ander beeld, en voor de minderen onde u heb ik er zelfs een kleurtje aan gegeven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Bedreigde moslimvrouw doet hoofddoek af
,,Uit respect voor mijn baas Rik''

Naïma: ,,Ik neem mijn hoofddoek af uit respect voor meneer Rik en mevrouw Rita. Die onbekende bedreigt ook de familie. Die tweede brief heeft ons allemaal heel bang gemaakt.''
geeft wel een ander beeld he
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 00:11   #63
MVB
Banneling

Standaard

Die besluiering steun ik 100% voor dikke lelijke oude wijven 8) .
Waarschijnlijk is er in de loop der tijd in de originele koran bij het verhuizen een blaadje verdwenen die zei oude vette lelijke wijven besluieren en mooie meiden met string&topje.
MVB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 00:13   #64
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Laat dat een les zijn voor de verdedigers van onvrijheidsymbolen.
u keurt dus dreigen met geweld goed? Interessante vaststelling. Bent u moslim? Nee, overweegt u een bekering? Want het is toch alleen maar dat gespuis dat die taal verstaat (volgens u en uw soort)

Laatst gewijzigd door driewerf : 8 december 2004 om 00:14.
Oud 8 december 2004, 00:15   #65
MVB
Banneling

Standaard

Naima is nu toch nog in zekere zin besluierd, heeft zo'n papieren muts aan .

Op die manier ziet ge haar haren toch ook niet zodat indien er daar een moslimke rondloopt niet over verhit zou geraken .
Oud 8 december 2004, 00:17   #66
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
De baas van de delicatessenzaak zal gevoeld hebben dat hij, door de vasthoudendheid van zijn personeelslid aan haar godsdienstig onvrijheidssymbool, meer klanten verloor dan er bijmaakte.

Meer moet je daar niet achter zoeken.
artikel niet goed gelezen, wacht, ik zal het u gemakkelijk maken en er hier en daar een kleurtje aan geven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Naïma, een werkneemster van delicatessenzaak Remmery in het West-Vlaamse Ledegem (bij Menen) heeft gisteren voor het eerst haar hoofddoek op het werk afgedaan. Een onbekende dreigt in brieven met brandstichting als zaakvoerder Rik Remmery nog langer gesluierde arbeidsters in zijn fabriek toelaat.

Naïma: ,,Ik neem mijn hoofddoek af uit respect voor meneer Rik en mevrouw Rita. Die onbekende bedreigt ook de familie. Die tweede brief heeft ons allemaal heel bang gemaakt.''

Zaakvoerder Rik Remmery benadrukte gisteren dat hij zijn werkneemster de vrije keuze had gelaten. Naïma besliste zelf actie te ondernemen. ,,Zij kon niet verdragen dat er iets met ons zou gebeuren. Zij legt uit vrije wil haar hoofddoek af op het werk'', zegt Rik Remmery.

De delicatessenzaak Remmery draait deze weken op volle toeren. Het bedrijf verwerkt en verpakt visgerechten voor winkelketens. Een eerste dreigbrief op 24 november zorgde voor onrust.
Oud 8 december 2004, 00:19   #67
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
het zou maar erg zijn moest ze die doek ophouden terwijl haar baas en z'n familie om die reden bedreigd worden.

niet?

tis verdorie maar 'n stomme vod, niet haar kop dat ze moest afzetten.
het is veel erger dat het 'eigen volk' de familie van die Remmery bedreigt niet? Wie gaat er hier over de schreef misschien?
Oud 8 december 2004, 00:26   #68
MVB
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
u keurt dus dreigen met geweld goed? Interessante vaststelling. Bent u moslim? overweegt u een uitkering? Want het is toch alleen maar dat gespuis dat die taal verstaat (volgens u en uw soort)
Reis veel en graag en kan met veel soorten nationaliteiten en overtuigingen om, behalve islam, en marrokanen storen me mateloos omwille van persoonlijke ervaringen en vrienden die ook al veel negatieve ervaring met dat soort arrogant tuig hebben.
Ja tis toch nie zo dat ze haar kop hebben afgekapt he als ge begrijpt wat ik bedoel, wij zijn geen beesten zoals die moslim's he8) .
Oud 8 december 2004, 00:46   #69
driewerf

Standaard

aangezien het forumlid MBV het nodig vond mij te kwoten, en en passant mijn tekst te vervalsen, hieronder nog eens het origineel. Het mannelijk forumlid MBV toont hiermee alleen maar zijn argumentatieve armoede. Ik vermoed dat het mannelijk lid MBV bij stalin in de leer is geweest als het op vervalsingen is aangekomen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
u keurt dus dreigen met geweld goed? Interessante vaststelling. Bent u moslim? Nee, overweegt u een bekering? Want het is toch alleen maar dat gespuis dat die taal verstaat (volgens u en uw soort)

Laatst gewijzigd door driewerf : 8 december 2004 om 00:49.
Oud 8 december 2004, 00:48   #70
MVB
Banneling

Standaard

Als ik dit hier zo allemaal goed lees he, willen veel Europeanen eigenlijk enkel het beste voor de moslim's. Namelijk dat ze terug naar hun echte roots moeten gaan en dat kan enkel in hun eigen land . Het duivelse westen is echt niet gezond voor de moslim gemeenschap, teveel verderf & afleiding en zo.
Wij verstaan dit en voelen dus met jullie mee.
Hopelijk kunnen we met z'n allen die gemeenschap helpen.
Mohamed zou zeer fier en tevreden zijn mochten z'n verloren zonen & dochters terug keren.

In afwachting van uw antwoord, verblijf ik.

Hoogachtend,

De Europese gemeenschap
Oud 8 december 2004, 09:26   #71
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
waarom zouden wij ons eigen Vlaanderen moeten verlaten wij zijn hier thuis en wij leven hier volgens onze normen en waarden...
iedereen die bij mij thuis binnen komt, past zich aan en is bij mij welkom... zoniet vliegt hij er uit en is niet meer welkom, tenzij hij zich excuseert...
aanpassen aan mijn waarden of aan die van u ? Ik ben ook een Vlaming, maar uit de grond van mijn hart hoop ik dat allochtonen zich wel aan mijn en niet aan uw waarden aanpassen..
Oud 8 december 2004, 09:27   #72
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Mensen als jij zorgen ervoor dat er nog veel meer van dergelijke brieven gaan geschreven worden. Vertel dat maar aan je andere multiculcollaborateurs in het buitenland.
je doet net als die Arabieren die ook alle schuld voor de problemen op de Joden steken.. Ontwijkgedrag noemen ze dat
Oud 8 december 2004, 19:05   #73
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Wedden dat Elflamencoloco niet dezelfde politiek correcte zedepreek zou afgestoken hebben indien die arbeidster een Klu-Klux-Klan pinnemuts had gedragen, uit geloof, en haar werkgever een gelijkaardige bedreigingsbrief had ontvangen.
Wedden dat... wedden dat... Ik ben groot genoeg om zélf mijn betoog te voeren, voer jij het jouwe maar, en liefst in jouw eigen naam. Leg me geen woorden of intenties in de mond die ik niet gezegd heb en zelfs niet gezegd wil hebben.

Er is wel degelijk een verschil tussen een vrouw die al jarenlang mét toelating van haar baas op de werkplaats een hoofddoek draagt en een KKK-adept die blinde haat en terreur zaait tegen mensen omdat ze ervan verdacht worden jood, katholiek, communist en/of zwart te zijn. Dat verschil is hemelsbreed, en als jij daarvoor blind bent, dan ben je nog tien keer blinder dan je mij verwijt.

De enige vraag die op zijn plaats is, is in hoeverre haar hoofddoek geen gevaar is voor de hygiëne op het werk, vermits het een bedrijf in de voedingsector betreft. Daarvoor is uiteraard in eerste instantie de baas verantwoordelijk. En als hij van oordeel is dat dat hoofddoek geen noemenswaardig risico vormt, wie is die anonieme briefschrijver dan om van mevrouw te eisen dat zij dat doekje thuis laat.

Verdorie, wat is dat toch met jullie, Spolpoel? De omgekeerde wereld: jullie stellen die vrouw gelijk met moslim- en zelfs KKK-terroristen, en jullie zwijgen in alle talen over de terreur die die briefschrijver veroorzaakt. Jullie verwijten dan wel de moslims dat zij zich véél te weinig distantiëren van terreur die in naam van Allah wordt gezaaid (en jullie verwijt is niet geheel ten onrechte, ik ga er zelfs een stukje in mee), maar door jullie niet van zo'n briefschrijver te distantiëren tonen jullie wel héél duidelijk aan dat jullie godverdomme geen haar beter zijn dan diegenen die jullie zo viseren.
Citaat:
Een KKK-pinnemuts is net als de kopvod én een provocatiesymbool én een apartheidssymbool. Er is geen groot wezenlijk verschil tussen de boodschap die uit deze hoofdtooisels emaneert.
Een KKK-pinnemuts is, net zoals de Hitlergroet bvb. symbolisch zeer zwaar beladen. Bovendien is het gebruik van die symbolen beperkt tot een zeer gesloten groep: de KKK-adepten lopen met hun "geloof" niet te koop in het dagelijkse leven, alles speelt zich letterlijk af achter maskers. En ook nazi's (en neonazi's) kiezen voor een soort isolement en voelen zich verheven boven wat volgens hen "de massa is die ziende blind is".

Een hoofddoekje wordt door grote groepen uit de moslimgemeenschap gedragen. Het grote verschil is dat de dames die voor dit doekje kiezen niet zélf voor een isolement kiezen, maar daartoe gedwongen worden omdat sommige autochtonen zich op hun lange teentjes getrapt voelen en het hoofddoek afdoen als "niet tot onze cultuur behorend" of "symbool van onderdrukking" of "sympathiebetuiging jegens WTC-terroristen" of wat nog niet allemaal.

Eén van de basisrechten in onze Westerse maatschappij, één van de meest cultuureigen rechten, dat is dat wij allemaal (dus ook de moslims) mogen doen wat wij willen, zolang wij niemand anders schade of nadeel berokkenen. Een vrouw die om welke reden dan ook een hoofddoekje draagt, die brengt noch jou noch mij schade of nadeel toe. En als jij beweert van wél, dan zeg ik dat jij héél lange tenen hebt en dat je één van de belangrijkste "eigen" basisrechten met voeten treedt; en daardoor geef je te kennen onze "eigen waarden" net niét te verdedigen, en zelfs niet te respecteren!

Het argument dat hoofddoekjes symbool zijn van (vrouwen-)onderdrukking kan misschien waar zijn, maar een verbod op hoofddoekjes is onzinnig en niet te realiseren. Een vrouw die beweert een hoofddoekje te dragen om de winterkoude te trotseren, die zou dat dan wél mogen. Evenzo een vrouw die een nieuwe mode wil lanceren. Maar als het een moslima is, dan pretendeer jij te mogen beslissen dat zij dat hoofddoekje niet tegen de kou draagt, of evenmin om de laatste mode te volgen, maar wél omdat zij zo zou te kennen geven dat zij ermee akkoord gaat zich door haar man, broers en zonen te laten onderdrukken. Van pretentie gesproken!!!
Citaat:
De grote schande in dit land is dat politiek correct verziekte meute het vertikken om de parallel tussen beide symbolen onder ogen te zien ; dat ze in al hun lafheid zich blijven verschuilen achter nepargumenten als geloofsvoorschriften en multiculturele verrijking om dit vrouw-denigrerend vod goed te praten.
Ik ben ook niet gelukkig met geloofsvoorschriften die een bepaalde groep - in dit geval de vrouwen - onderdrukken. Maar jij vergist je van doelwit. Niet die vrouwen hoor je dan aan te pakken, maar de mannen! Dáár ligt de hond gebonden, niet bij de vrouwen.

De moslimgroepjes die onze steden onveilig maken bestaan (bijna) volledig uit (jonge-)mannen, dat is je wellicht nog niet opgevallen, zo blind ben je wel. De redenen daarvoor hebben niet alleen met de islam te maken, maar ook met kansarmoede. Waarom jullie de vrouwen zo viseren, en de meisjes die wél braafjes naar school gaan, dat blijft me een raadsel. Logica is niet jullie sterkste kant. Pak verdomme die mannen aan!!!

Maar nee, een anonieme (en dus laffe) briefschrijver voelt zich blijkbaar niet mans genoeg en richt zijn pijlen dan maar tot een vrouw die zo al in een zwakke positie verkeerd binnen haar familiekring. Dat maakt zo'n daad nog laffer. En nu vraag ik jou of jij je van die briefschrijver distantieert of niet. Een eenvoudig "ja" of "nee" is voldoende, en geen antwoord is er óók één.
Citaat:
Ga maar ambassadeurke spelen in één van die islamitische klojo-landen Loco. Uw minwaarde heeft al genoeg schade aangebracht. En vergeet vooral zelf niet uw kopke te verstoppen in een vod, zodat je je act van politiek correct navelstaren perfect kan performen.
Ik heb de indruk dat mijn poging om "ambassadeurke" te spelen in eigen land al even weinig uithaalt als in die "islamitische klojo-landen". Een bewijs dat er hier nogal wat sujetten rondlopen die geen kloten beter zijn dan die klojo's ginder. Ja, daar reken ik jou ook bij, dat mag je gerust weten.
Citaat:
En probeer intussen maar eens de koran uit te vlooien naar die zogenaamde geloofsvoorschriften.
Asjeblieft, je wordt op je wenken bediend. Na vijf minuutjes zoeken vond ik het al. Je vindt de gevraagde informatie hier met een hele hoop commentaar erbij. Ik maak me echt geen illusies dat jij het kan opbrengen je door die turf informatie heen te worstelen, omdat je je zelfs niet de moeite getroostte om eventjes op het web te gaan zoeken. Maar als jij nu blind blijft, dan zal het geenszins aan mij gelegen hebben.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 19:17   #74
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is de hele multiculclub die profiteert van de multicul en die de anderen voor de lasten ervan laat opdraaien die aan alle ellende die eruit voortkomt medeplichtig is.
Welke lasten voor de "multicul" draag jij die ik niet draag?
Citaat:
Jij bent geen haar beter dan de slavenhandelaars en de kolonisatoren van vroeger. Nu zijn die gebruiken uit de mode geraakt om geld uit de mensen te slagen. Nu koloniseert het tuig van het establishment al 40 jaar het eigen volk door er zooi vanuit heel de wereld tussen te droppen.
Al 40 jaar? Maar manneke toch, jij hebt nooit geen "Vaderlandsche Geschiedenis" gekregen zeker, op de lagere school? Volksverhuizingen zijn echt niet het nieuwste onder de zon hoor... Weet jij eigenlijk wel waar onze voorouders vandaan kwamen?

En dat komt af met "vroeger"? Kijk vrind, er zijn forums te over op het internet waar je kan schelden zoveel je wil, en waar niemand je zal tegenspreken, waar je met de wolven in het bos kan en mag meehuilen. Maar op dit forum wordt er gediscussieerd, en dat volgens de wetten van de logica. Niet omdat ElFlamencoLoco het zegt, maar wel omdat logisch redeneren inherent is aan discussie.
Citaat:
Wacht maar af als we hier met de multicul hebben afgerekend welk een lot er voor de perverse vuillakken die het eigen volk voor wat poen verraden hebben te wachten staat.
Och och och, en schrik dat ik heb...
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be