![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze Vlaming is de eerste gelukkige. En hij toont fier "het bewijs". (dat volgens sommige grote lichten illegaal zou zijn ...)
https://www.hln.be/binnenland/jasper...d-is~a65ce2ba/
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "door een gelukkig toeval"
"waanzinnig goed" "Helemaal gerust zal ik pas zijn als iedereen gevaccineerd is” Een zorgkundige die kwaakt wat zijn betalers-met-andermans-afgepakt-geld willen dat ie kwaakt. De propaganda verrast ? :BORED: Als hij ergens volgend jaar heel zijn afdeling besmet, zullen ze het zeker steken op 1 of andere in het ziekenhuis verdwaalde zwerver.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 13 december 2020 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me nog mijn leger-inentingen in Mei 1960. Zowel tetanos als typhus. Dat ging behoorlijk snel. Alles in de rug. De leger-arts die de spuit toediende zat er zelfs bij met een flinke sigaar in de bakkes.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez zeg,
de eerste vaccinatie, met veel pouha, zal vroeger komen dan voorzien. Maar profiteert men van die meevaller om een voorsprong op te bouwen? Oh neen, liever communautaire ruzie. Alles is communautair in dit apen-tweeland. Uit HLN: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet dat nu echt een jaar duren om iedereen (die dat wil) te vaccineren? Kunnen ze niets organiseren zoals bij verkiezingen? Een plaatselijk vaccinatiepunt waar iedereen uit de buurt kan langs komen? Op een weekend of drie vier moet dat toch lukken?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 23 december 2020 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 65 plussers pas in mei ????????????????????
titel: De volgorde van vaccins: personeel in eerstelijnszorg en ziekenhuizen vanaf maart, 65-plussers in mei link: https://www.hln.be/binnenland/de-vol...-mei~abda2d99/ Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Hahahaha... wat had je anders verwacht????
En dan duurt het nog een maand eer het vaccin iets doet hé gast... ![]() Tegen dat de rest van de samenleving kans heeft gekregen op een vaccin zijn we een jaar verder. Of met andere woorden: ga al maar rap in uw handjes klappen omdat we met z'n allen nog een jaar ons leven 'on hold' mogen zetten voor een fucking virus dat minder dan 1% van de bevolking raakt. ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 26 december 2020 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zal men ergens in juni vinden dat "ahum,...toch even wachten met voort te doen met die vaccinatie" of zo, "er moeten een paar effecten beter bekeken worden" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Yvon Englert: “We verwachten dat gevaccineerde personen snel zullen willen terugkeren naar een normaal leven. Dat fenomeen zullen we moeten beheren. We zullen hen moeten overtuigen om toch ook anderen te blijven beschermen.”
Welke meerwaarde heeft dit vaccin in feite? Formulering is ook weer zo vaag. Langs de ene kant willen ze de gevaccineerden blijven tegenhouden van risicopatienten te bezoeken, langs de andere kant moet hun 'reintegratie in de samenleving' 'beheerd' worden? Als in een opdeling maken tussen gevaccineerden en niet-gevaccineerden? Ik walg echt van die kleutermentaliteit. Mensen die uitkeken naar het vaccin: is dat wat jullie verwachtten? Waren de opofferingen het waard om hierop te wachten? Denk je dat het vooropgestelde schema gevolgd kan worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We moeten iedereen vaccineren, zodat het, eh, ... niks doet ![]() Ik denk dat ze zo hard geroepen hebben "tot aan het vaccin, tot aan het vaccin", en nu beseffen dat dat geen tovervaccin is, maar een echt, dat, wel, eh, we weten niet echt wat het doet he, behalve de milde vormen ervan beletten gedurende minstens 2 maanden.... Laatst gewijzigd door patrickve : 26 december 2020 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar het zou inderdaad wel ongelofelijk grappig zijn dat als ze positief testen, eerst de deurwaarder hun huis komt leeghalen voor de boete, en dat ze dan naar het ziekenhuis mogen en daar op IC sterven he ![]() Nee, serieus, het kan ook zijn dat ze zullen uitvissen binnen een jaar dat het echt werkt en U beschermt, dan kan ook he. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 december 2020 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Blijft waanzin voor mij. Complete Waanzin. Ik snap niet hoe De Gelovers dit blijven in hun hoofd krijgen zonder helemaal Krank te worden. En hoe de verkondigers dit durven zeggen zonder dood te vallen van schaamte.
Beiden moeten dringend eens aan zelfreflectie doen, want zijn niet meer te redden door buitenstaanders |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat MIJ nu al 9 maanden laat flippen: met wat voor zotten leven wij ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |